YanVoller
-
הודעות
73 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי YanVoller
-
למי שלא הספיק להתעדכן : http://www.globes.co.il/news/m/article.aspx?did=1000881313 תחכו עם התידלוקים עד ליום שלישי . אם אפשר לערוך כותרת ל-43 אגורות
-
בקיצור דעתי האישית היא שאנחנו רחוקים שנות אור מתרבות נהיגה שאולי תתקרב קצת לאירופה . ואת האנשים הנורמאליים על הכביש אפשר לסכם את כולם פה בפורום .
-
מחזק ! בעצמי חזרתי מאירופה ופשוט הייתי המום ! לא צופרים ! עמדתי עם חברה שלי ברמזור על הטויוטה סולרה קבריולט המושכרת , נדהם מהיופי ופשוט לא שמתי לב לירוק . מה לעשות, זה קורה.. מאחורי עמד לו נהג מונית ופשוט חיכה שאני בטובתי אתחיל נסיעה . ריגש אותי עד דמעות .
-
דבר ראשון ,תתחדש ! אני הייתי ממליץ את כל עניין הקוסמטיקה לשים בצד ולעשות לאט לאט . קודם כל תטפל בכל שאר הדברים . שמנים , מסננים , טיימינג וכו׳ שהרכב בצורה המכנית שלו יעמוד פיקס.
-
יש ברחוב הרצל על יד ״בארסה״ פנצ׳ריה מעולה בבעלות איש מאוד חביב שלא יקח שקל מעבר למה שמגיע לו שווה בדיקה.
-
המזגן לא מרדים אלה הco2 שהצתבר ברכב ( גז הנפלט מאיתנו בהוצאת האויר מהראות ) בנסיעות ארוכות מומלץ לשים את המזגן על מצב חיצוני או פשוט לפתוח את החלון מידי פעם . סעו בזהירות .
-
היום יצא לי לראות (שוב) כל מיני סרטונים של אלפות וזה מרגש אותי כל פעם מחדש ,אז החלטתי לשתף . כמובן שאני אשמח אם תפרסמו סרטונים שלכם או של כל רכב אחר שמרגש אתכם . תהנו ! הסירטונים נלקחו מהתוכנית האהובה TOP GEAR . מירוץ עם אלפות ישנות מול כמה וכמה מתמודדות קשות : יצירת האומנות של אלפא , 8C . סיקור (TOP GEAR) של ה-147 GTA אלפא 159 בתחרות מוזרה למדי :
-
כמה שנמאס מהשטויות של המדינה הזאת !! אין כבר כוח או סבלנות . מעצבן אותי רק לקרוא את זה , אני מפחד לחשוב מה עובר עלייך. תחזיק מעמד חבר ואל תוותר לזבלים האלה ! צריך ללמד אותם לקח !
-
טוב קודם כל אני רוצה להודות לכולכם על התגובות ועל העזרה ! המון תודה חברים ! הדבר הבא יהיה זה סיכום של כל השירשור, באמת שיש הרבה טיפים מעולים . Alonjp שאלה לי אלייך , הזכרתי פה לפני כמה הודעות שאין לי בעיה לרכוש שנתון חדש בכדי לחסוך טיפולים . השאלה היא כזאת , האם באלפא 147 נגיד שנת 2008-2009 יש פחות בעיות ? מבלי להתחשב עכשיו בקילומטראז׳. איך הגיר הרובוטי שלה ? ויותר מעניין איך הסלספיד הזה ? בחיים לא יצא לי לנהוג עם אחד כזה . האם הגירים הנ״ל אמינים ? חיסכוניים ברמה של הרגיל ?
-
אתה צודק , 25,000 ש״ח זה באמת הרבה לסוג זה של רכב .אבל הבעיה שלי היא שאני מאוד רוצה אלפא ואני לא רוצה להתפשר. המליצו לי גם שעם הדגם הזה הכי כדאי להתחיל . הוא גם זול יחסית לשאר הדגמים.
-
אתם פשוט לא נורמאלים !! חברים אבל קצת רצינות . קודם כל בואו נשים בצד את לילות הדריפטינג בירושלים כי זה לא מעניין אותי בכלל . יותר מ-130 קמ״ש אני בטוח לא צריך , וגם זה לעיתים רחוקות . לפי מה שהבנתי מנוע שמוטפל היטב לא מאוים מ-200,000 קילומטר . אדבר עוד היום עם הבחור ואדרוש ספר טיפולים מלא ! אם הוא באמת שמר על הרכב ועשה את מה שנדרש( ואני מקווה שקצת מעבר) אני לא חושב שתיהיה בעיה .( לפחות אני מקווה שכך יהיה )
-
פה זה ניהיה יותר טוב , קנו לו את הרכב . הוא העלה ליד 2 שני תמונות . הכל נראה רגיל אלפא בצבע לבן פנינה , 3 דלתות , לא רואים מכות או הזנחה כל שהיא של הרכב . דיברנו קצת והגענו לעניין הדלק . הוא טוען שהוא הצליח לעשות איתה 1:14 . הדגם המדובר הוא : 147 שנת 2002 1600 סמ״ק גיר ידני 105 סוסים
-
ענק !!! אני עדיין בחיפושים והיום דווקא מצאתי אחת שהיא די רחוקה ממני , נהריה . ( אני מראשון ) ופה אני חייב ( כרגיל ) עוד עצה . הבחור שכרגע הרכב בבעלותו הוא ילד בן 20 והוא משתמש באוטו 3 חודשים והחליט למכור. שאלתי אותו עם קיים ספר טיפולים והוא אמר שהוא איבד אותו . הרכב עצמו הוא יד שניה עם סך הכל 116,000 קילומטר מה אתם אומרים ?
-
פשוט הזוי ! בחיים שלי לא הכרתי ככה את הפריוס . תמיד הייתי בטוח שזה אוטו משעמם והפלוס היחידי שיש בו זה החיסכון בדלק . בטוח שמהיום אסתכל על האוטו בעין שונה . כתבה מעולה ! סע בזהירות !
-
Eva מאוד אהבתי את התגובה שלך ! חברים אני חייב לציין שאני נורא מבולבל . מצד אחד אומרים פה שהאוטו מדהים ( עם הקילומטראז׳ המתאים ) מצד שני זה לא שווה את הקנייה . יש אפשרות למקד טיפה את התשובה ? שנתון יותר חדש עם גיר רגיל ? לחפש 2002 עם קילומטראז׳ יותר נמוך ? אשמח מאוד לקבל עם תשובות ועוד חוות דעת . נורא חשוב לי לשמוע מה יש לכם להגיד .
-
לא יודע מה לייעץ לך לגבי ההחלפה הזאת אבל אני בדיוק מחפש לקנות לי 147 .אשמח לקבל פרטים בפרטי. בהצלחה !
-
אני אתן לך קצת רקע עליי : הרכב החדש בו אני נוהג כרגע בבעלות אמא שלי ושלי . ויוצא שבבקרים הרכב נמצא אצלה ובשעות הערב אצלי . כל חיי אני חולם על אלפא ותמיד פחדתי להיכנס לזה . בפורם הזה הסבירו לי שזה לא כזה נורא כמו שמספרים בתנאי שדואגים לרכב בהתאם. זאת תיהיה האלפא הראשונה שלי אז אני לא ממש מעוניין להשקיע 60k + . אלה אם כן אתה חושב שכדאי להשקיע בשנתון יותר חדש ובתמורה זה יחסוך לי בעיות בעתיד , אני מוכן לשקול את זה . ובחורה יפה כבר יש ועל פרארי משתדל שלא לחשוב. מודה לך מאוד על התגובה שלך .
-
חברים יקרים שבוע טוב ! אני לקראת קניה של אלפא רומיאו ואני צריך את עזרתכם . אחרי חיפושים ובירורים נסגרתי על עצמי שהאלפא הראשונה תיהיה 147 שנת 2002 , 1600 סמ''ק , ידנית. חיפשתי ביד 2 וראית שלוש יפיפיות שמשכו את עיני . אשמח מאוד אם תוכלו בבקשה לעזור לי בבחירה ביניהן (כמובן שתיהיה גם בדיקה עם בעל הרכב) . 1. http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=22cdfe997a15253bd981303856e23562e66 2. http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=51eab6a1cd8c29ab6922a99c8c086fc6dd0 3. http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=479d4e316919cdc98332469c91090515101 אם אפשר גם בבקשה את דעתכם בנוגע לקילומטראז' , האם זה הרבה לסוג זה של רכב? אם אלפות אלו מוכרות לכם ? דעתכם על המחיר ? ובכלל אשמח לשמוע דעות . המון תודה מראש ושיהיה שבוע מעולה !
-
תגובה מעניינת . לחפש דברים כמו מה ? יש לך איך לכוון אותי ? למה אני די סגור על 147 2002
-
האמת היא זה מה שאני עושה . קורה לי הרבה שאני נוסע בלי מוסיקה וקשוב כל כולי לכל רישרוש שיש ברכב . קצת מדאיג ואני מקווה שאלו היו האחרונות.
-
פשוט ידעתי שאם אני ארשום פה על האהבה שלי לאלפות , בסוף אני אקנה לי אחת ! וכמו שרשמתם , אלפא 147 1.6 ידנית 100~120 כוח סוס , זאת האופציה האידאלית בשבילי כרגע. רשמתם פה דברים שאני מאוד מסכים איתם . רכב שמטופל בצורה טובה ובקנאות , תמיד יהיה במצב מעולה. ולכן אני חושב שלא תיהיה לי בעיה עם האלפא . אני נורא קנאי כשזה מגיע לרכבים! אז בשעה טובה התחלתי כבר בחיפושים. ואני מקווה שבשבועות הקרובים אני ימצא לעצמי אחת ! אני כל כך מתרגש וממזמן לא הייתי מאושר ככה! תודה לכם חברים על השיתוף שלכם !
-
אם לא השבוע , אז בטוח בשבוע הבא !
-
להגיד לכם את האמת , אני יושב לי בבית , קורא את ההודעות האלו ופשוט נהנה ! לתגובות אלו ציפיתי כשפרסמתי את הנושא . יצא לי לדבר עם חבר היום ( שהוא פדנט רכבים לא קטן ) והוא המליץ ללכת על אלפא לא יקרה . בשביל ההרגשה . יש לכם אולי המלצה בשבילי ? עם איזה אלפות אתם התחלתם ? ועם מה כדאי לי להתחיל ?
-
אתה יודע, נראה לי שזה מה שאני מחפש. נראה לי רק שאם אני אמצא את השקט [זה יהיה] במזוכיסטיות! כי בסופו של דבר, אם הכל עובד חלק כל הזמן זה פשוט משעמם! ואיפה נמצא המפגש הזה? אולי באמת אני אבוא להסתכל קצת על יפיופות תמשכו לשתף חברים !!
-
כבר הרבה זמן המכונית הזאת מרגשת אותי יותר מנשים אבל באמת שאני פחדן ואין לי אומץ לקנות לעצמי אחת כזאת .. תגידו לי , באמת כל כך קשה להחזיק אלפא בארץ ? ואני מדבר על , דלק , מוסכים , בעיות שלא בדיוק איך לפתור אותם במוסכים וכו׳ איך אתם והאלפות שלכם מסתדרים ? תשתפו !!!
