izi.d
-
הודעות
66 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי izi.d
-
תודה על תשובתך. אבל אצלי הבולמים האחוריים עולים ויורדים רגיל,רק הקדמיים לא זזים. האם יש שני חיישני גובה? כמו כן האם כשמורידים את הגיר אמורים לגעת בחיישן גובה?
-
בשעה טובה האוטו חזר משיפוץ גיר, הגיר נוסע בסדר גמור אבל.. המערכת ההידראולית נתקעה מקדימה על המצב הגבוה ולא יורדת. רק הבולמים האחוריים עולים ויורדים רגיל. במצב הזה האוטו נוסע כמו סוס.. המשפץ טוען שזה קרה לו כמה פעמים בסיטרואן, וזה משום שהאוטו עמד הרבה זמן על הליפט. אז השתבש לו כיוון הגובה. לטענתו תוך יומים זה אמור להסתדר. כשכיביתי את האוטו שמעתי שהמשאבה הידראולית עובדת בלי הפסקה אז ניתקתי את המצבר. האם יש למישהו כיוון מה לעשות? והאם דברי המשפץ גירים הגיוניים לדעתכם? אודה מאוד לעונים.
-
האוטו עם250000 ק"מ אבל בהיסטורית טיפולים מופיע שהוחלף מנוע וגיר לפני60000 ק"מ התקלה הופיעה לי שלש פעמים אחרי נסיעה של כ10 דקות. ותמידאחרי עליה
-
איציק שלום. אכן הם החליטו שהלך הגיר רק על סמך קריאת התקלה במחשב. מה זה אומר? האם יש סיכוי שאפשר לעשות משהו עם הגיר?
-
אופיר הציע לי שיפוץ עם שנה וחצי אחריות. אבל ב7500 ש"ח לא כולל מע"מ.זה כבריותר ממחיר האוטו.
-
שלום. הבוקר הופיעה ההודעה המצערת הנ"ל באוטו. פניתי למוסך אופיר ובבדיקת מחשב יצא כך. Teporary fault Slipping (cltch \brakes אופיר אמר שהלך הגיר ואין מה לעשות רק לשפץ. שאלתי אותו אם לא נראה לו שאפשר להחליף שסתומי לחץ וזהו. הוא אמר שלא נראה לו מכיוון שהוחלף כבר לפני 50000 ק"מ. שאלתי למומחים כאן. א. מה דעתכם? ב. במידה וכדאי להחליף שסתומים האם צריך עדכון תוכנה או שכיון והוחלף כבר אז ביצעו את העידכון תוכנה? תודה לכל העונים.
-
שלום. הרכב המדובר שנת 2002. לאחרונה התחלתי לחשוד שמשהו לא בסדר עם המתלים. האוטו יותר מידי מקפץ על כבישי ירושלים המשובשים. פניתי למוסך וקיבלתי תשובה בלתי מחייבת בסגנון הזה. יכול להיות שהבומבות גמורות צריך לנסות להחליף, וכן לא בטוח שזה יעזור צריך לנסות קודם. האם מישהו יודע מה זה הבומבות ומה תפקידן? וכן איך אפשר לדעת שבאמת הבומבות הלכו? או שככה זה בכבישים המשובשים בירושלים?
-
טוב אז בתחילת שבוע שעבר הייתי במוסך רוברט לבדיקה, והם הודיעו לי שהמשאבה הידראולית הלכה, עלויות התיקון בערך 7000 ש"ח למשאבה חדשה וחצי מזה למשומשת. לקחתי את האוטו וראיתי שכנראה בבדיקה נשרף להם הפיוז והם שמו פיוז שלהם,נראה כמעט אותו דבר, אבל במבט לעומק שמתי לב שהחלק שנשרף בפיוז המקורי יותר רחב מהפיוזים החילופיים שקניתי. אחרי שבוע שהפיוז הזה לא נשרף שמתי פיוז חלופי והוא נשרף לאחר חצי שעה. לא הייתי במוסך בזמן הבדיקה כך שאני לא יודע לפי מה הם החליטו שהלכה המשאבה, האם לדעתכם יתכן שזה כל הבעיה או שעלי להתכונן להחלפת משאבה?
-
תודה על תגובתך. כשהחליפו את המשאבה מילאו שמן LDS מקורי,בדקתי לא ראיתי שום נזילה, גם המיכל שמן מלא.הפיוז שהשתמשתי הוא פיוז 40A גדול.
-
שלום הרכב המדובר שנת 2002. לפני כחודשיים החלפתי משאבה הידראולית באוטו. מאז החלפתי פעמיים פיוז. רק שבשבוע האחרון כל יום נשרף לי הפיוז. בדקתי שמן הידראולי הכל תקין גם אין סימן לנזילה. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? אשמח לקבל עזרה
-
עדכון. הגעתי למוסך אופיר בירושלים הם בדקו את האוטו במחשב הופיעה תקלה בחיישן מהירות, הפלא הוא שהחיישן מהירות עובד מצוין, בכל אופן הטכנאי אמר שלא נראה לו שזה הבעיה אלא נראה לו שהבעיה במנוע צעדים, מכיון שלא הופיעה במחשב תקלה במנוע צעדים הנחתי שהוא לא נשרף אלא רק התמלא לכלוך, אז יצאתי משם ופתחתי את בית המצערת ואכן היה שם שחור משחור, כמובן שפירקתי את בית המצערת ניקיתי אותו היטב, גם פירקתי את המנוע צעדים ניקיתי אותו החזרתי הכל והאוטו מניע הכל מצוין, חבל שלא חשבתי על זה לבד, השאלה שלי עכשיו א. מה זה יכול להיות שמופיעה במחשב תקלה בחיישן מהירות והוא עובד מצוין? ב. האם זה בעיה לינסוע ככה או שזה דחוף לתקן?
-
לא כל כך הבנתי הבעיה קורת רק בחורף? בכל אופן אמור להיות לך לחצן שהדלת נסגרת עליו, אז או שמשום מה כשהדלת נסגרת הוא לא נלחץ, או שהמגעים שלו לא טובים. תנסה לבדוק לפני שתוציא כסף סתם.
-
בירושלים כמעט כל חשמלאי רכב יש לו את זה לא נראה לי שבפ"ת זה אחרת.. מה שכן לפעמים יש כאלה שלא מוכנים למכור רק את הפחמים יתכן שתצטרך לשכנע קצת. בהצלחה.
-
המצבר באוטו כמעט חדש הוחלף באוגוסט. ולא הייתי במוסך בבני ברק אלא במוסך סיטרואן בירושלים. היום בבוקר האוטו הניע רגיל, נסעתי נסיעה קצרה ואחרי כעשר דקות באתי להניע ולא הצלחתי עד שעמדתי עם רגל על הגז עד שהאוטו התחמם ואז הטורים התייצבו והאוטו נסע רגיל, אחרי הצהרים בחזור האוטו הניע רגיל, ובערב שוב לא הניע.אשמח לקבל עזרה.
-
שלום, לפני יומים נסעתי עם הרכב הנ"ל ותוך כדי עמידה פתאום הטורים התחילו לרדת עד שנכבה המנוע. איכשהוא הצלחתי לחנות, ניתקתי את המצבר בערך לשעה וחצי, חזרתי נסיתי להניע קצת שיחקתי עם הגז והטורים התייצבו האוטו נסע מצוין. היום בלילה באתי להניע אחרי שכל היום לא הדלקתי את האוטו, והבעיה חזרה עמדתי ככה עם רגל על הגז עד שהאוטו התחמם ואז הוא נסע כרגיל, מה יכולה להיות הבעיה לדעתכם? נ.ב. בתחילת השבוע עשיתי עדכון תוכנה לגיר במוסך מרכזי. כמו כן בשתי הפעמים שקרתה התקלה האוטו היה עם קצת פחות מרבע מיכל דלק לא נדלקה נורת הדלק, האם זה יכול להיות קשור? תודה מראש ושבוע טוב.
-
מירושלים.
-
תודה על תגובתך. החיבורים של המערכת די פשוטים בדקתי ולא נראה לי בעיה לבצע לבד. השאלה היא בקשר לחיבור למחשב וכן לניקוז אויר אם צריך?
-
טוב אז קודם כל קצת רקע. היום הגבהתי את האוטו ונשארתי עם האוטו מוגבה כרבע שעה כשהמנוע דולק, הורדתי את האוטו כיביתי מנוע ואז אני מריח ריח של פלסטיק שרוף, פתחתי מכסה מנוע ראיתי עשן יוצא מכיוון המשאבה הידראולית,ואז פתאום פרצה שם אש, מיהרתי לשפוך מים, אח"כ ראיתי שמהמנוע של המשאבה כל החוטי חשמל שיצאו משם נשרפו כליל, שאלתי, האם ניתן לשפץ את המשאבה? ואיפה? וכמה עולה בערך? ועוד שאלה אם אני יפרק לבד את המשאבה [בדקתי זה אפשרי] האם כשאני יחבר אצטרך להתחבר למחשב? וכן האם לא צריך לנקז אויר מהמערכת? ואם כן איך עושים זאת? תודה מראש לעונים
-
מעדכן. ובכן כמו שאמרו אסי ואורן הבעיה היתה בסלקטור שעל הגיר. הצצתי היום בשביל לראות אם אפשר להחליף לבד. פירקתי את הפילטר אויר וראיתי שיש גישה טובה, אז פירקתי את הסלקטור, הוא יצא ממש בקלות,ואז ראיתי שהוא סגור עם כמה ברגים קטנים אזלא הצלחתי להתאפק ופתחתי אותו, בפנים יש לוח מגע אלקטרוני ועוד בית מפסק קטן עם שני חוטים. מכיון שהסימון של הגיר בלוח שעונים עובד הנחתי שאין בעיה בלוח האלקטרוני, אז פתחתי את בית המפסק וראיתי מפסק קפיץ פשוט, זה כל היוניט רוורס! ככה פשוט חף מכל תחכום מאכזב קצת לא? בכל אופן לעניננו המגעים היו מכוסים בקורוזיה, אז פשוט ניקיתי את הקורוזיה עם מברג וספריי מגעים, סגרתי הכל והנה האורות רוורס עובדים ממש כיף של עבודה, סה"כ 20 דקות וגם חסכתי איזה כמה מאות שקלים.
-
המשך, מה הכוונה הסלקטור שעל הגיר? הסתכלתי וראיתי כמו מודול שמחובר לכבל של ההילוכים לזה התכוונת? ואם כן אפשר להחליף רק אותו? אם אפשר עלות משוערת.תודה
-
תודה על תגובתך. אכן האור לא דולק משני הצדדים,
-
שלום. הרכב המדובר שנת 2002,בדקתי נורות כמובן, גם את הפיוזים לפי הספר רכב, הכל תקין. מישהו יודע אם יש איזה חיישן? ואם כן איפה? תודה מראש לעוזרים.
-
נשמע לי מוזר הסיפור הזה של חופש בין הציריה והגיר, בד"כ בכזה מקרה מחליפים את כל הציריה, ולא צריך בשביל זה מכון גירים. אבל אם האוטו לא רועד בנסיעה מהירה זה נשמע מקרה קלאסי שהלך רק פעמון ציריה ולכן הציריה דופקת.
-
ממשיך ממקודם. הבנתי מחיפוש שעשיתי שאפשר להגיע לתריס בלי לפרק דשבורד, אם יש למישהו פרטים איך? פשוט לא בא לי לנסות בלי מידע מוקדם ןלשבור על הדרך כמה פלסטיקים
-
תודה. אבל לא הבנתי האם יש אפשרות להגיע לתריס הזה בלי לפרק את הדשבורד?
