בעל ג'ימני
-
הודעות
532 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני
-
לי זו הייתה הפעם הראשונה איתכם, ניהנתי מאוד. הכי קרע אותי זה שבאתם כולכם רעבים כאילו באתם מיציאת מצרים. ראבכ תאכלו לפני שאתם באים מכל כך רחוק, עייפים מהנסיעה. אם אבא של מוטי לא היה ממנגל, היינו נשארים רק לנרגל....... נקווה שעד הפעם הבאה אני בא עם השיפורים שלי, בינתיים אני לומד ממכם. תותחים כולכם
-
האם אני אדם רע מאוד? או: התלוננתי על עבירת תנועה באמצעות מדבקת "איך אני נוהג?"
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של אביחי א. בתוך רכב כללי
והרי תגובתי לנושא: הייתי במצבים כשלך לא פעם. אומנם במקרים שאני ראיתי, הם דיברו בסלולארי ללא דיבורית, זרקו חפצים שונים ומשונים מחלון הרכב, עקפו בצורה מסוכנת, נסעו במהירות מופרזת ועוד. אני הגדלתי יותר ממך לעשות, כשלא רק שפניתי ל"איך אני נוהג", אלא שגם הפניתי תלונות רבות למשטרה במוקד 100. למי אכפת "מניאק" או לא? החיים שלי חשובים קצת יותר מאיזו פרחה שהבחור מדבר איתה בטלפון, או מאיזו אהבלה שלא יודעת כיוונים ולא חכמה מספיק לעצור בצד כדי להירגע ולחשוב בבהירות -
נו חברים עזרה.... זה חשוב לאללה, תוכלו לענות לי?
-
נו מה דעתכם? יש מי שיעזור? יש מי שיגיב.....?
-
המלצתכם והדרכתכם מתבקשת: מותר לצבוע את הג'אנטים בכל צבע שארצה? (הכוונה לא לטיב הצבע אלא לצבעים השונים) יש צבעים שאסור? צבעים שמותר? כשארחץ את הרכב בגרניק, איזה צבעים (תרסיס, צבע לקיר? איזה) ישארו שם המון זמן ואיזה יירדו כשאשפשף את הג'אנט? עוד ובנוסף, גוף הבובה שלי צבוע באפור עכבר כהה, איזה צבעים מומלצים, כעדיפות לצבעים "שוברים" כמו צהוב או סגול, כחול בהיר וכ'ו? נקודה נוספת היא הטסט וחברינו השוטרים, האם צבעית הג'אנטים היא עילה לדו"ח כזה או אחר? אשמח אם תגעו בכל הנקודות שציינתי. בברכת חג שמייח לכולנו............
-
חלונות כהים בבאר שבע - איפה עושים?
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אהלן שוב! הדברים הבאים נכתבו לאחר בדיקה בזכוכית דרום בבאר שבע: השחמת החלונות משתנה בהתאם לגודל החלון. אצלי למשל, בסוזוקי ג'ימני, המתוקה שדיברה איתי ביקשה 400 שקל לחלון אחד. היא הוסיפה ואמרה שאין מצב, לא 50% ולא פחות ולא יותר, פשוט אין מצב להשחמת החלונות בקידמי או באחורי, זה פשוט אסור. בעניין הצדדים, המתוקה אמרה שמותר אך ורק באחוריים, בקידמיים (של הנהג ושל הנוסע שלצידו) זה פשוט אסור. תחליטו אתם אם מתאים לכם (המחיר) או לא. -
חלונות כהים בבאר שבע - איפה עושים?
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בקידמי הראשי אתה יכול לעשות השחמה עד סכום מסויים, אני לא בטוח איזה. השחמה כמו בחלונות האחוריים, זה בטוח שאסור וזה לא חוקי. מה בקשר לתאונות חברים? משנים את זה ברשיון לזכוכית מושחמת? מחר מחרתיים אעשה תאונה/ישברו לי חלון סתם כי משעמם להם, אפשר לרשום את החלונות ברשיון? -
חלונות כהים בבאר שבע - איפה עושים?
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כתובת וטלפון, אפשר? איפה זה דריפט מווטורס? -
מכונית חסכונית לסטודנט עלות של 70אלף+-
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של Orenef11 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
צביקה זה קצת לא פייר להגיד על הג'ימני שהוא לא בטיחותי, אם היה לא בטיחותי, אנשים לא היו קונים אותו כבר 12 שנים באותו דגם צורה ומרכב. כחמש שנים אני נוסע על הרכב הזה (זה השני שלי לאחר שהראשון נשרף בנסיבות מצערות) ועוד לא קרה שהרגשתי משהו לא בסדר או מוזר, לא בטיחותי או משונה עם הרכב הזה. -
פרוייקט כלב מת באוטו ... החזרת האוטו למצב נסיעה .
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ד_ר_ו_ר_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דרור מנסיון אני אומר לך, לא פעם אחת ולא פעמיים (גם לא 20 או 30 פעמים) ולא על רכב אחד או שניים. סודה לשתייה חבר, לאצריך לפרק כלום, להשאיר את הרכב מסרוח כמו שהוא, פשוט העיף על כל פינה סודה לשתייה, בלי שום תוספת, בלי שום באלגן, רק להשתולל על פנים הרכב עם סודה לשתייה בכמויות. משאירים כל הלילה, שואבים בבוקר ואין ריח. תנסה בפעם הבאה על כל רכב (או מקלט או כל מקום סגור) זה יפעל כקסם... -
שבת שלום לכולם! השאלה שלי פשוטה מאוד וקלה מאוד, אשמח אם יענו לי תשובות חדות ויבשות ככל האפשר, בלי סיבות ותירוצים. אני רוצה לעשות חלונות כהים בתנור בבאר שבע או בסביבתה הקרובה בלבד. לא מעוניין במדבקה, אשמח אם תתמקדו אך ורק בחלונות הכהים האמיתיים ולא במדבקות וכ'ו. כמה יעה לי חלון אחד? בנוסף אני גם יודע (בוודאות, זו לא השערה) שמלבד החלון הקדמי הראשי ומלבד החלון של הנהג ושל הנוסע שלצידו בשלושת החלונות הנותרים, כלומר האחורי ברכב והאחוריים של הנוסעים במושב האחורי, שם זה מותר אפילו לשים טפט אטום. אז איפה יש בבאר שבע והסביבה? יש המלצות? בנוסף, האם אלה שמשחימים חלונות (לא משנה אם זה חלון במאה שקל או באלף שקל) משנים לך את זה ברשיון? כלומר במקרה של תאונה ו/או נזק לחלונות, המוסך שמטפל לך בחלונות, ירכיב מושחמים חדשים?
-
פרוייקט כלב מת באוטו ... החזרת האוטו למצב נסיעה .
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של ד_ר_ו_ר_ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בגלל שמדובר בשירשור שרץ פה במשך כשנה שלימה, אני מרשה לעצמי לדלג על רובו ולשאול: האם ניסו הבעלים של הרכב לפזר סודה לשתייה? אני מדבר על כמויות לא גדולות במיוחד, 3 קילו בערך (נשמע המון, אבל זה בכלל לא) לוקחים כף של מרק, מכניסים לשקית של הסודה לשתייה ו"מעיפים" לכל פינה ברכב. בעיקר על הריפודים, על ריצפת הרכב ובכל פינה שבה ידוע שואב אבק או לפחות פן, יגיעו אליו. את כל זה משאירים למשך לילה שלם, כשהרכב סגור ונעול וזהו, אין יותר טיפת ריח רע, את הכל סופח הסודה לשתייה אליו. בעבר שכחתי לא פעם ולא פעמיים, ביצים, גבינות, אפילו אפרסקים, למשך סופשבוע שלם, בחום, בלהט. הכל נרקב והשאיר ריח שהזכיר את התבשילים של גרגמל. לאחר השימוש שהזכרתי, הכל עבר ונעלם, טיפת של ריח לא נשאר ברכב -
ולסוזוקי ג'ימני....... ובדרום, איזור באר שבע והסביבה הקרובה מאוד.....
-
מכונית חסכונית לסטודנט עלות של 70אלף+-
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של Orenef11 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נסה סוזוקי ג'ימני, השנתונים הנמוכים יתנו לך מענה לכיס שלך. גם ג'יפ, גם קטן, גם חסכוני מאוד. וכל מילה נוספת מיותרת -
שני קומפוננטים, 4 רמקולים ומגבר אחד (יורטו סימני פיסוק מיותרים)
בעל ג'ימני פרסם הודעה בנושא של בעל ג'ימני בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ברמת העיקרון, לא משנה כרגע חברות, שמות ומחירים. גם אם במאה אלף שקל או במאה שקל. שווה? עושה את העבודה? -
כל זה יורכב בסוזוקי ג'ימני. ארבעת הרמקולים הם המקוריים של הג'ימני. שני קומפוננטים שיוצבו על מגש מעץ שאבנה. מגבר ש"יודבק" על הגב של הסוזוקי ג'ימני. בין הדלת האחורית לבין המושבים האחוריים. יספק לי מוזיקה ברמה סבירה? (סבירה זה מה שאני מחפש) ברמה מטורפת? ברמה הגיונית? לא מחפש להפוך את הרכב למסיבתי, רק לקצת מרעיש. ***נקה את מקש הנקודה במקלדת, עושה רושם שהוא נתקע לך מפעם לפעם***
-
תתקשר ותשאל: 0573302324 98*13
