שלום חברים =]
מהכותרת אפשר לדעת שאני נהג חדש , חיפשתי כל מיני רכבים ובסוף יצא חן בעיני שני רכבים אבל מתלבט איזי לקנות . הראשון זה סובארו ליאונה שנת 90 אבל הבעיה שלו איתי שהסבוארו זה קצת ישן והמון אמרו לי ששוטרים תמיד יעצרו , אותי למרות שהרכב די ממליצים לי עליו הכוונה חיסכוני ואמין . הרכב השני זה מאזדה 121 שנת 1997 נראה כזה יפה ומודרני גם חיסכוני מאוד אבל אן הרבה על הכביש אז מה שנראלה בעייה עם החלקים .
אז מה לעשות ??