Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן II-התרשמות\נסיעת מבחן


ELI172
שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוצ"ש,אני מחליט לקפוץ עם חבר להפנינג סוכנות רנו\ניסאן בהרצליה (בית קורקס),לעיניי נגלה רכב שעד עכשיו נראה מכוער בתמונות אבל במציאות הכל משתנה,מגאן החדשה בגרסאות 5\3 דל'.

אני מתיישב קודם בגרסה היקרה של המגאן (ג'נטים,בקרת אקלים,ריפודים משולבי עור[גם בדלתות עור בהיר],בקרת שיוט,2 גגוני שמש שנראים מבחוץ כגג פנורמי,מחשב דרך משוכלל,שליטה על רדיו מההגה,2 גוונים חיצונים[הטמבון צבוע חלקו באפור עכבר] וגיר טיפטרוניק),ופתיחת הדלת כבר מבהירה שיש פה עסק עם מישהי מאוד רצינית מבחינת איכות (והגעתי לשם עם גולף חדשה),חלקה העליון עד האמצא של הדלת הפנימית עשוי עור צבע קרם עם רמת תפרים שלא תבייש גדולות מגרמניה.

מתיישב במושב הנהג,הכסא רך ונוח,התנוחה מעולה ואיכות הבניייה גורמת לי לשאול:איך מרכב כמו הקליאו אפשר לקפוץ עד לרמה שמביישת לא פחות ולא יותר את קונצרן פולקסוואגן? לרכב מחשב דרך חכם קריא וגדול המספק גם מידע על מספר הקילומטרים עד הטיפול הבא(בדומה ל-BMW).מתיישב בקופה 2.0 ליטר ונהנה עד יותר עם כי רמת הפאר ירדה לטובת גוונים כהים וספורטיבים ומושבים לופתים.

אני מבקש נסיעת מבחן ומקבל את הכרטיס החכם שכנראה עד שנה יחליף את המפתח בכל דגמי רנו.לוחץ START,ההגה משתחרר לבד מהנעילה,השעונים נדלקים ושנייה וחצי אחר כך הרכב מתניעה בשקט מופתי.

יוצא לדרך,ההגה החשמלי מפתיע לטובה והפעולה שלו מדוייקת וחלקה בצורה שעד לא הכרתי בהגהים חשמלים(לפחות הרבה יותר טוב מה-C5 עליה נהגתי בעבר). מנוע 2 ליטר שקט וחלק וקצת מכניס אותי להלם כאשר אני חושב שבבסיס זה אותו מנוע כמו שלי.התאוצה מרשימה והמנוע נושם בצורה נפלאה ,הגיר שמותקן גם בפיז'ו 307 מתחיל טוב ומצליח להרשים אבל בעצירה באחד הרמזורים כאשר אני מאט,פתאום מורגשת קפיצה לא נוראה אבל בהחלט פוגמת ברושם הכללי הגבוה.

הבלמים חזקים והרושם הגדול ביותר שנותר לי מהנסיעה עצמה הוא מאחיזת הכביש,הרכב שומר על מסלולו בצורה פנומנלית (לא פחות!)יחסית למשפחתיות האחרות (כבר נסעתי על כולן) וזווית הגלגול ממש אפסית,רק חבל שסוכן רנו שישב לידי התחיל לצרוח,אחרת הייתי באמת דוחק אותה.הרכב גם מצליח לנוע בשקט בנוחות מהמדרגה הראשונה וגם להיות חד כתער כאשר רוצים קצת להשתעשע.

בלי צחוק,אם לא הייתי נוסע לחו"ל לחצי שנה הייתי שוקל החלפה ולו רק כדי שהגב שלי יבריא מדלקת מע"צ שהתפתחה לי בחוליות.המחירים:5 דל':115,000ש"ח,המפוארת(מאוד):125,000ש"ח(תבדקו כמה עולה סיוויק!).3דל':1.6 ידנית:109,000ש"ח!!!, מנוע 2.0 טיפטרוניק(אין ידנית :cry: )בדגם המפואר:135,000ש"ח(גולף V5 מאותו סגמנט עולה כמעט 200,000ש"ח!!!).

לסיום:אני התאהבתי והכיעור לכאורה הפך ליופי שנותן לעין לעבוד על כל פינה ברכב שמפתיע מחדש,כאילו עידן אחר,יוצרת הרגשה שאתה עד לשינוי בעולם הרכב,וכן אני מנסה להיות אובייקטיבי ואין לי שום סימפטיה לחברה כזו או אחרת אלא כל דגם לעצמו.שווה לכם לנהוג,יש שם גם אוכל\שתייה חינם :wink: ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...