תומר צין
-
הודעות
86 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי תומר צין
-
התחדשתי במגבר מונו רוצה תגובות ודעות
תומר צין פרסם הודעה בנושא של mikiii בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תתחדש גם לי יש אחד כזה ברכב הפרטי שלי, הוא מפעיל סאבוופר Cerwin Vega V-MAX 15. * למען הגילוי הנאות אני מנהל בחברה המייבאת את רוקפורד פוסגייט. תומר צין -
לדעתכם הDEAL הזה שווה (בצ'יפר)
תומר צין פרסם הודעה בנושא של bla-bla-bla בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למיטב זכרוני, חברת פיליפס מכרה לפני כמה שנים את קו המוצרים לרכב שלה לחברת VDO. יתכן ומדובר במגבר ישן או בזיוף. אתר שלא מציין מפורשות דגמים...מדליק אצלי נורה אדומה. תומר -
הקנס הוא 100% מהמיסים שהיית צריך לשלם והתראה ל-200% בפעם הבאה שתתפס. רוב האנשים לא נבדקים ולכן גם לא נתפסים. יש אנשים ששפת הגוף וההתנהגות שלהם בטרמינאל משדרים מצוקה ולחץ (המוכסים מסתובבים גם שם).
-
אפשר להביא מוצרים עד $50 ללא תשלום מיסים. מעבר לסכום זה, יש לשלם (ברוב המקרים) מסי קניה ומע"מ על המוצר ועל ההובלה (מע"מ גם על מיסי הקניה).
-
המכס פועל לפי חוק (יש דבר כזה במדינת ישראל). כל מוצר המגיע אליהם נחשב כמוצר חדש, "טישטושים", חשבוניות נמוכות וסיפורים לא עובדים עליהם. מה שקובע זה המחירון שלהם!
-
מה אתם ממליצים לי(מגבר) לייטנינג או רוקפורד?
תומר צין פרסם הודעה בנושא של צ'יקו בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מתן על סמך מה הקביעה הזו? עם איזה ציוד שמעת את ה-8004? -
מישהוא מכיר מגברים של זטקס
תומר צין פרסם הודעה בנושא של -=MaD DoC=- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הירחון What Hi Fi אינו נחשב לירחון מקצועי ואמין (בקרב אודיופילים), מוצרים רבים מקבלים בו 5 כוכבים, חלק מהביקורות קצרות (חצי עמוד). תומר -
סאבוופר JL AUDIO 15W6 עם 2 סלילים (6+6 אום = 3 אום) בתיבה קטנה סגורה. מיועד ל-SQ ולא ל-SPL. מגבר 75X2 וואט או 1X275 מסדרת היוקרה של PPI. שניהם במצב טוב מאוד ומתאימים למי שמחפש באס מאוד נמוך, מהודק, מדוייק ופאנצ'י כל אחד עלה מעל 2,500 ש"ח, מבקש 780 ש"ח לפריט. תומר- 052-6444406
-
ספינת הדגל של החברה מלפני כמה שנים - נבחר למכשיר הטוב בעולם במגזינים מקצועיים! פנאל חשמלי מלא נפתח/נסגר, שלט מיוחד המתחבר על ההגה. צג ענק (משמש לניווט בחו"ל) עם אפשרות לשינוי צבעים ומצבי תצוגה שונים. נגן CD משוכלל (לא MP3) ואיכותי מאוד, 2 טיונרים RDS - אין טיונר יותר טוב מזה שבניו- יורק! אפשרות לכתיבת שם התחנה ברדיו ואת שם הדיסק, שם השיר והמבצע. אקולייזר דיגיטאלי אוטומטי עם 36 ערוצים המכוון את עצמו באמצעות מיקרופון, לפי האקוסטיקה והרמקולים ברכב. אקולייזר ידני ל- 4 רמקולים (9 ערוצים לרמקול) לכיוון הצליל לאחר התיקון האוטומטי. DNC- מחשב המגביר את העוצמה באופן אוטומטי כאשר גדל הרעש ברכב. אפשרות לנגינה גם כאשר הרכב אינו מונע, כרטיס מפתח אישי למניעת גניבת המכשיר. שליטה בצ'נג'ר קדמי/אחורי וכניסת שמע, 3 יציאות: לרמקולים קדמיים, אחוריים וסאבוופר. המכשיר תוצרת גרמניה, במצב תקין לחלוטין, נבדק וטופל השבוע במעבדת היבואן. למביני ענין ולמחפשי איכות - הזדמנות נדירה לרכוש רדיו דיסק לחוויית האזנה מצמררת - כל דיסק הופך להופעה חיה! מחיר 1,850 ש"ח בלבד! למכשיר ולשלט הגה (מחירו לפני כמה שנים 7,500 ש"ח + שלט 500 ש"ח). תומר 052-6444406
-
5 הדיברות לגולש המתחיל ולזה שמעליב חברי פורום אחרים! הקדש זמן להכרת השטח ולקריאת ההודעות, לפני שאתה תורם משלך. חפש תשובה במנוע החיפוש לפני שאתה שואל שאלה, כבד את זמן החברים ואת רוחב הפס שלהם, השתדל לא להטריח אותם בהודעות ארוכות, בצרורות של שאלות, באגדות אורבניות ומכתבי שרשרת. נצל לטובה את האנונימיות שלך, ישפטו אותך לפי איכות הכתיבה שלך והעזרה לחברי פורום אחרים, שתף את האחרים בידע שלך, בדוק את הכתיב והדקדוק לפני כל שליחת הודעה, אל תמלא את ההודעות בסימני שאלה וסימני קריאה, הימנע משרשור הודעות ללא צורך, אל תקפיץ הודעות, רוב ההודעות נענות בהקדם. רשום דברים רלוונטיים לפורום, מהימנים ומדויקים, שקול שימוש בסמיילים במקום הנכון, שמור על שפה תקנית והשתדל לא לתקן אחרים, סלח לחברי פורום על שגיאותיהם ועל שגיאות הכתיב שלהם, אל תכתוב בפורום מה שלא היית כותב במכתב רגיל. כבד את הפרטיות של חברי פורום אחרים, עזור להרגיע את מלחמות השלהוב, מנע הסתה והשתלחות מתלהמת באנשים. אל תנצל לרעה את כמות הידע שלך, העובדה שכמות הידע שלך גדולה יותר מאשר של חברי פורום אחרים אינה נותנת לך זכות להתעלל בהם, אל תנסה להשליט את דעותיך על חברים אחרים. אמץ את הכלל: "אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך", המנע בשימוש בשפה בוטה, או מעליבה, אל תהיה גס רוח, שמור על רמה גבוהה של מוסר ושל התנהגות אישית, אל תאיים, אל תוציא את לשון הרע, אל תמתח ביקורת, תנזוף או תפגע בחבר פורום אחר. כל האמור לעיל אינו תחליף לרצון טוב ולהתחשבות בחברי פורום אחרים. תומר צין
-
כולנו כאחד...לבקשתו של איל אני מציין שאני מהחברה. במקרה אתמול התקנתי אצלי ברכב כזה מגבר בדיוק. תומר
-
שים לב שחברת רוקפורד פוסגייט ממליצה ל-1501bd על אלטרנטור 100A וקבל 1.5 פארד. תומר צין שיווק - אוטופרט
-
הקישור הקודם שלך: http://www.ikesound.com/product-product_id/2397 !$175.5 הקישור של שתיל: $170 http://www.thezeb.com/p-Rockford-Fosgate-P212S8-12-inch-Subwoofer-107328.htm תומר
-
ערן כתב: >> מלבד העובדה שנתת את ה-MRSP >> שתיל, שואל השאלה, צרף קישור בו המחיר $130, אני התייחסתי לקישור שהוא נתן. מחיר המחירון של הדגם הזה הוא $170 ולא כפי שכתבת. לגבי המחירים בקישורים שנתת. את Ebay בכלל לא מחשיבים. לגבי הקישור השני, איך תוכל לדעת אם לא מדובר בריפרביש/ריסייקל או נוכל? חנויות "נורמליות" מורידות בין 20- 30% ממחיר המחירון. אם זה זול מידי, זה צריך להדליק נורת אזהרה! תומר
-
אם התכוונת אלי...שמי צין תומר ולא ציון. איך "שהחברה" עושים זאת זה לא מעניין אם זה לא חוקי! התחרות בארץ היא לא מול מבריחים, אלא, מול יבוא אישי!
-
כך מחשבון ונחשב ביחד. עלות סאב: $130 הובלה מחו"ל: $50 מיסי קניה 15%: $27 מע"מ 17%: $34 עמלות העברת כסף לחו"ל וביטוח: $30 סה"כ: $270 $270 כפול 4.4 ש"ח = 1,200 ש"ח תוסיפו תיבה, חיווט וטרמינלים בעלות של 350 ש"ח והגעתם לסכום של 1,550 ש"ח. מה עם הסאב אינו חדש או ינזק בהובלה? אחריות של שנה לא שווה כסף? במקומות אחרים ניתן להשיג בפחות מ-1,760 ש"ח. המסקנה: לא שווה לקנות בחו"ל
-
המוכסים (נציגי המדינה) לא מתרשמים ממוצר שאינו ארוז באריזתו המקורית ומקבלת קניה נמוכה (הם מכירים את כל הטריקים). הם מתייחסים לכל מוצר, אפילו אם הוא באמת משומש, כאילו הוא חדש. אם אתה נתפס במסלול הירוק עם מוצר יקר (למרות שמותר עד $200, המכס לא מתייחס למוצר בעלות $300-350), המוצר מוכרז כתפיסה ונשאר במכס. המוכס (יש גם מהנדס כי הישראלים מפרקים מוצרים), נכנס לאתר החברה או ל- google.com ומוצא תוך 10 דקות, את המחיר המומלץ לצרכן של המוצר. המכס יודע שישנם מבצעים והנחות ולכן אם תתווכח הם מורידים עד 30% מהמחיר המומלץ לצרכן (אם תביא גזר עיתון ומבצע של חנות ידועה זה יכול לעזור). אז אתה מוזמן למכס, משלם את כל המיסים וסכום זהה נוסף שהוא קנס. המוכס מזהיר אותך שבפעם הבאה שתתפס, תשלם קנס 200%. תומר
-
מותר 20 ק"ג לנוסע (כל תיק/מזוודה שנכנסים לבטן המטוס), תלוי גם על איזה בודק נופלים.
-
המחיר למשקל עודף הוא $20 לק"ג.
-
צג גדול = כיתוב יותר גדול ויותר מידע = פחות תשומת לב לתצוגה תוך כדי נהיגה ויותר לכביש.
-
חברות האלקטרוניקה מייצרות יחידות ראש בעלות פאנל נופל בגלל סיבות אסתטיות- שיווקיות ומכוון שהפנל השלם מונע חדירת אבק למכניזם ההנעה וללייזר. בנוסף לכך, פאנל גדול יותר מאפשר הצגת מידע רב יותר ולכן הוא יותר בטיחותי.
-
יתכן וזה רק אבק או לכלוך על העדשה ואין צורך להחליף את כל מנגנון הלייזר. כפי שצויין בהודעה קודמת, הבדיקה באוטופרט אינה עולה כסף.
-
http://www.lcd-mik.com/product.htm לכל חברה מכובדת יש כתובות למשלוח דואר, טלפונים, שירות לקוחות, תמיכה טכנית וכד'. הנתונים הטכנים...טוב חבל על הזמן שלי, לילה טוב. תומר
-
אתה לא מכיר אותי. אשמח לפגוש אותך במפגש הקרוב. קישור לאתר של מיק יש לך, או שאתה ניזון משמועות? תומר
-
אולי תתן קישור לאתר של מיק? חובת ההוכחה היא שלך! בידידות, תומר
