אחלה יוזמה שמעתי על זה ברדיו,
גם ככה הכביש סגור בשישי שבת אז למה לא לנצל אותו..
למרות שאני בטוח שלרוכבי האופניים זה לא יתן סיפוק כמו לנסוע בכבישים "יותר מסוכנים" ויותר מעניינים
יאללה איזה כיף החודש הזה אני יהיה חצי שנה על הכביש,
קצת צעיר פה נראה לי ליד אחרים אבל עדין...
יש לי אחלה אוטו חונה בבית(שלי ושל אמא שלי) אני לא נוסע בו הרבה כי אין לי איך לשלם את הביטוח אבל עכשיו אני מתחיל
לעבוד ברגע שיהיה לי 18 ואז נתחיל לחסוך!!