Jump to content

talsela87

  • הודעות

    152
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי talsela87

  1. בדרך כלל אחרי 180 יום כמה זמן יש לך אותו?
  2. עדכון שמע אחי היא עובדת מעולה רק שצריך מלבד לתוכנה שאמרת עוד תוכנות
  3. בקרוב אנסה אותה התווסף הדבר שלך תודה!
  4. תודה רבה שלחתי משוב למנהל האתר אגב, אולי הוא ישים את ההצעה שלך אתה מסכים ?
  5. גם עליו כתבתי
  6. חברים תהנו http://pcgalaxy.co.il/startbuttontowin8/
  7. אני מטפל אצל צ'מפיון חוף שמן שכחתי לציין, סליחה כמה זה עולה שם? האוטו עשה 30 אלף, נסיעה די רגועה, לא יותר מדי לחיצות וכו'. האם צריך להחליף הכל? כמה עולה הכל? חלק וכו'?
  8. שלום, רציתי לדעת כמה דברים כמה עולים ברקסים של סיאט איביזה 2011 האם יש הבדל בין מקורי ללא מקורי וא כל דבר.. מה כדאי מומלץ וכו'. לא מבין בזה בכלל
  9. מישהו שמכיר?קנה
  10. הקיץ הגיע ואפשר להתחיל לעשות וקס אני מעונין לקנות וקס לאוטו, איזה הכי מומלץ? האם י מדריכים איך לעשות את זה? הסברים? מדריכי וידאו, משהו שיוכל לעזור. האוטו הוא סיאט איביזה 2011 שחור מטאלי. תודה לעוזרים
  11. אני קניתי מדיל אקסטרים לאוטו שלי, סיאט איביזה. שחורה עובד מעולה, בדיוק כמו הסיני שמוכרים בארץ. אותו איכות, כמובן שגם בדיל אקסטרים יש איכויות ככה שתבדוק מה בא לך אם תרצה אני יביא לך את הקישור למה שאני קניתי..
  12. הקפצה :] עבר שבוע
  13. רציתי לקנות סוגרים לגלגל של סיאט םע הסמל באדום http://urls.pcgalaxy.co.il/jAfOdY אמרו לי שיש כזה עם מברג כדי שלא יוכלו לגנוב לי, מאיפה משיגים לא מצאתי באייבי. כזה http://urls.pcgalaxy.co.il/sSjPhN רק של סיאט לא BMW מישהו מכיר ?
  14. איפה אתה גר? איזה איזור?
  15. יהיה בקרוב, איזה לאון יש לך?
  16. מתי יהיה שובב
  17. כן אה, יש עוד מפגש חברים, יאללה בואו בהמוניכם!!!
  18. מיותר, לדעתי השימוש בחישנים מונע אוטומטית הסתכלות במראה אחורה וראיית שטח במראות.
  19. בקרוב פרטים על מפגש חדש, כל בעלי הוואגיות מוזמנים כמובן :]
  20. אפשר בבקשה לקבל גישה? אני זמן רב בפורום ואשמח להצטרף לדיבורים שם, נראה מענין מאוד.
  21. כן היה קטלני!!!!
  22. איזה אוטו חלום בכלל בכלל לא רעות... היה מגניב!!
  23. תודה, אבל יש לי שרת לא מוגבל שיושב בפתח תקווה.. חבל :] בכל מקרה תודה על העזרה
  24. הייתם גם 3 מכוניות ביחד ?
  25. ניסית להוריד את הקובץ מהאתר שפרסמתי? יש שם עוד כ-100 תמונות
×
×
  • תוכן חדש...