Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוצע למכירה במחיר "אטרקטיבי" בהיתחשב בכמה כסף ומחשבה הושקעו ברכב

עקב הזדמנות לקנות רכב של חבר,

אני רוצה לציין שהרכב אחרי טיפול ענק ומקיף וללא תקלה אחת ברכב,מתחייב!

כל בורג ברכב חדש והישן שבהם בן 5 מקסימום.

קצת פרטים:

אז:306 xsi שעברה פרוייקט שידרוג למכלולי GTI6 ואף שופרה.

שנת 95 יד רביעית(03)

מכני:

-מנוע GTI6 שנת 1998 עם 167 כ"ס מקורי.

179 אלף ק"מ פלוס מינוס.

-פילטר פתוח SIMOTA עם בניה אישית.

-מאוורי SPAL דקים

-צינורות דלק שזורים GOODRIDGE+ניפלים.

-סעפת יניקה ומכסה שסתומים עברו פוליש והברקה.

-פולי קראנק אלומיניום קל מהמקורי(פחות משליש משקל)

-אטם סעפת יניקה משופר PTF

-בניית צנרת פליטה "קאסטום" עם כיפופים ולא ריתוחים לדוד אחורי כפול שממוקם באמצע הטמבון,ללא ממיר קאטליטי FREE FLOW ודוד מעבר חדש!

-מצתים של BERU הגרמנית ראש 3 אלקטרודות.

בלימה וג'אנטים:

-קאליפרים GTI6 מקוריים

-דיסקים מאווררים

-רפידות של פרודו

-צינורות בלימה שזורים GOODRIDGE

-רפידות אחורה SPARCO T51

-נוזל בלימה MOTOL 5.1 DOT

ג'אנטים בני 3 חודשים אולי ADVANTI 16" קלים במיוחד ,פנים הג'אנט בצבע הרכב והליפ POLISHED LIP

צמיגים DUNLOP LE MANS 205/45/16

התנהגות:

KONNI צהובים

קפיצי סימוני רייסינג 28 מ"מ

מונמך שן אחורי

אנטירול קידמי GTI6

אנטירול אחורי SPOOX COMPONENTS בעובי של 28.5 מ"מ

מוטות פיתול GTI6

מוט גישור עליון SPARCO מתכוונן אדום

קיט שיכוך היגוי אחורי פאסיבי POWER FLEX

משולשים קדימה PEUGEOT SPORT GROUP N

שטנגות להילוכים GROUP A

פנים הרכב:

הגה ספורט 320 מ"מ + מתאם MOMO

שני מושבי ספורט "קרבון סטייל" מתקפלים עם רתמות כחולות של ספארקו

ידית הילוכים של ZX וולקן,קוצרה אורך הידית

שק עור SIMONI RACING חדש

ציפוי קארבון לא אמיתי בפאנל המרכזי ופתחי מזגן

סט דוושות SPARCO ודוושת FOOTREST של SPARCO

דיפוני דלת כחולים מאלקנטרה

תצוגת PLASMA שעונים עם קלפים לבנים.תאורה כחולה/ירוקה לבחירה מחו"ל.(נותן מראה חדש ועדכני לבפנים הרכב)

סף דלת כסוף עם לוגו GTI6

שטיחים חדישים

ללא סדקים/רעשים ושברים בדשבורד כמובן.

מערכת שמע:

פאנל פיוניר "דולפינים" MP3

סט קידמי קומפוננט POWER BASS

מגבר 1600W

סאב עם תיבה מיוחדת 10" PURE ACUSTIC

RCA עבה במיוחד

חיצוני:

צביעה מחודשת ושינוי צבע מכסוף לאפור עכבר מטאלי לפני כחצי שנה.קוד צבע LA7T של VW MK4-5,כולל כל פסי הקישוט למראה אחיד.

פנסי ANGEL EYES קדימה

LEXUS STYLE אחורה

גריל BADGLESS קאסטום

מראות DTM שחורות חשמליות

קסנון גרמני 6000K

בניה מיוחדת לטמבון לפתח מרכזי לאגזוז

אגזוז REMUS אובלי חדש

*הרכב משמש כרכב שני ונוסע רק בסופי שבוע ולכן הק"מ הנמוך שלו(בשנה וחצי שאצלי עשה קרוב ל10אלף ק"מ)

הרכב מטופל כל 5K ,שותה רק נוזל קירור "פרסטון"

ושמנים איכותיים,MOTOL 5.1&5-40

לקונה יימסר דיסק עם כל התיעוד ההיסטורי של הרכב לרמה

של מק"ט תאריכים ותמונות מצורפת וספר טיפולים עיקבי עם

תאריכים וק"מ בצמוד,על כל חלק שאי פעם הוחלף/שודרג מה5 וחצי שנים האחרונות)

טסט ל5 חודשים פחות או יותר.

המחיר המדובר42 אלף ש"ח גמיש,מה זה גמיש?לרציני שיבוא,יבדוק ויחליט שזה מה שהוא רוצה ושיכלול תקלות אם וכאשר יתגלו.

הרכב עבר מכות פח בעבר ושקיפות מלאה בעת המכירה.

הכל כתוב ואפילו יותר אבל למי שנשאר עם שאלות 054-6630334 חן.בהצלחה חברים.

3w7eeklm6xasl9plcgxt.jpg

tnmys9mdrk2gers3nhwp.jpg

8vi6zylt6epgilshp5eo.jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...