אתמול אבא שלי עשה תאונה עם ה C4,הוא רוצה לקנות רכב חדש/יד שניה שיהיה מאוד חסכוני,
חשבנו על סיטרואן C3 דיזל ועל טויוטה פריוס,מה אתם אומרים על הרכבים האלה??בתור חדשים ובתור יד שניה.
חשוב לציין שה C4 היתה מאוד מפנקת מבחינת האבזור והיתה מאוד חסכונית אבל היו לה קצת בעיות בהעברת ההילוכים-גיר רובוטי שההילוכים לא עברו חלק :evil: :evil:
אתם לא יודעים כמה אני משתגע בלעדיה!!!