Jump to content

talsela87

  • הודעות

    152
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי talsela87

  1. שלום רכשתי איביזה 2011 וכמובן שקיבלתי שתי זוגות מפתחות, 1 קפיצי עם אזעקה וכל שלושת הכפתורים שיש. 1 רגיל, רק מפתח ללא כלום. כמה עולה לעשות עוד מפתח נוסף כזה, הרצתי חיפוש בפורום והפנו את כותב האשכול לאתר שלא קיים יותר / שלא עוזר לי ( משכפל מפתח ישן ורגיל ) אשמח לעזרה. אולי מישהו יודע כמה זה עולה בצמפיון וכמה זמן לוקח לעשות דבר כזה אם אני מגיע אלייהם. תודה, טל סלע!
  2. שלום, איך אני מדליק אותם? האם זה דולק אוטומאטי, האם ברכב אני צריך למשוך את כפתור המנורות אליי כדי שידלקו אורות ערפל או שזה לא קשור.. תודה לעוזרים
  3. talsela87

    רמות הגימור סיאט לאון

    ותוספות גימור של מערכת אקלים כמה תעלה לשפר?
  4. אני מחיפה, אשמח לתמונות והצעת מחיר כדי לדעת האם משתלם לי לבוא אליכם ולרכוש אצלכם.. תודה
  5. כן. 4/5 דלתות. אשמח לדעת מחירים ברדיו מילאנו אולי?
  6. שלום, רכשתי איביזה סטילוס המאובזרת כמעט בהכל.. רציתי לדעת כמה יעלה לי שאר הדברים שלא קיבלתי באבזור ספורט. אני מתכוון לכיסויי עור, פנסים, משענת יד, גאנטים כמה יעלה לי בחוץ? וכמה בצ'מפיון בערך? תודה לעוזרים!
  7. סיאט לא עושים דבר כזה אצלם? כמה זה עולה, אל תכנסו לי לכיס בבקשה.
  8. טעיתי ואני לא מצליח לערוך.... אפשר להוסיף גג פנורמי לסיאט?? כמה זה עולה בערך??
  9. כמה עולה להחליף אוטו שבלי גג לעם גג? נוגח 2011
  10. אפשר הצעות לגנטים לסיאט איביזיה 2011 ... עם תמונות בבקשה
  11. נשמע מעניין חח
  12. ואיי גדולל!!!
  13. יש לכם כזה עם משדר FM ודיבורית בלוטוס מובנת.. ?
  14. משתתף בשאלה גם, בקרוב אקבל את האיביזה שלי.. אשמח לתשובה.
  15. איתך בכל מילה!
  16. מקווה שאתה חי :]
  17. בתור אחד שמשוחד, איביזה. אחלה אוטו, איכות של VW.. מנוע מצויין. די חסכונית, כוללת הכל בה!
  18. הקפצה..
  19. חיפשתי.. אולי ראית את זה ותוכל לתת לי קישור לזה?
  20. מנוע מאוד אמין וחדיש. מאוד חסכוני גם
  21. גם אני הצטרפתי.. יפה כל הכבוד והלוואי וכולם ילכו במגמה הנל
  22. תגיד כמה וואטים אתה רוצה אני ירשום לך את המחירים למה יש מלא סוגים
  23. מצטרף לבקשה, מחפש אביזר זה למעלה מחודש כבר!!
  24. כמה הם עולים בחברה? התקנה..?
  25. את אלו מקבלים בכל הדגמים או רק בדגם הספורט?
×
×
  • תוכן חדש...