Jump to content

shoun

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shoun

  1. אבל כמה פיגו עושהה לליטר ?
  2. שלום חברים =] . השאלה שלי מתי אני יקבל את כרטיס הנהיגה ,עברו חודשים מחודשי המלווה ושילמתי את האגרה מהיום הראושון שקיבלתי את הרשיון ?
  3. ומה עם הפיגו כמה היא עושה בערך לליטר
  4. אם הידנית 1-11 מעניין כמה היא עושה בגיר אוטומט
  5. הגטס לא חיסכונית ? מעניין כי אמרו שהיא כן חיסכונית בגלל שיש לה מנוע קטן גרסת 1.35
  6. שלום חברים . אז מהכותרת מובן על מה מדובר רק להוסיף רכב עם גיר ידני ושנים 2003-2004 .
  7. למה יש צביעה בתנור וצביעה במה עוד ?
  8. אבל זה רכב ישן יהיה בן 500 עד 1000 או שאני טועה ?
  9. מה שנראלי שאתה צודק 100% . פשוט יש למשו את הרכב הזה ורציתי לקנות אבל פנס אחורי שבור , חשבתי שזה לא משו יענו בגלל שהוא מוכר לא רוצה לתקן אותו אבל אך שאתה אומר אז זהו לא צריך לחשוב פעמים , למרות שהוא רכב יפה ומיוחד אבל זהו לא צריך תודה אנשים על המידע =] .
  10. שלום חברים =] . אז כמה זה יעלה לסובארו ליאוה 87 ? , והאם אני צריך לדוח במשרד רישוי על זה ? שיהיה אחלה של שבוע .
  11. אבל חוץ מהמראה החיצוני שלהם , יש הבדל בחלקים כמו קלאץ ?
  12. שלום חברים ושבת שלום . אז אפשר להבין מהכותרת מה השאלה שלי ותודה .
  13. כל יום הם ממציאים לי שטיות חדשות . הם רוצים שמספר התאונות ואנשים שנהרגים יעלה יותר , ילד בן 16 ישתגיע ברחוב הרבה הוא עדיין ילד .
  14. שלום חברים . אני צריך לדעת על מאזדה 121 האם היא בעיתית או שלא ?
  15. אבל הלאונה הישנים יותר חזקות ,מגבי מקות השלד יותר חזק .
  16. אבל אנשים מה עם המאזדה 121
  17. עזוב אותי לא רוצה שיגידו הוא מקלף אבוקדו בחושך הסובארו הזות חבל היתי לנו פעם אחת בחול שם היא מיוחדת אן הרבה מהדגם ההוא זה כמו לנסוע היום בשבורליט קרוז חדשה אז בזמנה ושם גם יש עם טורבו ודגמים 4X4 לאונה
  18. אני יודיע ומכיר ומאמין גם במה שאתה אומר אבל הבעייה שהדגם ההוא נעצר הרבה עם השוטריים לחבר שלי היתה לו סובארו כל פעם שהם ראו אותו עצרו אותו בסוף נמאס ומכר את הרכב
  19. את הסיטרואן מעניין אבל מתחמם בקיץ או שלא ?
  20. קיה זה רכב פרייד זה רכב עדין והוא כזה של בחורות גם הפונטו ככה אני מרגיש לגביהן גם המראה שלהן לא הכי הכי יענו
  21. חחחח הוא בן 22 ולא יודיע מה להגיד לך בדיוק
  22. אבל הפונטו הם כמו האונו בעיתתים
  23. את האמת רכב מושך אבל הוא יום אחרי יום הוא גם מתקרב להיות פשע וגם מיוחדים ונדירים שהם במצב טוב
  24. מה עם החלקים שלו יקרים ?.
  25. התקציב שלי עד 8000
×
×
  • תוכן חדש...