Jump to content

shoun

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shoun

  1. כמה זה יעלה לי בערך ?
  2. שלום חברים . אז הבעיה שקניתי רכב הרדיו עובד 100 % אבל הדיסקים לא , הוא רושם לי play ואז בסוף מוציא לי את הדיסק . הרדיו דיסק הוא JVC אז מה הבעיה לדעתכם ? .
  3. תודה אנשים אני יבדוק את כל מה שאמרתם =] .
  4. שלום חברים . אז רציתי לדעת אם כדאי או לא , הרכב הוא : ידני,2001, 7500ש"ח דרושים עליו , מצב טוב מה דעתכם ?.
  5. שלום שלום אז ככה היתי יושב ליד אבא (הנהג) ולא היתי חגור כי רק עכשיוו עלינו לרכב והיתי הולך לחגור את עצמי ואז נתקלנו בניידת נתנו לי לשלם כנס בסך 250 שקלים ו 2 נקודות מה דעתכם אני רוצה ללכת לבית משפט כי אני עוד נהג חדש ועד היום אפילו לא נהגתי איזי רכב מאז שקיבלתי את הרשיון
  6. שלום אנשים אז אבא מחפש רכב ונכנס לו בראש רנו קאנגו 2000 , אני ישלי רקע שהוא לא אמין ואמרתי לו אבל בשבל להוכיח שמה שאמרתי נכון אז מה דעתכם ?
  7. שלום אנשים שבורלט אוואו 2004 ידנית מנוע 1400 נגד פיגו 206 2001 ידנית מנוע 1400 ושניהים יד 2
  8. שלום חברים חג שמח ופסח כשר אז מה דעתכם על הרכב ? אגב גירסה ידנית
  9. shoun

    טויוטה קורולה glx

    חבל מאוד חבל אבל גם חלקים אחררים שהם מבחוץ לרכב נדירים כמו מראה פנסים בלינקר נכון ?
  10. shoun

    מענין מה זה 00 ו 15 ?

    נכון היום ראיתי איזי משאית ככה וגם עוד משאית שהמטען שלה עם 15 בסוף אבל שלה בלי
  11. אם אתה ממשיך כאילו לכיוון בנימינה וחדרה אז יש פנצריה לידינו בכפר פרדיס שהיא פתוחה בשעות מוקדמות 5 בבוקר בהצלחה
  12. shoun

    טסט עם פנס אחורי שבור

    יש כאלה שמעבירים ואחירים לא תלוי אם אתה מכיר מישהו שהוא עובד במכון הרישוי אז הוא יעביר אותך ככה
  13. shoun

    מענין מה זה 00 ו 15 ?

    יפה תודה לך =]
  14. שלום חברים מה זה 00 ו 15 בלוח של מספר הרכב ?
  15. shoun

    טויוטה קורולה glx

    יש אפשות להשתמש בחלקים של הדור 2 לדור 1 כמו בסובארו לאונה " פשע " ?
  16. רציתי לדעת אם יש כאלה בארץ והאם יש להם חלקים ? תמונות
  17. לפני כמה ימים ראיתי רכב ששמו לאדה הוא נראה ישן מה אפשר לדעת עליוו ?
  18. גם שינוי פנסים מרגילים לפנסים בהירים יותר פלורוסנט
  19. לא נראה לי . פשוט הם רודפים אחרי רכבים כאלה בכבשים אז בכלל הם לא .
  20. אני יודיע שקיים אבל הם נדירים בכל חיי רק ראיתי אחת כזאת ידנית
  21. תודה חברים הרכב זה chevrolet cavailer זה גם עובד עם רכב 4X4 .?
  22. תתקשר ל 100 ותגיד להם מה שקרה והם יעזרו לך ואל תתביש פעם אחותי פעם איבדה את הרכב בקניון
  23. פשוט הרכב ההואא לא קיים היום עם תיבה ידנית כל מה שנשאר אוטומטית אבל זה עובד 100 % או שאני יתקע בבעיות ?
  24. שלום חברים אז יש משהו כזה ? והאם זה מוצלח ?
  25. shoun

    מכונית תוצרת ישראל - מתי?

    הבעייה העיקרית מי יקנה . הארץ לא ביחס טוב עם השכינים שלנו , אורופה לא תסתדר עם הרכב כי שם מזג אוויר ופה מזג אוויר בנוסף המדינה משקיעה יותר כסף על נשק בגלל המצב שאנחנו נמצאים .
×
×
  • תוכן חדש...