שלום לכולם, ברשותי יונדאי אקסנט שנת 97' שלהגיד את האמת רכב מעולה חזק וחסכוני, הרכב פיקס, רק בעיה אחת, ההילוכים קשים להעברה, כלומר אני צריך להתאמץ כדי להכניס לראשון ( להכניס בכוח ) או לצורך הדוגמה הרוורס נכנס חצי , אני נדרש לשחרר מעט מצמד ובאותו הרגע לדחוף את החצי השני של הרוורס בכדי שייכנס במלואו,
הילוך שלישי לרוב עושה רעשים של "דפיקה" מה אני יכול לעשות בנידון?
תודה לכל חברי הפורום.