Jump to content

shilo_v

  • הודעות

    330
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי shilo_v

  1. srool - זה מוזר כי מה שאני קניתי כביכול הם רמקולים בעלי התנגדות של 4 אוהם ולא 2 (לא שאני כ"כ מבין מה זה ה"אוהם" הזה אבל בסדר..) וד"א הם made in china ואיזה אחד אמר לי אם ג' בי אל תקנה רק מה שמיוצר בארה"ב אבל לא נורא... ido - אין הרבה ספק שאתה צודק בקשר לקומפוננט אבל אל תשכח אחי שקומפוננט קדמיים היו עולים יותר יקר מר"ד והרמקולים הנ"ל ביחד.... טל - תודה רבה אחי על ההמלצה ועכשיו שיש לי כיוון למגבר אני אברר ואקנה! תודה רבה לכם חברים יקרים, אני אמשיך לעדכן גם אחרי המגבר איך זה נשמע והכל כדי שזה יעזור גם לאחרים!
  2. תודה רבה אחים!! אבל מה עם החלק החשוב: איזה מגבר? של איזו חברה? וכמה וואט rms בסביבות המחיר הנ"ל?? (גג 500 ש")
  3. תראה אחי, בעקרון תמיד עדיף חדש עם אחריות וזה.. לגבי יד שניה זה תלוי מה עבר על המגבר ואיזה מגבר אבל בכללי אני לא שולל. אפשרי..
  4. שלום לכולם. אני חדש כאן ואני מקווה שפרסמתי את השרשור במקום הנכון ובזמן הנכון מודה מראש לכל העוזרים! אז ככה...שאלה לי לתותחים שנמצאים כאן. קניתי לאחרונה רדיו דיסק ורמקולים בינתיים עד שאני אוכל לקנות גם מגבר (אם יתברר ויהיה בו הצורך..) עיינתי פה לא מעט לפני שבחרתי וקניתי כי אני לא מבין גדול בכל הקשור למערכות והרמקולים לרכב ובאיכויות של כל חברה או פריט, אני אוהב מאוד מוזיקה אפשר להגיד מכור! ורציתי שהיא תישמע חזק ובאיכות טובה כמובן כמו כולם, וכמו כן גם לא רציתי להשיל את מכנסיי עם מחיר ששווה יותר מהרכב שלי (סיטרואן סקסו קטנה וחמודה) אז עשיתי סקר שוק קטן באינטרנט ומצאתי חנות שיצא שם הכי זול כמעת בהכול. בהתחלה רציתי לקנות את הרדיו דיסק של פיוניר מדגם- deh3150ub. אבל נציג השירות אמר לי שאין אותו במלאי ושאם ארצה אז זה פשוט יתעכב קצת והציע לי את ה-קנווד הבאה עם הנחה קטנה- http://www.pompa.co.il/pl_product~KDC-4047UG~61~172.htm# החלטתי שכן. ולגבי הרמקולים הלכתי על ה- jbl gto938 האלו - http://www.pompa.co.il/pl_product~GTO938~61~408.htm הכל עלה לי בערך 1150 ש"ח. הרכבתי אותם, כיוונתי את המערכת והכל, וציפיתי לשמוע ווליום גבוהה הרבה יותר ממה שהיה נשמע למרות שהאיכות יחסית טובה מאוד. אז עכשיו כמה שאלות: א. האם הערכה הזאת שווה את הכסף? ב. איזה רדיו דיסק היה עדיף? הקנווד שקניתי בפועל או הפיוניר? ג. החלק החשוב, מכיוון שאני לא הכי מרוצה מהעוצמה ולכן, אין ברירה חוץ מהרכבת מגבר. זה נכון? ואם כן, אז על איזה מגבר כדאי לי ללכת? (מוכן להשקיע במחיר של בערך עד 500 ש"ח למגבר. חבר מביא לי סאב חדש של קאדנס אז ככה שלא צריך גם סאב.) נ.ב. סגנון המוזיקה שאני שומע הוא בעיקר יוונית ולועזית כמו שנות ה-80. תודה ענקית ענקית על כל עזרה ותשומת לב!!!
×
×
  • תוכן חדש...