למכירה פולו 16V שנת 99 ' 225 אלף ק"מ, יד 11 .
הרכב נמאצ ליד נהריה במושב אושרת,רכב מושקע בהמון כסף
רכב שמקבל מלא אהבה וחום ולא נקרע מעולם אצלי,
לא ילד מתלהב אחד שמבין ברכב,הרכב חונה תחת גג מקורה בלבד,
עובר ניקיון פעמיים לשבוע.
הרכב במבצ הכי טוב שתוכלו למצוא מכל הפולו בארץ!
מנוע מעולה כנ"ל גם הגיר,
כל המעוניין לשאול שאלות/מחיר ועוד מוזמן להתקשר..(לא הודעה פרטית)
ולא בשבת בבקשה.
אלי: 0506-888-086
תמונות:
קליקליק.
אומנם זה לא ירידה כמו שצינית אבל זה סוג של ירידה
הייתי בעל מגאן קופה 1.6 שנת 2002 ורכשתי אחרייה בזמנו אופל קורסה 98 1.4..
הרגשתי שלא כייף לנהוג אין התנהגות וגם ה"כוח" שהיה במגאן נורא חסר ולא כייף.
היום עשינו מספר(פולו 16V,סיאט סיגנו 100 כ"ס,האצ'בק 1.4 98)
נסיעות ואליינו הצטרף חבר שהתחדש בהונדה האצבק 1.4 ליטר
שנת 98 או 7 אני לא זוכר,
עכשיו אף אחד מאיתנו לא "נהג" כזה גדול שאפשר להגיד זה תלוי בנהג כי בכללי
אנחנו לא נוהגים על רכבים יותר משנתיים.
ההונדה בעלת ה95 כ"ס לפי הידוע לי..קרטעה קצת מול הסיאט,
אבל כעבור 30-40 קמ"ש השאירה אותה ממש אחורנית,
עכשיו איך זה ייתכן?הרי זה 1.4 וזה 1.6 זה 95 כ"ס וזה 100 כ"ס
שניהן ממש מטופלות ומנוע במצב מייטבי .
יש הסבר לדבר?(שני הרכבים ידניים כמובן ).
קליק.
הרכב:
מיצובישי קולט שנת 94 בעל 1600 סמ"ק גיר ידני 113 כ"ס.
הרכב יד 14 למרות היד הגבוהה הרכב שווה המון
עם 207K קילומטר.טסט עד 4.2012
הרכב מאזור נהריה ממושב בשם אושרת.
הרכב אצלי כחודשיים וחצי והושקע בו המון כסף,
כל הרכב עובד מ-א' ועד ת'.
נוסע מעולה מנגיע בשנייה,
בעל מערכת פיונר כולל באס ומגבר,מערכת מושקעת!
ג'אנטים חדשים סאנרוף מקורי מהחברה! אזעקה עם שלט אגזוז זרימה חופשית ועוד.
הרכב חונה בחנייה מקורה בלבד,
בקושי נוסע בשל העניין שאני לפני צבא ורוב היום עובד
עם הסעה הלוך חזור מהבית.
הרכב באמת שווה כל שקל.נדיר מאור למצוא רכבים שמורים כאלו.
הסיבה היחידה שאני מוכר אותו היא בשביל להתקדם לרכב חזק יותר
תמונות של הרכב:
המחיר המבוקש הוא 18,000 ש"ח..גמיש.
מספר טלפון:0506888086 או 0545707658
שם איש קשר:אבי או אלי וקנין.
עדכון נוסף:
היום הוחלפו הפלסטיקים של דפנות הרכב שהיו שבורים..
הישנים הזרוקים...
מה שמסומן בעיגול הדום זה חלק מהפלסטיק שעלב יושב הפלטה שמכסה את תא המטען..
משני הצצדים הוא היה שבור ועכשיו הוא חדש לגמרי..פשוט מעולה: