תראה זה מאוד תלוי בדרישות שלך
אני קניתי ב2007 גרנד ויטרה חדשה מהחברה,והייתי מאוד מאוד מרוצה מהאוטו
שב2010 קניתי את הויטרה החדשה (2.4)
בעיקרון אם זה יעזור לך,הוא מאוד חסכוני בדלק נוח לנסיעה בגאז' גדול,ממה שקראתי הוא לא רע בכלל בשטח...
אישית,אני נוהג דיי רגוע,והאוטו הבא שלי יהיה אותו גרנד ויטרה רק בצבע שונה