Jump to content

izi.d

  • הודעות

    66
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי izi.d

  1. שלום. מדובר על c5 שנת 2002. לאחר שכיוונתי את הבקרת אקלים פעם אחת לחום, החזרתי לקור על המסך מופיע 16 מעלות, אבל זה מוציא קור רק מצד ימין ומצד שמאל ממשיך להוציא חום. יש למישהו מושג האם זה תקלה במחשב, או שזה שזה תריס מכני שנתקע? ואם כן האם יש גישה לשחרר אותו ידנית? תודה לעוזרים. ושנה טובה לכולם
  2. קודם כל מברוק על האוטו (עדיין בגעגועים ל605 שהייתה לי) בקשר לבעיה גם אני סבלתי ממנה וניסיתי אצל כמה בעלי מקצוע, ולא הצליחו להוריד את הניפוח בדשבורד בעזרת חימום לבד, היה צריך לחץ חזק מאוד ,ולא נתתי להם בגלל ניסיון מר של חבר עם אותו אוטו, שהורידו לו את הדשבורד עקום וגם הוא קצת נסדק כתוצאה מהלחץ. מה שעשיתי בסוף זה ששמתי כיסוי לדשבורד בצורה טובה כך שלא ראו כלום על הדשבורד גם הרבה יותר זול והרבה פחות כאב ראש.
  3. אםהראש מנוע תקין והרדיאטור חדש למה צריך לחבר את הוונטה מיד אחרי סוויצ'? זה עצמו אומר שמשהו לא תקין, אם אתה לא רואה נזילה נראית לעין באחד הצינורות תבדוק על המדיד שמן אם יש סימן למים, יתכן שלא עשו לך טוב את הראש מנוע.
  4. פעם ראיתי מישהו עם בעיה דומה שניקה טוב עם מברג דק את החריץ באזור הנזילה. לקח אטם ראש חדש, גזר ממנו כמה שהיה צריך, ודחף אותו במקום של הנזילה כשהוא מרוח בסיליקון אדום.יצא לו מצוין, החזיק שנה + עד שמכר את האוטו. קשה לי להאמין שסיליקון סתם יעזור לך
  5. בדקתי היום באוטו, השסתום לניקוז אויר שנמצא ליד הבית תרמוסטט נשחק כנראה והוא לא נסגר חזק, ומטפטף משם טיפות מים וכנראה שנכנס אויר כתוצאה מזה. מישהוא יודע אם ניתן לקנות רק את השסתום או שאני צריך לקנות את כל הצינור?
  6. שלום.ברשותי סיטרואן c5 שנת 2002. לפני כחודש התחמם לי המנוע באמצע הדרך. הסתכלתי וראיתי שנתפס התרמוסטט. הוצאתי את התרמוסטט התפוס החזרתי הכל והמשכתי לנסוע בשלום. היום קניתי תרמוסטט חדש, הרכבתי אותו הוצאתי אויר מהמערכת הנעתי ולכאורה נראה שהכל בסדר. אבל שמתי לב שאחרי שעמדתי עם אוטו דולק בערך עשרים דקות המאוורר מתחיל לעבוד במהירות חזקה ואפילו אחרי נסיעה של חצי שעה בתוך העיר כיביתי את האוטו והמאוורר המשיך לעבוד. הדלקתי שוב וכיביתי מיד והוא נכבה. יש למישהוא מושג אם זה תקין באוטו הזה? ואם לא מה זה יכול להיות? שימו לב שכל הזמן הזה החום מנוע היה רגיל, זאת אומרת לא עבר את התשעים מעלות. תודה לכל העוזרים.
  7. אני פעם ניקיתי מנוע צעדים ניקוי יסודי כך. פירקתי את המנוע צעדים. ריססתי לתוכו הרבה ספריי קרבורטור . עד שיצא ממנו הספריי נקי. עזר לי מאוד ממש השתנה לבלי הכר. נ.ב. כדאי שתבדוק שחוטי החשמל המחוברים למנוע צעדים תקינים.
  8. תבדוק אם יש לך ספר של הרכב אולי שמו לך פיוז קטן מידי בשביל המזגן.
  9. אני גם חושב כמו עפר שזה המצבר, אבל למדוד מתח במצב הזה זה לא נותן אינדיקציה, כי המצבר יכול להראות מתח טוב אבל שאתה מנסה להניע נהיה נפילת מתח. תנסה להניע עם כבלים ואז למדוד מתח כשהאוטו מונע, כדי לשלול בעיה באלטרנטור, ואם יש לך מתח מעל 13 וולט תמדוד מתח כשהאוטו מכובה, עבל אחרי שחעשה איתו נסיעה קצת ארוכה עדיף בכביש פתוח.
  10. שלום. ברשותי סיטרואן c5 שנת 2002. לפני שבועיים ניגשתי לטסט. ונאמר לי שהאמברקס (בעיברית תקינה בלם היד) לא טוב. ניגשתי למוסך והוא מצא שהמשאבת קליפר השמאלית תפוסה. מה שאומר שנסעתי עם אמברקס תפוס בגלגל אחד. לתומי באתי להזמין חדש. וכשהתעניינתי במחיר נאמר לי באדיבות 1400 ש"ח לא כולל מע"מ המוסכניק אמר שינסה להשיג לי משומש. אחרי שבוע שהוא לא מצא החלטתי לעשות מעשה. קניתי ספריי לשחרור ברגים ב20 ש"ח. פירקתי את הגלגל (פירוק רגיל כמו לפנצ'ר). תפסתי עם פלייר פטנט את הידית של המשאבה איפה שמתחבר הכבל אמברקס. ריססתי מהספריי על הידית התפוסה ותוך כדי ריסוס משכתי בידית למעלה ולמטה. לאחר כרבע שעה של משיכות וריסוס הידית התחילה להשתחרר. עוד 5 דקות והיא השתחררה לגמרי. חיכיתי יומיים לראות שזה בסדר.ניגשתי למוסך אחר, הוא בדק ואמר לי לא יודע מה רצו ממך, מתח לי קצת את האמברקס לצאת ידי חובה ונתן לי אישור מוסך. היום אני אחרי טסט. סה"כ 100 ש"ח לאישור מוסך+20 ש"ח לספריי. היות ונאמר לי שזה בעיה מאוד נפוצה בc5 אני מפרסם לתועלת כל בעלי הc5
  11. שלום לכולם. אני עומד לקנות c5 שהורד מהכביש לחלקים. האם ידוע למישהוא איפה נמצא מספר המנוע ? או דרך אחרת לדעת שהאוטו לא גנוב? תודה לכל העוזרים
  12. אני לא יודע איך זה ברנו אבל פירקתי פעמיים חיישן ספידומטר בפיג'ו ובסיטרואן בשכיבה מתחת לרכב. בצורה פשוטה.תחפש מדרכה קצת גבוהה תעלה עליה רק עם גלגל אחד. ככה אם אתה לא מאוד שמן אתה נכנס בקלות ברווח שבין המדרכה והגלגל השני. כדאי להצטייד במנורה מתחת לרכב. אגב אם אין לך לקנות חדש תלך לחברה במחשב שם תוכל לראות תרשים מדויק של הגיר שלך.
  13. אם יש לך סבלנות לזה אז זה אפשרי בהחלט. תסתכל על הגיר איפה החיישן. תנתק את השקע שלו. קח מפתח בגודל המתאים ותפרק. הברגה פשוטה מאוד.רק יכול להיות שהגישה קשה. יתכן אפילו שתצטרך לשכב מתחת האוטו בשביל זה. אם הצלחת תנקה את החיישן עם ספריי מגעים או ספריי קרבורטור. אבל אני מסופק מאוד אם יעזור לנקות יתכן שחייב להחליף חיישן. רק תיזהר לא לנסוע עם החיישן מפורק כי ישפך כל השמן גיר. בהצלחה.
  14. אם הבנתי נכון אז רגל 30 מעבירה זרם לרגל 87 כאשר יש + ו - בין רגל 85 לרגל 86. השאלה היא איפה יש - הרי את שתיהם חיברת ל+? אז כנראה שבשניה שפנס האיתות דולק אז שתיהם + ולכן פנס הערפל לא דולק יחד עם האיתות. אבל באותה שניה שפנס האיתות נכבה אז ה+ שלו הופך ל- ולכן פנס הערפל דולק אחרי האיתות. כל זה כשפנס הערפל דולק שאז ממנו מגיע ה+ ומהאיתות מגיע ה- . אבל כשהוא כבוי אז החוט של פנס הערפל נהפך ל- והאיתות נותן לו +. שים לב שרואים בסירטון שכשפנס הערפל דולק אז הוא מאותת אחרי הווינקר וכשהוא כבוי הוא מאותת יחד עם הווינקר . וכנראה שכשפנס הערפל כבוי אז שתי הפנסים מקבלים - מהשלדה ואם אתה מחבר + לאחד מהם אז השני מקבל אותו ביחד איתו. מקווה שהסברתי את עצמי טוב. לא יכול לחשוב על פיתרון בלי לראות. אם תהיה בירושלים תקפוץ וננסה לעזור.
  15. היתה לי פיג'ו 605 עם אותה הבעיה. אחרי שהוצאתי הון כסף על כל מיני תיקונים שלא הועילו. גיליתי שסך הכל היה איזה שקע מנותק. כדאי שתבדוק טוב. או לפחות תלך למישהו שמכיר את האוטו טוב.
×
×
  • תוכן חדש...