Jump to content

עומרי-206

  • הודעות

    57
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומרי-206

  1. כתבה מעניינת מאוד קראתי ונהניתי
  2. עומרי-206

    פולו יאנג החדשה

    לפי דעתי גם אני הייתי מוסיף סאנרוף.. מה המחיר שלה בארץ בכלל?
  3. אחלה יוזמה שמעתי על זה ברדיו, גם ככה הכביש סגור בשישי שבת אז למה לא לנצל אותו.. למרות שאני בטוח שלרוכבי האופניים זה לא יתן סיפוק כמו לנסוע בכבישים "יותר מסוכנים" ויותר מעניינים
  4. לא אני גר בצפון, יש לנו מדרחוב ולידו גם קניון ויש שם כיכר ממש גדולה ושמו שם רמזור וכל פעם נוצר לחץ איפה שהרמזור ואז לא ניתן להשתלב לכיכר....
  5. אחלה אוטו, אני גם נוהג על פיג'ו 206 לא XS, אלא רגיל 1.6 110 כ"ס פשוט דבר נהדר... בהצלחה עם האוטו!
  6. בהצלחה עם האוטו החדש, צריך לדעת לעבור הלאה....
  7. חחחח זה בטח רכב התנדבות אבל ענק!!!חח אהבתי
  8. ת'אמת הוא אחלה אוטו אבל לא התרשמתי ממנו ראיתי אחת כזאת בעיר. ולי יש 206 1.6 אוט' 110 כ"ס והיא פשוט חייה יותר מומלצת לפי דעתי מה 206+
  9. נהנתי לקרוא אחלה כתבה בהצלחה להם!!
  10. זה אחלה דבר, זה נותן לתנועה לזרום ומפחית את כמות המכוניות כמובן שבארץ זה בחיים לא יעבוד כי הישראלים ישר ייסעו.
  11. אצלנו בעיר יש דבר גם לא הגיוני, כיכר עם רמזור לך תבין אותם!
  12. עומרי-206

    Nissan GTR או Porsche GT3?

    נראה לי הניסאן יהיה מושלם בשבילך!
  13. יש לה אבזור יפה ואחלה עיצוב אבל לא מעבר... אולי במחיר כזה או תוספת של עוד קצת כדי להביא משהו יותר טוב
  14. הצ'מפיון תמיד היו ידועים במחירים היקרים שלהם ו"במבצעים" שלהם.. אבל עשית אחלה בחירה אוטו משפחתי וטוב
  15. יאללה איזה כיף החודש הזה אני יהיה חצי שנה על הכביש, קצת צעיר פה נראה לי ליד אחרים אבל עדין... יש לי אחלה אוטו חונה בבית(שלי ושל אמא שלי) אני לא נוסע בו הרבה כי אין לי איך לשלם את הביטוח אבל עכשיו אני מתחיל לעבוד ברגע שיהיה לי 18 ואז נתחיל לחסוך!!
×
×
  • תוכן חדש...