לאחר החלפת מגנזיום אם צמיגים אחרים שוב ההגה רועד ג'נט 13
שמתי גם ג'נט 15 אם צמיגים חדשים רועד גם 110+
בבדיקה של איזון דינמי נאמר לי כי צד שמאל קדמי רועד וצריך לבצע איזון
למרות שהסברתי לא שגם אם גלגל אחר יש רעידה שאלתי אותו אם יכול להיות שזה נבאה אולי
אמר לי לא רק לבצע איזון אני כבר לא יודע למי ליפנות(יש מצב ציריה שמאל שלי וגם מה הרכבתי שתיהם דפוקות?)
או אולי ...אני כבר לא יודע