שלום
רכשתי איביזה 2011 וכמובן שקיבלתי שתי זוגות מפתחות,
1 קפיצי עם אזעקה וכל שלושת הכפתורים שיש.
1 רגיל, רק מפתח ללא כלום.
כמה עולה לעשות עוד מפתח נוסף כזה, הרצתי חיפוש בפורום והפנו את כותב האשכול לאתר שלא קיים יותר / שלא עוזר לי ( משכפל מפתח ישן ורגיל )
אשמח לעזרה. אולי מישהו יודע כמה זה עולה בצמפיון וכמה זמן לוקח לעשות דבר כזה אם אני מגיע אלייהם.
תודה, טל סלע!