Jump to content

ran88

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ran88

  1. אם יש איזה מדריך אני בטוח שאצליח. הבעיה שאני קצת מפחד כי זה אוטו חדש לא רוצה לגרום לנזק ועדיין לא הבנתי עם זה משהו דחוף שמצריך טיפול במקום או רק אחרי שהנורה עובדת באופן קבוע צריך לפנות למוסך
  2. מה אתם מציעים ללכת למוסך כבר עכשיו לחכות שהנורה esp off תדלק קבוע?
  3. מוסך מורשה בבאר שבע?
  4. יש לי אור ברקס! זה מה שקראתי בשירשורים אחרים פה בגלל זה אמרתי. אז מה עכשיו?
  5. שלום כמו שאמרתי בפוסטים אחרים רכשתי יונדאי i30 שנת 2008 לפני שבוע בלבד. למזלי הרע, היום נדלקה לי נורת הesp off. לאחר שעברתי על פוסטים בנידון ראיתי שאני צריך לבדוק לחץ בגלגלים ואם הלחץ בסדר והמנורה עובדת קבוע זאת אומרת שהיוניט אור ברקס הלך ויש צורך להחליפו. עד כאן אני צודק? אז השאלה שלי ככה מה עלות העניין הזה בערך? ולאיזה מוסך ללכת בשביל לטפל בבעיה זו. מוסך מורשה? למוסך יונדאי עצמו? סתם מוסך? איפה בכלל יש מוסך מורשה יונדאי בבאר שבע? ועוד משהו, בבדיקה לפני קנייה לא היו אמורים לגלות את התקלה הנ"ל? סליחה על החפירה, תודה לעוזרים
  6. ברצינות? אז הרכב שוחט!
  7. אוקי אבדוק את הנושא. אגב הנסיעה היייתה רק עירונית לכן אני בטוח שזה לא יהיה 1:12 אבל 1:7.5 נראה לי מלחיץ
  8. שלום קניתי יונדאיי i30 לפני כשבוע. בבדיקת שלפני הקנייה היה רשום שהצלחות הקדמיות שוחקות ויש צורך בהחלפה שלהם. חברת כולמוביל טיפלה לי בזה ואיפילו הלכתי למוסך והוצאתי את ההיסטוריה של העבודה על האוטו ואכן רשום שהוחלפו צלחות קדמיות. הבעיה היא שאני בולם אני שומע רעש של חיכוך בעיקר בבלימה איטית במהירות נמוכה. האם אלה הרפידות שעבר זמנם? בבדיקה לפני קניייה לא בודקים את מצב הרפידות? כי בדוח לא היה מוזכר שום דבר על כך. אולי זה קשור לצלחות? עוד משהו: לגבי צריכת הדלק ראיתי באתרים שהצריכה הממוצעת היא 1:12 פלוס מינוס בנסיעה משולבת. אני תידלקתי 41 ליטר ובינתיים נסעתי 150 קילומטר והמד דלק מראה לי בידיוק על החצי כלומר לפי החישוב הזה 20 ליטר ל150 קילומטר = 1:7.5 הייתכן?
  9. היי לאחר בדיקה במדבקה בדלת הנהג מילאתי 32 psi בכל הגלגלים ביונדאי i30 שלי. אבל מה , זה לא נראה מספיק לאחר מבט ויזואלי. הגלגלים הקדמיים נראים מרוחים על הכביש זאת אומרת שאין מספיק אוויר. לעומת זאת הגלגלים האחוריים נראים טוב. מה דעתכם? מה לעשות? למלא עוד אוויר בכל הגלגלים?
  10. שלום רכשתי יונדאי i30. משום מה דוושת הבלם מרגישה ממש גבוהה לא משנה כמה שיחקתי עם המושב אבל משהו שם לא מסתדר לי, דבר שיוצר נהיגה לא נוחה במיוחד. ידוע לכם אם יש דרך לכוונן את הדוושה לגובה אחר?
  11. ינראה לי שאתה צודק. תודה. יש לי עוד 2 שאלות: לפי הספר רכב אמור להיות לי כפתור לקיפול המראות (מראות אוטומטיות) ואין לי. איך אני יכול לקפל אותם בחנייה? אני מפחד שאם אני ינסה בכח הם ישברו. שאלה שניייה מתי צריך לעשות טיפול לרכב? 90k? 100k כרגע הקילומטרז 91k כמו כן איזה טיפול זה צריך להיות גדול או קטן?
  12. שלום חברים. לפי מה שקראתי בכמה אתרים וגם בספר הרכב לרכב יונדאי i30 שנת 2008 נפח 1600 צריכה להיות שרשרת תזמון במקום רצועה, אבל אצלי באוטו החדש שקניתי יש רצועה. איך זה יכול להיות? ומתי אני צריך להחליף אותה?
  13. שלום חברים. היום בשעה טובה קניתי אוטו. אז ככה האוטו נרכש מכולמוביל. האוטו הוא יונדאי I30 שנת 2008 יד ראשונה מפרטי והיא עם 91700 קילומטר (15 וקצת לשנה). מחיר המחירון של האוטו הוא 56k ולאחר שלקחתי את האוטו לבדיקה והוא יצא מצויין מבחינה מכנית חוץ מפגיעות פח לא משמעותיות בעלות משמעות נמוכה וחתמתי חוזה על 50k. יש לציין שגם יצא לי איכשהו להשיג את המספר של של בעלי האוטו הקודמיים ודיברתי איתם (זוג מבוגר מאוד נחמד) שאמרו לי שטיפלו באוטו בקפידה רבה ורק במוסך מורשה (כמובן שזה מגובה גם בספר טיפולים של הרכב). אז בקיצור מה דעתכם על העסקה שעשיתי?
  14. היי אני עכשיו במוסך והדיאנוסטה של המוסכניק שלי שאין נזילה. המנוע מתחמם וכתוצאה מכך צינור העודפים של הרדיאטור פולט מים. הוא אומר שהרדיאטוק סתום זאת הוא קבע עי מדידת חום בשני הצינורת כאשר יש פער של 30 מעלות ביניהם. הוא דם אמר להלחיף טרמוסטט. מה דעתכם בנידןן??
  15. בקיצור יש לי נזילה מים. בדקתי מים וראיתי שכמעט אין. מילאתי והתנעתי את האוטו במצב חנייה ואז התחלתי לשים לב לנזילה בזמן שהמנוע עובד. מה עושים? בהמשך נסעתי עוד קצת המנורה נדלקת ואחריי שנייה מתכבה איך אתם מסבירים את זה? ובנוסף האוטו לא התחמם ליותר מ90. יכול להיות שהמנורת סטופ נדלקת בגלל איזה בעיה חשמלית? בכל זאת זה אוטו צרפתי
  16. איך מרוקנים?
  17. לגבי ניקוז אפשר לעשות זאת עצמאית או שזה עניין של לגשת למוסך?? השאלה שלי איך קורה שבנסיעה של 2 דקות המנורה הזאת נדלקה וגם אתמול והיום שנסעתי יותר מזה היא לא נדלקה? מה זה נובע? יכול להיות שזה איזה בעיה חשמלית? הקטע שמחר יש לי נסיעה למרכז ויום שישי אני גם ככה במוסך לטיפול תקופתי באוטו
  18. בדקתי מים ברדיאטור ואכן חסר. לפי הצבע החום של המים אני מבין שכנראה הוסיפו לשם מים מהברז. השאל שלי היא איזה מי קירור להוסיף לאוטו שלי והאם לנקז קודם איהשהו את המים הקיימים או שפשוט להוסיף עליהם את המי קירור? אגב איפה זה מיכל העיבוי ואיך אני בודק שם
  19. אין משהו קבוע. פעם יכולות הרעידות להתחיל עם ההתנעה ופעם פתאום באמצע נסיעה. לגבי מד החום, הוא לא מראה חום גבוה. מדוע המאווררים המשיכו לפעול אחרי שכיבתי את האוטו? אתם חושבים שהבעיות קשורות או שיש 2 בעיות שונות. שעה אחרי שכיביתי את האוטו נסעתי שוב בערך נסיעה של עשר דקות ומנורת הסטופ לא נדלקה מה זה אומר?
  20. שלום, אחרי שקראתי פה כמה פוסטים בנידון אבל שלא ממש הפנו אותי למקור הבעיה אני כותב פוסט משל עצמי אז ככה האוטו הוא פידו 306 שנת 2001. לפני כמה ימים התחילו לי רעידות מאיזור המנוע שנפסקות אחרי כמה שניות. היום בפעם הראשונה נדלקה לי נורית "stop" מה היא עושה? בכל מקרה הגעתי לבית וכיביתי את האוטו ושמתי לב שהמאוררים עדיין ממשיכים לעבוד. מה יכולה להיות הבעיה? אשמח לדעתכם
  21. ran88

    רכב האצבק עד 50k

    יצא לי להתעניין בה. היא לא מספיק טובה. כבדה מידי באמת יש טובים ממנה
  22. ran88

    רכב האצבק עד 50k

    עדיף כבר לקחת מהבנק. לגבי האוטו האמת שבאמת אני לא ממוקד ועל משהו מסוים וזאת אולי הבעיה. אני רק יכול להגיד שאני נוסע בערך 500 קילומטר בחודש ורוב הנסיעות שלי הן בתוך העיר. עכשיו יש לי פיגו 306 מנוע 1600 אז ככה שאני לא מחפש איזה מכונית מפלצת אלה משהו משפחתי קטן 1400-1600 סמ"ק עם תא מטען שיכול להכיל עגלת תינוק( בעתיד בע"ה). גם בעצמי חשבתי על הi30 היא נכנסת בטווח מחירים הזה? אגב ראיתי מאזדה 3 האצבק ממש חמודה אבל משום מה ביד 2 אני לא מצליח למצוא כאלה אלה רק את המאזדה הרגילות. אפשר קצת פרטים עליה?
  23. הייי מעוניין ברכב האצבק משנת 2006 ומעלה. כמובן שהייתי מעדיף איזה יפנית או קוריאנית. מה אתם מציעים? המחיר שאותו אני מעוניין להשקיע הוא עד 50k. אגב אם אני מעוניין לשלם בתשלומים אך לא מעוניין לקחת הלוואה מהבנק יש אופציה אחרת? יש מקומות שנותנים מימון גם אם אני לא לוקח מהם אוטו?
  24. אשמח לפירוט...
  25. אז בעצם אם אני מוכר את האוטו שלי פרטית אז לא עדיף לי גם לקנות מאדם פרטי? הרי אני לא מחפש אוטו חדש מהנילוניים... משהו בסביבות 2008-2010. אגב המימון בדרכ שהמקומות האלה נותנים הוא שווה?
×
×
  • תוכן חדש...