אז ככה יש לי פיג'ו 306 שנת 2001 ויש לי בה כמה בעיות שמפריעות לי אשמח לשמוע את דעתכם.
בעיה ראשונה - אני לפעמים שומע רעש מהצד של הגלגל הימיני, רעש של חיכוך של ברזל בברזל או משהו כזה. חשוב לציין שלפני חודש וחצי עשיתי טיפול לאוטו, פורקו הגלגלים ונבדקו רפידות הבלמים (2 אחוריות הוחלפו).
בעיה שנייה - אני מרגיש שמשהו מתחת למכסה מנוע קופץ לו. אני מרגיש את זה בנסיעה איטית וכאשר יש במפרים וכאלה. בעיה זאת מתרחשת כבר כמה חודשים. הייתי בטוח שאלה תושבות המננוע לכן החלפתי אותם (הם אכן היו פגומות,קרועות) אבל הראש עדיין נשאר.
בעיה שלישית - אני שומע רעש תיקתוקים לפעמים נדירות מאזור הדשבורד, רעש המדמה איתות אבל אני לא באמת מאותת.
אשמח לעזרה.