Jump to content

ran88

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ran88

  1. אז ככה יש לי פיג'ו 306 שנת 2001 ויש לי בה כמה בעיות שמפריעות לי אשמח לשמוע את דעתכם. בעיה ראשונה - אני לפעמים שומע רעש מהצד של הגלגל הימיני, רעש של חיכוך של ברזל בברזל או משהו כזה. חשוב לציין שלפני חודש וחצי עשיתי טיפול לאוטו, פורקו הגלגלים ונבדקו רפידות הבלמים (2 אחוריות הוחלפו). בעיה שנייה - אני מרגיש שמשהו מתחת למכסה מנוע קופץ לו. אני מרגיש את זה בנסיעה איטית וכאשר יש במפרים וכאלה. בעיה זאת מתרחשת כבר כמה חודשים. הייתי בטוח שאלה תושבות המננוע לכן החלפתי אותם (הם אכן היו פגומות,קרועות) אבל הראש עדיין נשאר. בעיה שלישית - אני שומע רעש תיקתוקים לפעמים נדירות מאזור הדשבורד, רעש המדמה איתות אבל אני לא באמת מאותת. אשמח לעזרה.
  2. שלום. ברשותי פיגו 306 2001 עם של pointer 5 כפתורים. ברצוני לשכפל אותו מכיוון שיש לי רק אחד. הייתי בחנות ACE ויש שם אחד שמשכפל אמר לי 500 שקל. זה לא מחיר יקר מידי? אגב איך יודעים מתי עומד להגמר הסוללה יש סימן שמעיד על כך? אם נגמרה הסוללה איך אני פותח את האוטו בלי שהאזעקה תופעל? המפתח מספיק?
  3. מצאתי! http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=391307 התכוונתי לזה לחלק השני שם... ננסה ביום שישי השאלה היא אם יש לי טסות שחורות ואני יצבע אותם בכסף זה יצא טוב?
  4. לא. ראיתי מדריך אחר שהוא צבע בשחור והשאיר סימן של פיג'ו באמצע בצבע לבן אשר הוא צבע בטיפקס
  5. באחד משיטוטיי באתר ראיתי מדריך מצולם של מישהו עם פיגו שצבע את הטסות שלו כדי שיראו כמו גאנטים. חשבתי לעשות את זה גם והמועד הוא יום שישי רק חבל שאני פתאום לא מוצא את המדריך. עזרה מישהו?
  6. לאף אחד אין כסף מיותר לתקן דברים באוטו אבל זה חייב. תיסע עם האוטו עוד, אם הבעיה חוזרת על עצמה אין מנוס מללכת למוסך ולטפל!. אם זה קורה פעם בחודש אתה יכול לסבול את זה, כל מחזיקי הפיג'ו סובלים מזה כולל אני. אם הבעיה תהפוך לבעיה שחוזרת על עצמה מידי שבוע או אפילו כמה ימים אתה תראה שאפילו לך זה יטריד ואתה תרצה לקחת את האוטו למוסך.
  7. לאחר חיפושים (ללא הצלחה) למראה צד ימין שנשברה ע"י אלמוני החלטתי לנסות פשוט לתקן את המראה ולנסות לקבע אותה למקום. חשוב לציין שהזכוכית לא שבורה רק הבית נפל ומה שהחזיק אותו עד עכשיו זה החוטים החשמליים שלו מבפנים וקצת מסקנטייפ מבחוץ. ניסיתי להדביר אותה בעזרת דבק 3 שניות ומגע ללא הצלחה. למישהו יש דרך שתצליח?
  8. בעיה ידועה בכל הפ'גו. יש פה מלא פוסטים על אותה בעיה - תעשה חיפוש. אולי בעיה בשסתום לחץ.
  9. שלום. יש לי בעיה באוטו (פיגו 306 שנת 2001) בעת ההתנעה קורה הרבה פעמים שהנורית של המזגן נדלקת מעצמה כלומר המזגן נדלק מעצמו. דבר זה מעצבן אותי וחבל לי גם בגלל בזבוז הדלק מכיוון שלפעמים אני לא שם לב שהמזגן עובד ואני נוסע איתו למשך דקות ללא כוונת תחילה. מה הפתרון?
  10. איך אני יודע מה תאריך התפוגה של המצבר? איך אני יודע אם המצבר שלי עדיין באחריות?
  11. אצלי הידית בכלל לא מאותת שמאלה אני צריך להחזיק אותה. כאילו היא לא נתפסת. במידה וקניתי ידית חדשה. איך מפרקים את הישנה ומרכיבים את החדשה?
  12. אני יורד אל האוטו כל חצי שעה והוא מתניע! מה לעשות ליסוע היום לשדרות? אני אמור לחזור מוצש
  13. מה תגידו אם אני יגיד לכם שעכשיו ירדתי לאוטו והוא הניע לי? מה אני אמור לעשות עכשיו? אני מפחד ליסוע איתו שפתאום לא יניע לי שוב... אפשר לסמוך על המילה של השירותי דרך? זה באמת בעיה בסטרטר? אם אני יתקע איתו שוב יש דרך להפעיל אותו שוב? חשוב לציין שאני רוצה ליסוע עם האוטו היום מבאר שבע לשדרות
  14. ומה ככה סתם הוא נהרס? בלי הודעה מוקדמת?
  15. אגב מה התפקיד של הסטרטר?
  16. לאחי יש פוולסווגן פאסטאט שנת 2005 עם נפח מנוע של 2000 סמ"ק. צריכת הדלק שלו בנסיעה משולבת היא 1:10 זה נורמלי?
  17. חג שמח חברים! אז ככה היום נסעתי לתומי לקניון לי הבית שלי הכל טוב ויפה. אחרי שסיימתי את סידורי בקניון חזרתי לאוטו והאוטו לא מניע! מדובר בפיגו 306 xt שנת 2001 נפח מנוע 1600. חשוב לציין שמאז שקניתי את האוטו לפני 7 חודשים לא הייתה אפילו בעיה קטנה!. חשבתי בהתחלה שזה המצבר אולי אבל המצבר יחסית חדש. הזמנתי את השירותי דרך של הביטוח, הגיע הבחור אחרי שעה וחצי דפק קצת בסטרטר עם מברג והמנוע התחיל לעבוד ואמר לי שהלך לי הסטרטר. "אל תכבה את המנוע, סע ישר למוסך" (זה היה בשעה 4 בצהריים) - כמובן שלא עשיתי את זה כי אני לא הולך להשאיר את האוטו שלי מחוץ למוסך באיזור תעשיה של באר שבע 4 ימים עד יום ראשון - כי עד מחר לא ישאר שם אוטו. דיברתי עם המוסכניק שלי הוא אמר לי לקחת אותו לבית, ושהוא יבוא יתקן לי אותו בחנייה. המחיר שהוא אמר לי על סטרטר משופץ עם אחריות הוא 500 שקל, זה מחיר טוב? בהתחשב בזה שהוא גם בא אליי ואני לא משלם עוד 100 שקל נוספים על גרר ביום ראשון? אשמח לתשובתכם המהירה.
  18. התפקיד של כל אחד מהחלקים? ומה עלותם בערך?
  19. היי נגיד שאין לי מערכת בכלל באוטו ואני רוצה להתחיל הכל מאפס. אשמח לדעת מה אני צריך כדי לבנות מערכת שלמה וטובה באוטו. לא מבקש חברות וכדומה רק איזה חלקים וכו'.
  20. אז לך למוסך שאתה מכיר ומאמין בו ותידע, עדיף מאשר להשאר באפלה. תרשום מאיזה אזור אתה ואני בטוח שיציעו לך פה שלל מוסכים טובים ואמינים
  21. אתה באמת צריך את המצבים האחרים? הכרחי לך מזגן ברגליים? מסלק אדים מהחלונות זה הכרחי אבל עכשיו מתחיל הקיץ לא יודע אם תצטרך אותו בינתים. אם המזגן עובד בצורה הזאת וזה מספיק לך אז תשאיר את זה ככה. אם לא לך למוסך שיטפלו לך בזה, זה יכול להיות כמה וכמה סיבות.
  22. אסור להגיד איזה סוג מערכת אני יכול לקנות במחיר של עד 700 שקל?
  23. לא קיים שום דבר. אשמח לההצעות וגם למקומות מומלצים בב"ש. הצנג'ר הזה זה ענתיקה לא?
  24. שלום. ובכן מה שיש לי באוטו זה פשוט בדיחה, לא ידעתי שדבר כזה קיים עד שקניתי את האוטו. לא יודע אפילו איך קוראים לדבר הזה. זאת מערכת שכאילו יש מתקן כזה בתא מתקן ושם מכניסים 10 דיסקים ואז אפשר להחליף ביניהם דרך המערכת עצמה. הדבר הזה כבר עלה לי על העצבים והגיע הזמן להשתדרג. אז מה צריך להיות באוטו בשביל לשמוע מוזיקה בכיף? חשוב לי לציין שאני לא פריק של מוזיקה ולא מעוניין להוציא על זה אלפי שקלים. מחפש משהו חמוד וחשוב שיהיה גם עם כניסת usb אודה לתשובתכם
  25. חס וחלילה
×
×
  • תוכן חדש...