Jump to content

hapoelpt

  • הודעות

    61
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי hapoelpt

  1. הצורך הוא בעיקר במפגש עם שוטר. לפי מה שהבנתי אפשר להכניס את הכרטיס SD למכשיר אנדרואיד ולהראות לשוטר את הסרטון, אבל אני בכלל עם אייפון, אז ככה ש... בכל מקרה, מקווה שלא יהיה צורך בזה בכלל.
  2. מצטרף להמלצות על Mobius. החיסרון היחידי שמצאתי בה הוא החיסרון הברור - אין לה צג. חוץ מזה - מצלמה פשוט מעולה.
  3. הזמנתי 2 מצלמות, לחברה ולי, הנה עבירות תנועה קלות שצולמו ביום חמישי: רכב אחד החליט לעצור אחרי הקו עצירה ומעבר החציה ולמסחרית בנתיב ליד אין כ"כ סבלנות לחכות לירוק. watch?v=S2woylKlQI0 רכב מחליט לעמוד באמצע כיכר: watch?v=vFSIdzUEGLQ מסתבר שאני לא יכול לפרסם קישורים עדיין, פשוט תריצו חיפוש על זה בגוגל ותמצאו את הסרטון. המצלמה בסרטון הראשון היא DVR-027 ובסרטון השני Mobius.
  4. יש לי את הרכב הנ"ל. אני פשוט הורדתי תוכנת IGO מהאינטרנט ושמתי אותה על כרטיס SD שהכנסתי למערכת. בהגדרות של המערכת יש לך אופציה לבחור את המיקום של תוכנת הניווט, פשוט תבחר את המיקום של הקובץ IGO.EXE מהכרטיס SD, ואז גם כפתור ההפעלה של ה-GPS יעבוד. אם אתה צריך עזרה צור איתי קשר.
  5. יש לנו אי הבנה קטנה. הרכב הוא ברמת גימור קומפורטליין. זה אותו רכב בדיוק. צ'מפיון קיבלו את הרכב עם כל האבזור הנ"ל אבל ההתקנה המקומית של המערכת הסינית ניתקה את כל האבזור הזה.
  6. הורידו? ה"שדרוג" הזה עלה 2,000 ש"ח. אני קניתי את הפולו שלי בסוף דצמבר ואז היה להם מבצע של שדרוג לגרסת המולטימדיה בחינם. ברוב טיפשותי קניתי את המולטמדיה ואני היום בלי מחשב דרך. קצת מעצבן, למרות שהמערכת לא רעה בכלל.
  7. שנה שעברה הם מכרו 2 גרסאות לפולו 1.2TSI, גרסה רגילה וגרסת "מולטימדיה". ההבדלים: גרסת המולטימדיה מגיעה עם מערכת תואמת מקור של Roadrover עם דיבורית BT, ג'י פי אס, מסך מגע, חיבורי USB וכו'... החסרונות שלה הם הדברים שכותב ההודעה ציין. אין שליטה מההגה, אין מחשב דרך ואין התראה על לחץ אוויר בגלגלים. לפי מה שאני רואה עכשיו באתר של פולקסווגן ישראל, הם מוכרים רק את גרסת המולטימדיה. ככה שכל מי שקונה פולו TSI היום מקבל אותה בלי האבזור הנ"ל.
  8. למישהו יש\היה ניסיון עם המצלמה LS300W של DOD? האיכות צילום שלה מעולה, גם בלילה...
  9. תודה על התגובה, הרגעת אותי לגבי ה"WOO" לגבי הצינורות דלק - כשהייתי שם הם העלו את הרכב על הליפט ושמו מין ספוגים כאלה סביב הצינורות דלק ואז השחילו אותם בחזרה. מעצבן שהרעש חזר... אולי אני אקפוץ אליהם שוב בשישי. תודה!
  10. היי לכולם, אני בעלים של Polo Tsi 1.2 שעלתה בינואר האחרון לכביש. בתקופה האחרונה, בעיקר מאז שהחל הקיץ, יש לי רעשים מוזרים בעת הלחיצה על דוושת הגז (במהירויות נמוכות). הרעשים מופיעים רק כשהמזגן דלוק. כשאני מכבה את המזגן, הרעשים מפסיקים מיד. לא יודע איך להסביר כ"כ את הרעש הזה, מה שאני יכול להגיד שזה נשמע כאילו האוטו מיילל... משהו שנשמע ככה: "WOOOOOO" (תנסו להגיד את זה בקול באסי כזה ). הרעש מגיע מצד ימין למטה, בצד של הנוסע של ליד הנהג. אולי הקומפרסור של המזגן מתאמץ יותר מדי? אשמח לשמוע מאנשים אחרים שיש להם את הרכב. מה שכן, לא נהגתי בהרבה רכבים אחרים ככה שאני לא יודע אם הרעש הזה נורמלי או לא. אגב, ב5 חודשים שהרכב אצלי הייתי כבר פעמיים במוסך. היה לי את הרעש המוכר של הנקישות מכיוון הדאשבורד שמגיע מצינורות הדלק. בפעם הראשונה שהייתי במוסך הם לא הצליחו לפתור את הבעיה, בפעם השניה הם התאמצו "קצת" יותר והצליחו לפתור את הבעיה, אבל רק זמנית. בשבועות האחרונים אני שוב שומע נקישות מהדאשבורד, בעיקר במעבר ל-P בסוף נסיעה... ככה שהאמון שלי בצ'מפיון לא גדול במיוחד, אז העדפתי לשאול אתכם. תודה.
  11. הפולו TSI שלי נקנתה בינואר האחרון, ונאמר לי בקניה שהאחריות על הגיר היא ל-5 שנים.
  12. שינו את הממשק של האתר, או שאני מדמיין?
×
×
  • תוכן חדש...