היי לכולם,
אני בעלים של Polo Tsi 1.2 שעלתה בינואר האחרון לכביש.
בתקופה האחרונה, בעיקר מאז שהחל הקיץ, יש לי רעשים מוזרים בעת הלחיצה על דוושת הגז (במהירויות נמוכות). הרעשים מופיעים רק כשהמזגן דלוק. כשאני מכבה את המזגן, הרעשים מפסיקים מיד.
לא יודע איך להסביר כ"כ את הרעש הזה, מה שאני יכול להגיד שזה נשמע כאילו האוטו מיילל... משהו שנשמע ככה: "WOOOOOO" (תנסו להגיד את זה בקול באסי כזה ). הרעש מגיע מצד ימין למטה, בצד של הנוסע של ליד הנהג. אולי הקומפרסור של המזגן מתאמץ יותר מדי?
אשמח לשמוע מאנשים אחרים שיש להם את הרכב. מה שכן, לא נהגתי בהרבה רכבים אחרים ככה שאני לא יודע אם הרעש הזה נורמלי או לא.
אגב,
ב5 חודשים שהרכב אצלי הייתי כבר פעמיים במוסך. היה לי את הרעש המוכר של הנקישות מכיוון הדאשבורד שמגיע מצינורות הדלק.
בפעם הראשונה שהייתי במוסך הם לא הצליחו לפתור את הבעיה, בפעם השניה הם התאמצו "קצת" יותר והצליחו לפתור את הבעיה, אבל רק זמנית. בשבועות האחרונים אני שוב שומע נקישות מהדאשבורד, בעיקר במעבר ל-P בסוף נסיעה... ככה שהאמון שלי בצ'מפיון לא גדול במיוחד, אז העדפתי לשאול אתכם.
תודה.