שלום חברים,
לפני כמה חודשים קניתי פיגו 306 שנת 2001 אוט' מנוע 1600.
בבדיקה השיגרתית במוסך לפני הקנייה נמצאו כמה וכמה תקלות (כמו שמוצאים בכל רכב, אפילו חדש).
בחלק מהדברים הדחופים יותר שהייתי צריך לתקן בשביל לעבור (לדוגמא צמיגים שהיו פגומים) כבר טיפלתי. נשארה לי רשימה שאני יפרסם פה עכשיו.
השבוע אני הולך לעשות טיפול 15 אלף לאוטו ואמרתי על הדרך נטפל בכמה מהדברים היותר חשובים שצריך אז אשמח אם תוכלו להגיד לי מה מהבאאים ברשימה חשוב ומה פחות ובנוסף אשמח לדעת גם מחיר של כל חלק ברשימה...
תודה,
הרשימה:
1. מנוע, 2. מערכת קירור, 3. מערכת דלק, 4. מערכת הצתה:
רעש מערכת שסתומים, שאיבות שמן לחלל השריפה, תושבות מנוע פגומות תחתונה+ ויברציות למרכב, מדיד שמן פגום,
2. סרן קדמי ומערכת היגוי:
רעידות בגלגלים+ בהגה, משאבת הגה רועשת, נזילת שמן מערכת הידראולית צינור.
7.קפיצים:
בולמי זעזועים חלשים.
. שילדת מרכב- ליקויים בעלי משמעות נמוכה:
תיקון כנף קדמי שמאלי המחוברת עם ברגים, תיקון דלת קדמית שמאל, תיקון דלת אחורית שמאל, פגיעה פח סף חיצוני.
ליקויים בעלי משמעות שולית:
עצר ביטחון לדלת פגום, גומיות לדלתות פגומות, ריפוד פגום לדלתות, פגיעות בפגושים.
. מערכת תאורה (כולל מצבר)-
לתקן מערכת איתות/ ידית פגומה, לתקן מערכת איוורור פנימית/תריסים פגומים,.
12. העברת כח:
נזילת שמן תיבת הילוכים