Jump to content

צחי קולט

  • הודעות

    145
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צחי קולט

  1. קודם כול צריך להיתחבר לסורק תקלות יעודי קליפ שמן גיר חייב להיות מקורי אני ממליץ לך להיכנס לאחד המוסכים המורשים שכבר מתורגלים לנסיעה ולתחושה בהחלפת ההילוכים ויתנו לך תשובה מספיק טובה שתיהיה מרוצה לגבי תיכנות צריך לבדוק אם המחשב אם הוא יקבל זאת מהיכן אתה בארץ
  2. הוא אמר שיש משיכת אויר האם הוא סידר זאת בסוף? היתחברת לסורק תקלות בדקת בנוסף פלגים(צריכים להיות מקוריים) המכונאי חייב לתת לך הצעת מחיר ליפני עבודה.
  3. שמן גיר רגיל hypoid gear oil sae 75w-90 או 75w-85 api gl-4 מכול מוסך מורשה זה מגיע בגלון של ליטר
  4. צריך להיתחבר למחשב ליראות אם קימות תקלות זה דבר ראשון אחר כך לבדוק מפלס שמן גיר
  5. לאחר החלפת מגנזיום אם צמיגים אחרים שוב ההגה רועד ג'נט 13 שמתי גם ג'נט 15 אם צמיגים חדשים רועד גם 110+ בבדיקה של איזון דינמי נאמר לי כי צד שמאל קדמי רועד וצריך לבצע איזון למרות שהסברתי לא שגם אם גלגל אחר יש רעידה שאלתי אותו אם יכול להיות שזה נבאה אולי אמר לי לא רק לבצע איזון אני כבר לא יודע למי ליפנות(יש מצב ציריה שמאל שלי וגם מה הרכבתי שתיהם דפוקות?) או אולי ...אני כבר לא יודע
  6. כרגע המחשב מכיר את המתאם אני פותח את התוכנה הזאת EasyObdII וכאשר אני מחבר לרכב זה רושם לי אין מתח מישהו מכיר ניתקל יודע מה צריך להיות ברכב הנל כי הרכב היתחבר כבר בעבר לאיבחון תקלות האם יש תוכנה אחרת
  7. האם יש בשר על הנעלים הדרם לא מחורץ?
  8. מיצובישי קולט 98 איזה מידה גדולה אני יכול לשים? זה מגיע 13'
  9. ברשותי מיצובישי קולט 98 יש לי שקע איבחון בצתורת 16 פינים האם אני יכול לחבר מתאם (ELM 327)? ומה אני יכול לעשות כדי להיתחבר עצמאית אם הנייד לרכב תודה
  10. שלום על איזה מולכים אתה מדבר אם אפשר תמונה אולי יש לי גם בעיית סחיבה קולט 98 ידני
  11. האם אני הוציא את קונקטור חיישן חמצן עליון(יש אחד) אני אמור להרגיש הבדל?
  12. לא אין לי יניקת אויר מוזר שאף אחד לא ניתקל בזה וכול כך הרבה חברים בפורום
  13. לאחר הניקוי צריך להיתחבר למחשב הרכב ולבצע לימוד סרק
  14. ברשותי מיצובישי קולט 98 ידני. כשהמנוע בטמ'פ עבודה הרכב מרגיש כבד לא סוחב. צריך לילחוץ יותר על דוושת הגז בשביל לקבל תגובה. כאילו זה הזרקה חד נקודתית מוזר. מישהו יודע אולי או ניתקל בתופעה הזאת? תודה לעוזרים.
  15. יש לי הזעקה אם צופר מובנה הצופר לא עובד אז חיברתי לה סירנה כמו בתמונה וזה עובד טוב אני רוצה לחבר סירנה נוספת לסירנה הראשונה האם זה אמור לעשות נזק למרות שאני מחבר 2 סירנות על קו אחד של מתח פלוס מההזעקה? תודה לעונים
  16. במחיר הרכב שווה קילומטר נמוך גם רכב אמין חלקים זולים דבר איתי בפרטי לכול היתיעצות
  17. מיצובישי כריזמה 99 אוט. במנוע עובד בסרק הטורים יציבים. כאשר אני מעלה את הטורים קצת המנוע מגמגם. וגם כאשר זה בהילוך D או R המנוע מגמגם. הוצאתי קונקטור של כול המזרקים. כול פעם אחד אחד. יש תגובה. פלגים לא סדוקים. מקורי. מה עוד יכול להיות.
  18. יש לי מתאמים לג'נטים טבעות מירכוז
  19. איך קוראים למקום?
  20. צחי קולט

    הרשאות

    גם לי יש את הבעיה הזאת
  21. יש מתאמים לג'נטים זה טבעות כאלה שממורכזות לג'נט שלא יהיה מישחק ממתי שקניתי יש לי טבעות אין למישהו דעה אחרת כי אין מצב שאף אחד לא ניתקל בתופעה גם 4 מוסכי מיצובישי מורשה לא יכולים לעזור
  22. יש לי מתאמים לג'נט ממתי שקניתי אותם זה טבעות התאמה יש למישהו איזה פיתרון אחר או בדיקה לזיהוי התופעה
  23. כמו שציינתי בהתחלה שהיה רעידות וגם אחרי שהחלפתי צמיגים ומגנזיום ממשיך לירעוד תשובה של "המעבדה" אומר לי שביגלל שאני בלי מגנזיום מקורי זה רועד למרות שרעד גם אם הגנט ברזל המקורי כניראה שאין לאף אחד פיתרון חוץ מלהציע לעשות כיוון ואיזון מישהו מיקצועי מוכן לעזור בפיתרון לבעיה השמח
  24. מהיכן אני יכול ליקנות מתאם לפילטר פתוח לקולט 97 שלי,לא דרך איביי ניראה לי כמו בתמונה אני צריך תודה
×
×
  • תוכן חדש...