Jump to content

Accent97

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Accent97

  1. שלום , ברצוני להחליף שמן ופילטר שמן , חוטי הצתה ופלאגים, אני רוצה להזמין הכל מEBAY חוץ מהשמן שאני יקנה פה בארץ. הרכב שלי יונדאי אקסנט שנת 97 , אם מישהו יכול לתת לי קישורים לפלאגים חוטי הצתה ופילטר שמן מהאתר אני מאוד ישמח
  2. לפרק!
  3. משאבת מים אולי תעזור?
  4. 1800 זה ממש זול! שלפי דעתי העבודה תהיה תואמת למחיר, תחפש מישהו יותר אמין, כל האוטו אמור לעלות בין 3,500 - 4,500 למשהו טוב.
  5. שלום לכולם, הבעלים הקודם של הרכב כנראה ניסה לשפץ את הפלסטיקים הדהויים של המראות, ושייף אותם ונוצר מצב של שריטות, כרגע גם הצבע שהוא שם ירד ונהיה לבן, עכשיו אני רוצה לשפץ ( לשייף בהמון סוגים של נייר שיוף ) ולשים פלסטידיפ, אני צריך את העזרה שלכם בנוגע למספרי הנייר שיוף המתאימים להגיע לרמה שהפלסטיק יהיה חלק. תודה לכולם.
  6. אני אישית התקנתי פס לדים לבנים, יצא מאוד נחמד, אני יוסיף עכשיו עוד פס בצבע ירוק ליד הלבן.
  7. שלום לכולם, ברשותי יונדאי אקסנט שנת 97' שלהגיד את האמת רכב מעולה חזק וחסכוני, הרכב פיקס, רק בעיה אחת, ההילוכים קשים להעברה, כלומר אני צריך להתאמץ כדי להכניס לראשון ( להכניס בכוח ) או לצורך הדוגמה הרוורס נכנס חצי , אני נדרש לשחרר מעט מצמד ובאותו הרגע לדחוף את החצי השני של הרוורס בכדי שייכנס במלואו, הילוך שלישי לרוב עושה רעשים של "דפיקה" מה אני יכול לעשות בנידון? תודה לכל חברי הפורום.
×
×
  • תוכן חדש...