Jump to content

razi_pazi

  • הודעות

    3,411
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    הונדה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של razi_pazi

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

329

מוניטין

  1. אני לא מכיר את הרכב. פשוט נראה שהוא יותר נוטה לכביש מאשר לשטח בהשוואה ללנדקרוזר. לכן כתבתי שאם אמין כמוהו אז עדיף
  2. עשיתי שם טסט פעם אחת. איזה ברדק... משהו הזוי
  3. אני מבין את הרעיון להפוך רכב אהוב לידני אני לא בקיא בעניין ההסבות אבל קל להבין שהסבת רכב כה עושים כי נהנים מפעולת ההסבה עצמה וכל האתגרים שכרוכים בה. אבל לא עושים אותה כי רוצים רכב ידני. אם המטרה היא להשתעשע בהרפתקאה הטכנית אז אולי זה הגיוני להסב (רק אם אפשר להכשיר זאת חוקית. נראה לי מאתגר). אם אתה רוצה רכב ידני אז קנה אחד ידני וזהו. אני גם חובב ידני. אם תחפש תמצא. היתה לי פוקוס 2002 דור 1 1600 ידנית. אחלה רכב.
  4. כמובן שבעולמנו הגלובלי אסור לפספס את העובדה האבחנה בין רכב אירופי לאסייתי אינה כבעבר. הרי רנו/דאצ'יה/ניסאן זה אותו יצרן עם רכיבים זהים לא פעם
  5. אם האמינות והעמידות שלו כמו של הלנדקורזר אז זו הצעה טובה מאוד. ובהחלט עדיפה
  6. גם שמתי לב לתופעה הזו ואכן לא נתקלתי כאן במקבילה כזו למותגים שאינם אירופים. אני מניח שישנם כאלו אבל בגלל שבאופן כללי רכבים יפנים/קוריאניים דורשים פחות התמחות הם זוכים לפחות איזכורים כאן ו/או הילה. נכון שזו הכללה אבל רכבים אסייתיים מתוכננים (לפחות בחלקם) לשרוד בתנאים יותר מאתגרים ועם תחזוקה פחות מוקפדת. אני לא חושב שההבדל נובע מרמת מוסכי יבואן שונה
  7. נתת פה רף גבוה מאוד... ואני אומר זאת כמי שהחזיק את הרכב הקודם שלו 10 שנים שזה בודאי לא אופייני בישראל. אל תשכח שאתה מדבר על טווח בו יש לקחת בחשבון לא רק אמינות נטו של הרכב אלא חוקי עומס/זיהום וכד שעלולים לשנות את המציאות. אולי עוד 30 שנה יהיו מעט תחנות דלק. אולי הפוך ורכבי החשמל לא ישתלטו על התחום. מה לגבי דיזל שהוא טוב לאורך שנים אבל עלול להיות אסור לשימוש כמו שקורה כעת באירופה בחלק מהערים. בקיצור 20-30 שנה קדימה נראה לי גבולי. אם בכל זאת צריך לשים אצבע על רכב אמין ועמיד מאוד לשנים רבות אז אולי הלנד קרוזר הנוכחי שעמידותו מוכחת וידועה. אני לא יודע מה החידושים במודל החדש אבל אם מדובר במערכות הנעה חדשות אז אמינותן לא הוכחה עדיין.
  8. עוד הודעה שתומכת בכך שהמפרסמים במחיר גבוה מהמחירון יותר מחוברים למציאות ממה שחלק כאן טוענים.
  9. בהחלט קיימים כאלו. אבל הם מעטים. אם יש שפע של מודעות משמעותית מעל המחירון זה כנראה מלמד על כך שבאמת לא מעט עסאות נסגרות מעל המחירון לא אמרתי שלך אין חלופה. אבל לעיתים אין או שהקיימת סופר בעייתית, נניח תחב"צ מוגבל ואז החלופה של לשלם הרבה מעל המחירון על רכב סטנדרטי לגמרי היא החלופה הפחות גרועה.
  10. מה הכוונה "הצדקה"? אם אין חלופה אחרת שמתאימה לרוכש במחירון ואין אפשרות לא לרכוש אז יש הצדקה לשלם מעל המחירון. כי יש צורך ואין חלופה
  11. אם חלק נוקבים במחיר גבוה זה שונה מאשר מצב בו הרוב נוקבים במחיר גבוה מהמחירון. אם זו הרוח הכללית אז כנראה שחלק גם מוכרים מעל. פותח השרשור כנראה לא היה כותב את ההודעה אם זה היה מיעוט.
  12. במשך כמע 10 שנים ו 200,000 ק"מ היתה לי סיוויק דור 9 האצ'בק ידנית. הנה שרשור סיכום: היו לי שני עניינים משמעותיים מאוד ולא אופייניים עם הרכב הזה. אז אני לא אחד שיעיד על אמינות מופלגת. אבל מעולם לא נתקעתי עם הרכב וההתמודדות עם העניינים הללו היתה בעלות אפס. אז זה גם נתון. וזה לאורך תקופה ארוכה. עניין המצבר וה start stop מהגיהנום (ראה בשרשור) כנראה רלוונטי לידני בלבד.
  13. נכון. שכחתי מעניין מחסור הרכבים. אכן הסבר הגיוני נוסף לשוק ה יד2. אני מניח שלוי יצחק יגלם בקרוב את ההתפתחות בשוק. לפחות במידה
  14. razi_pazi

    דאצ'יה דאסטר 2024

    בכמה מוכרים היום חדשה כזו (הדור הקודם)? כי בסוף תקופת הייצור של רכב לא צעיר כזה צריכה להיות הנחה משמעותית כדי שיהיה כדאי לרכוש. בודאי את ההנעה הקדמית בלבד נהגתי שבוע על דאסטר בחול. הנעה כפולה. מאוד נהנתי. פשרה מעולה בין כביש/שטח קל/עלות. למי שמחפש משהו כזה אין כמעט מתחרים לגרסת ההנעה הכפולה. אולי אין בכלל אפילו (בהיצא של רכבים חדשים. ג'ימני קטן בהרבה ונחות בכביש כל האחרים יקרים בהרבה)
×
×
  • תוכן חדש...