Jump to content

Ilyuhaa

  • הודעות

    92
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ilyuhaa

  1. אני מחפש רדיו דיסק בתקציב של 800 ש"ח +-. שתהיה בו כניסת USB, דיבורית BT ו2-3 יציאות RCA תודה מראש
  2. מסכים עם vladclar הכל מילה. לי יש אימפרזה שחורה, חלונות שחורים מוסיקה רועשת בקיצור אוטו מושך שוטרים. אבל משום מה בכל פעם שעצרו אותי עניתי על השאלות בלי חוצפה, לא עשיתי שטויות ולא ניסיתי להתחכם וטפו טפו טפו עד היום בלי דו"ח. פשוט תהיה חכם. בלי שטויות שלך ושל החברים שלך. מה גם שבטוח שאחרי שהשוטר ראה את החבר שלך עושה תדבר (כלומר את הדבר) המטומטם הזה הוא התעצבן עוד יותר.
  3. אף אחד לא יכול להמליץ על רדיו דיסק בסכום הזה?
  4. 6.5 יכנס לחורים האלה בלי חיתוך?
  5. החלטתי להתחדש, אני רוצה משהו נחמד במחיר של עד בערך 800 שח. משהו עם בלוטות' 2-3 יציאות למגבר וUSB. מצאתי את ה- Sony MEX BT3600U שהו נראה לי סבבה. מישהו מכיר אותו? יכול לספר עליו קצת? יש 2 חוות דעת בזאפ אבל לא בטוח שהן אובייקטיביות. או מצד שני אולי מישהו יכול להציע משהו אחר במחיר הזה.
  6. אולי בכל זאת מישהו התקין רמקולים 6X9 בדגם 2007 ויוכל לעזור?
  7. יש לי במדף האחורי מקום שככל הנראה מיועד לרמקולים. השאלה שלי כזאת... המקום נראה מיעד לרמקולים אך הצורה היא לא בדיוק אליפסה.. ועוד בצד ימין על "החור" הזה מורכבת איזשהי קופסת פלסטיק קטנה, שנראה כאילו יש בפנים איזה סליל או משהו. למישהו יש מוסג על מה אני מדבר? מישהו מבעלי האימפרזה נתקל בדבר הזה? תודה
  8. אני די חדש בתחום ולא מבין כמה דברים. אשמח אם מישהו יסביר לי על התנגדות. הבנתי שיש רמקולים של 2 אום ויש של 4. מה ההבדל בינהם ומה זה בכלל התנגדות ברמקול. כמו כן ראיתי שמגברים מוציאים הספק שונה בהתייחס להתנגדות. למשל JBL GTO1004 ב 4 אום הוא מוציא 4X100 וואט וב 2 אום 2X150 ואט אשמח אם מישהו יבהיר לי ת'נושא וסוף סוף "יפתח לי תעיניים". תודה לעונים. ***הנושא ננעל בגלל כותרת לא תקנית***
  9. פגשתי ידיות שתפקידן רק הידוק סופי כלומר לא פועלות כמו רצ'אט והן "טורקות" גם לכיוון השני להברגה הפוכה.
  10. אין לך שום בעחה בידית לרוב ידיות מומנט (טורק מטר) פועלות רק לכיוון סגירה כי הרי שם אתה רוצה לדעת באיזה מומנט אתה מהדק. שלך יותר נוחה, איתה אפשר גם לשחרר ברגים. אין קפיצה כי זה לא משנה כמה כח אתה מפעיל בפתיחה, והמנגנן שלה עובד רק על הסגירה. P.S. תתחדש
  11. שוב יש לשים לב לגדם של הפוקוס הרבה יותר פוקוס פרוטות לעומת אימפרזה R (דגמי ליסינג) פוקוס TREND X באמת מאובזרת יותר אבל הן יותר נדירות.
  12. את זה כבר הבנתי תודה. אוךי מישהו יודע אתר שיש בו ספרות טכנית לגבי טיפולים... לא משנה באיזה שפה, רצוי אנגלית או רוסית
  13. לא מזמן קניתי אימפרזה RX שהיתה שייכת להורים שלי כלומר רכב שאני מכיר די טוב.(היה יד ראשונה 2007)לפני שקניתי אותו גם התלבטתי הרבה בינו לבין פקוס TREND X הדגם היותר מפואר,( שים לב יש הרבה יותר דגמים פשוטים יחסוית שהיו בבעלות ליסינג) בגדול די הסתכלתי על הנתונים היבשים הפוקוס לא הרשימה אותי במיוחד. מה גם שהסובארו עדין מיוצרת ביפן בזמן שפורד מיצרים בכל מקום אפשרי..
  14. תודה רבה אשמח לקבל עוד עצות
  15. בגדול דברים בסיסיים כמו מסננים שמנים וכו' רק זה מרתיע אותי. אודה אם תציין איך אני מגיע למיכל של הדיפרנציאל ואם יש לך איזה ספרות טכנית לגבי הסובארו שלי או אם אתה יודע איזה אתר שיש שם.
  16. ברשותי אימפרזה 2007 1500 סמ"ק בטיפול הבא החלטתי לחסוך קצת ולעשות אותו בעצמי. פתחתי את ספר הטיפולים וראיתי שבטיפול הבא (60000קמ) אני צריך להחליף שמן גיר ושמן דיפרנתיאל קידמי ואחורי. אני לא מכונאי אבל לפי מה שזכור לי אין דיפרנציאל אחורי ברכב עם הנעה קדמית. מה גם שלפי מה שידוע לי הדיפרנציאל הקדמי קשור לגיר כלומר השמן של הדיפרנציאל הוא בעצם שמן גיר. תקנו אותי אם אני טועה, אשמח גם לקבל טיפים ועצות ממי שעשה טיפולים כאלה בעבר.
×
×
  • תוכן חדש...