אני גם חושב כמו עפר שזה המצבר, אבל למדוד מתח במצב הזה זה לא נותן אינדיקציה,
כי המצבר יכול להראות מתח טוב אבל שאתה מנסה להניע נהיה נפילת מתח.
תנסה להניע עם כבלים ואז למדוד מתח כשהאוטו מונע, כדי לשלול בעיה באלטרנטור,
ואם יש לך מתח מעל 13 וולט תמדוד מתח כשהאוטו מכובה, עבל אחרי שחעשה איתו נסיעה קצת ארוכה
עדיף בכביש פתוח.