Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה פשוט לא קונים דיבורית מצוקמקת וחוסכים מאיתנו את כול הקשקוש הזה?

 

דיבורית זה לא תמיד הכי נוח, יש אנשים שאומרים ''לא שומעים אותך טוב'', שואלים אם אתה מדבר מהצינוק או מהשירותים חח

לא יודע לרוב האנשים לא כזה מפריע, אם לא שומעים פיקס, אבל יש לי חבר שאני מדבר איתו הרבה, ובדרך כלל לא מדיבורית אלה ישירות מהמכשיר, אז כל הזמן יש לו מה להגיד (חח זה נשמע כאילו אני גייז) בקיצור אני צריך לסנן את החבר הזה קצת יותר.

פעם אחת הייתי בכביש שלא היה לי מושג איפה אני נמצא ומה שעזר לי זה ה GPS, והפלוץ הזה התקשר אלי בידיוק שאני מסתכל עם ה GPS, אמרתי לעצמי מה הוא מתקשר עכשיו אני באמצע כביש מהיר שאני לא מכיר את הדרכים והוא מתקשר בידיוק בזמן שאני עם האייפון ב GPS, זה יצא לי מה GPS ומזה קיללתי אותו וטעיתי בדרך בגללו.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

חברים זה מאד פשוט

החזיק את הטלפון ביד או לא החזיק...זאת השאלה היחידה שצריך לשאול

אם החזיק מגיע דוח

לא החזיק לא מגיע דוח

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם
חברים זה מאד פשוט

החזיק את הטלפון ביד או לא החזיק...זאת השאלה היחידה שצריך לשאול

אם החזיק מגיע דוח

לא החזיק לא מגיע דוח

 

ולא צריך לשאול אם הרכב היה בתנועה ?

פורסם
ולא צריך לשאול אם הרכב היה בתנועה ?

 

 

ברור ! תודה על התיקון

אם הרכב לא היה בתנועה השאלה אם החזיק ביד או לא כבר לא רלוונטית

Subaru Impreza GT 99, Zaporozhets ZAZ 968M 82, Lada VAZ 2106 90

פורסם
ברור ! תודה על התיקון

אם הרכב לא היה בתנועה השאלה אם החזיק ביד או לא כבר לא רלוונטית

 

קרא את השרשור מתחילתו ותבין שלפי החוק ממש לא ברור מה זה רכב בתנועה או לא בתנועה

לפני כעשור בית משפט מחוזי עשה פרשנות למונח בתנועה וקבע "IN TRAFFIC" ולא בתזוזה

לפני כשנה המשטרה קבעה כנוהל פנימי לא לאכוף רכבים שלא זזים (יפרטו על כך יותר השוטרים).

כך שמה שברור לך כנראה שלא ברור לכולם , ואם גם לשוטר זה ברור עד כדי כך ברור שלא ציין עובדה זו בפרוט הנסיבות ייתכן ואפשר להיחלץ מהרשעה או לשפר את סעיף האישום .

פורסם
חברים זה מאד פשוט

החזיק את הטלפון ביד או לא החזיק...זאת השאלה היחידה שצריך לשאול

אם החזיק מגיע דוח

לא החזיק לא מגיע דוח

 

זה תופס גם לגבי GPS? האם אחיזה במכשיר ניווט כמוה כאחיזה בטלפון?

ואם לא, מה לגבי אחיזת טלפון שהינו מכשיר ניווט?

 

לך תוכיח שאין לך אחות...

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

החוק אוסר על אחיזה בטלפון בלבד.

מן הסתם האיסור גם חל על טלפון-מצלמה או טלפון-GPS או טלפון-מכונת כביסה.

מכשיר טלפון - אסור.

 

מכשיר ניווט שאינו טלפון - אין מניעה חוקית ספציפית לאחוז בו בזמן נהיגה (למעט הסרת יד מההגה שלא נאכפת, ונהיגה בחוסר זהירות/קלות ראש, שתלוי בנסיבות)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני נעצרתי שבוע שעבר על ידי שוטר .

ברמזור עדכנתי את ה GPS בטל.

השוטר בא ןהתחיל לשחק אותה קשוח, ןלבסוף אמר שהוא מביא לי דוח.

בלי יותר מדי להתרגש אמרתי לו שאין בעייה , שיציין שהייתי ברמזור אדום בעצירה מוחלטת וניפגש בבית משפט ,

ואמרתי לו שהיה תקדים בבית משפט וזיכו מספר נהגים .

הוא אמר לי שזה לא נכון ולא קשור , הלך לניידת סיפר את הסיפור לקצין , ואז הקצין חזר ונתן לי את הרשיונות.

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
אני נעצרתי שבוע שעבר על ידי שוטר .

ברמזור עדכנתי את ה GPS בטל.

השוטר בא ןהתחיל לשחק אותה קשוח, ןלבסוף אמר שהוא מביא לי דוח.

בלי יותר מדי להתרגש אמרתי לו שאין בעייה , שיציין שהייתי ברמזור אדום בעצירה מוחלטת וניפגש בבית משפט ,

ואמרתי לו שהיה תקדים בבית משפט וזיכו מספר נהגים .

הוא אמר לי שזה לא נכון ולא קשור , הלך לניידת סיפר את הסיפור לקצין , ואז הקצין חזר ונתן לי את הרשיונות.

 

תלוי מתי זה קרה כנראה שהקצין יותר מעודכן.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4165574,00.html

פורסם
החוק אוסר על אחיזה בטלפון בלבד.

מן הסתם האיסור גם חל על טלפון-מצלמה או טלפון-GPS או טלפון-מכונת כביסה.

מכשיר טלפון - אסור.

 

מכשיר ניווט שאינו טלפון - אין מניעה חוקית ספציפית לאחוז בו בזמן נהיגה (למעט הסרת יד מההגה שלא נאכפת, ונהיגה בחוסר זהירות/קלות ראש, שתלוי בנסיבות)

 

סתם שאלה:כיצד השוטר אמור להוכיח שאדם שעצר אכן דיבר בטלפון (אדם טוען שלא)

האם זו "מילה כנגד מילה"? הרי במידה והמכשיר במתקן יעודי, כיצד השוטר אמור להוכיח?

 

בכלל, אם האדם טוען שלא דיבר ולשוטר אין הוכחה כתובה על סמך מה נכתב הדו"ח?

 

תודה,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

הנחת העבודה היא שלשוטר אין מה להיטפל סתם לנהג . ( אין מכסת דוחות כידוע )

 

לכן זו מילה כנגד מילה ולמילה של השוטר יש משקל גדול יותר מאשר של הנהג אצל השופט .

 

ואם להשתמש בנסיוני העשיר מעולם לא קיבלתי דו"ח על משהו שלא ביצעתי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
סתם שאלה:כיצד השוטר אמור להוכיח שאדם שעצר אכן דיבר בטלפון (אדם טוען שלא)

האם זו "מילה כנגד מילה"? הרי במידה והמכשיר במתקן יעודי, כיצד השוטר אמור להוכיח?

 

בכלל, אם האדם טוען שלא דיבר ולשוטר אין הוכחה כתובה על סמך מה נכתב הדו"ח?

 

תודה,

אורי

 

יש עדות של השוטר המתועדת בכתב סמוך למועד הארוע , זה בד"כ מספיק להרשעה

אם תצליח לערער את עדות השוטר ייתכן שלא תורשע.

פורסם
הנחת העבודה היא שלשוטר אין מה להיטפל סתם לנהג . ( אין מכסת דוחות כידוע )

 

לכן זו מילה כנגד מילה ולמילה של השוטר יש משקל גדול יותר מאשר של הנהג אצל השופט .

 

ואם להשתמש בנסיוני העשיר מעולם לא קיבלתי דו"ח על משהו שלא ביצעתי.

 

האם למי מהאנשים "משקל" מילה גבוה משל השוטר?

(עו"ד?רופא?שופט?ח"כ?)

 

בעקבות המקרה שמעתי ממקור ראשון על שוטר שעצר קרוב משפחה שלי באיזור יד מרדכי וטען שהוא החזיק טלפון בזמן נהיגה.

כמובן שלהד"מ ולכן כשהמשפחה כולה (2 הורים ו3 ילדים) טענה שלא היה ולא נברא החזיר השוטר את המסמכים וזרק "סע לשלום".

 

האמת ששמעתי עוד כמה סיפורים ובכולם המרחק מדו"ח לכלום היה כמה משפטים. .

 

עצוב שאלו הפנים שהאזרחים רואים במגע עם הכחולים.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

התשובה היא לא , שוב כיוון שהשופט חושב ובצדק שלנאשם אינטרס במשפט לצאת זכאי ולכן לא בהכרח לאמר את האמת ואילו השוטר בסה"כ נותן דוחות למי שמבצע עבירה.

 

לכן הדרך היחידה לצאת זכאי היא קעקוע עדות השוטר , ולעמוד בכבוד בחקירה הנגדית שלך על ידי התביעה .

דוגמה

נתפסת נוהג במהירות של 160 קמ"ש בכביש של 90, ולשאלת התובע תענה מה פתאום נסעתי רק 130 קמ"ש .

 

השופט מייחס חשיבות רבה לדברי הנהג בעת כתיבת הדו"ח לכן א' לא מודים ב' בודקים שהשוטר רושם את דבריכם במדוייק ולא מוציא דברים מהקשרם או כותב מה שנוח לו לכתוב .

 

לא כתב מה שאמרתם בקשו שיתקן , או תקנו לבד!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...