Jump to content

תומר צין

  • הודעות

    86
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי תומר צין

  1. צריך לזכור שכל זה נכתב ע"י ראיין מאוהיו...
  2. מאוד פשוט. חבר את הכבל לסאב בצורה מסויימת, נטרל את המיד-באסים שבקידמת הרכב ואת הרמקולים האחוריים (אם מותקנים). נגן במערכת קטע של בס (רצוי תדר). אם הבס נשמע לך מקדימה, אז הפאזה האקוסטית נכונה. אם הבס נשמע לך מאחורה, הפאזה האקוסטית הפוכה ויש לשנות בכבל המחובר לסאבוופר, את הפלוס במינוס.
  3. הפנמת העובדה שהרשת סובלת הכל, לא הפכו אותי סלחני לעובדה, שאנשים בפורום הזה מביעים דיעה לגבי מוצרים, שאין להם מושג ירוק כיצד הם נשמעים. לכתוב בנימה מזלזלת ש"ה-P1 הוא סאב עלוב, שלא שווה גם 600-700 שקל", או לשאול את השאלה "סאב של 150 RMS ב 800 שקל זה לא סאב עלוב?" זה קל, גם אני יכול לעשות את זה, אבל רק אחרי ששמעתי אותו בפעולה בהדגמה טובה וכאשר המערכת היתה מאוזנת ומכוונת היטב. אני יכול וכך אני עושה. לא להצדיק את המחיר- רק אחרי ששמעתי. אני מנוע מלכתוב כאן את דעתי על הרוקפורד פוסגייט Punch stage 1, מסיבות אתיות. הבעיה כאן היא, שאנשים זורקים דיעות, סתם. וזה יכול להיות גם מישהו שיכתוב ש-"X היא חברת סאבוופרים גרועה ו-"Y היא חברה טובה" כבר אחרי ששמע סאבוופר אחד בלבד שלהן, מתוך כמה וכמה דגמים, שהחברה מייצרת. תומר
  4. קרוס זה לא רק חיתוך תדרים. לדוגמא, מה קורה עם הנצילות של הטוויטר היא 93db ושל הוופר 89db? תגיד גאון, איפה הוא ימצא קרוס אחר עם נקודת חיתוך זהה? יש לו תוכנות מדידה לדרייברים? לא יותר פשוט לקנות מהיבואן קרוס חדש, כמה זה כבר יעלה?
  5. אתה חייב את אותו הקרוס בדיוק. יוסי מאיה (המקום בו נערכה תחרות ה-SPL של אוטופרט), משווק אף הוא סאונדסטרים. ליבואן קוראים רועי נץ (נץ אודיו).
  6. האוקטווין (קוריאן) נשמע חם, הטרבל מאוזן טוב, אולם חסר מעט פירוט. קטעים אגרסיביים ובהירים נשמעים חלקים. המידרנג' מלווה בקולוריישן, הדבר בא לידי ביטוי בעוצמות גבוהות. הבס טוב יחסית לגודל התיבה. הוא מתחיל בערך ב- 30 הרץ ונשמע מעט דומיננטי לעומת התחום העליון של הספקטרום (שומעים את זה ביחוד בנגינת פסנתר). הוא די מהודק ומדוייק וגם הפעימה שלו טובה. התיבה בקוריאן טובה בהרבה מזו העשויה מ-MDF, יש כנראה בעיה קטנה בתכנון הפורטים (ניתן לשמוע מהם אויר). צריך להיזהר לא ליפול במלכודת המחיר בארה"ב, מאז ומתמיד הוא היה מוגזם וחסר כל פרופורציה למתחרים.
  7. המגבר של MBQ מצוין (משמיעה בחו"ל). הוא תוכנן ע"י רוקפורד פוסגייט ויועד להיות יותר יוקרתי מהמגברים של רוקפורד פוסגייט עצמם. זו גם הסיבה שהוא לא הצליח, המחיר הגבוה- השוק העולמי מושך למטה, למוצרים זולים.
  8. הסניף בפ"ת נסגר.
  9. עברו לעולם שכולו טוב...
  10. מסך תקרה הנפתח מבסיס המחובר לתקרה, או מסך נשלף מגוף מכשיר בגודל DIN?
  11. מערכת אידיאלית לרכב תהיה אקטיבית עם קרוסאובר אלקטרוני ומונובלוק לכל יחידה. תומר
  12. אם המגבר יציב ב-2 אוהם, תוכל לגשר ערוץ אחד לסאבוופר ולחבר 2 זוגות רמקולים ל- 2 הערוצים הנוספים. כפי שצויין הדבר אינו מומלץ, מהסיבות שתוארו. תומר
  13. מה זה כבל מקצועי? המלצתי (לאחר שלא ציינת תקציב)- טרנספרנט אופוס MM. פרטים בקישור: http://www.transparentcable.com/news/opus_mm_closeup_1.html תומר
  14. שאלה רטורית, התשובה בקישור http://www.rockfordcorp.com/home/
  15. האפלר שייכת לרוקפורד קורפוריישן, כמו גם MB QUART, NHT, LIGHTNING AUDIO וחברות אחרות.
  16. אתה מוזמן לקפה באוטופרט (ולראות כמה דברים נחמדים נוספים).
  17. יחידות הראש מיוצרות בקוריאה, המגברים מיוצרים בארה"ב. תומר
  18. למען האיזון...רוקפורד מייצרת גם בארה"ב. תומר
  19. מניסיון עם 2 סאבוופרים "V-MAX 15 (אחד ברכב הפרטי והשני ברכב של אוטופרט), עדיף תיבה אטומה.
  20. תקנה אודי A8, המכונית עשויה מאלומיניום, את רוב המוזיקה שומעים בחוץ.
  21. המגברים של רוקפורד פוסגייט מסדרת ה-POWER יציבים ב-1 אום, המגברים מסדרת ה-PUNCH יציבים ב-2 אום. אוטופרט.
  22. הנתונים בקישור הם של הפאנץ P4004, לפאנץ P8004 הספק כפול ונתונים טובים יותר. ה-P8004 נמכר חדש בארה"ב, בחנויות רשמיות באזור ה- $550, מחיר המחירון גבוה יותר (תמיד יהיו פה כאלו שיטענו שבאתר EBAY הוא נמכר יותר בזול). אם מוסיפים ל- $550 הוצאות הובלה ונוספות, מיסי קניה ומע"מ, מגיעים לעלות יבוא של מעל 4000 ש"ח. אם מורידים את הקיט שמקבלים מתנה עם המגבר ואת ה- 10 תשלומים, ניתן לרכוש את המגבר במזומן במחיר זול יותר. האתר פומפה לא משווק יותר את מוצרי אוטופרט בישראל!!! למען הסר ספק, אני מנהל בחברה המייבאת את מוצרי Rockford Fosgate.
  23. אני מוכן לאכול את הכובע אם הם יגיעו ל- 145db
  24. הקישור טוען לקרוס קבוע בתדר 100 הרץ.
  25. בעולם הגדול נחשבים הדגמים הבאים (לפי סדר האותיות בלועזית): ALPINE CDA-9855 BECKER INDIANAPOLIS BLAUPUNKT BREMEN 74 CLARION DXZ 958 KENWOOD XXV-01D ROCKFORD FOSGATE RFX 9420 למיטב ידיעתי, בארץ נמכרות רק יחידות הראש השלישית והשישית (את הבייקר והקנווד לא שמעתי). הדברים שנכתבו הם דעותי האישיות מביקור השנה בתערוכת ה-CES, בתערוכת אודיו בגרמניה ובחנויות אודיו לרכב בחו"ל. * למען הגילוי הנאות, אני עובד בחברה המייבאת את רוקפורד פוסגייט ומשווקת את בלאופונקט. תומר
×
×
  • תוכן חדש...