Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. חח רענן אבל הרעיון עצמו חזק לא? אוטמים את הג'חנון עם סלוטייפ מלחמה, מקבעים היטב היטב איפה שצריך ונוסעים. כשמגיעים לאן שמגיעים, יש ג'חנון בוער וטעים. וראית את הקישור הראשון? נקרעתי מצחוק
  2. סוזוקי ג'ימני בנאדם. וכל מילה נוספת אחרת מיותרת.
  3. אני מניח שכולכם תושבי באר שבע כמוני, שעוברים שם גם 20 פעמים ביום (ונניח לרגע למקצוע שלי בצד). אני מניח שחלקכם, עבר שם בדיוק ביום שבו משאית (לא הענקיות תרגעו, הקטנות של הובלת המזגנים הביתיים), דרסה שם ילד בן 15 והנהג בעצמו חטף התקף לב. אני משוכנע שכולכם יודעים בדיוק מה קורה בעמק שרה, בדיוק כמוני. הלוואי ויהיו שם שוטרים, כל הזמן, בכל רגע, בכל דקה. כך אולי החברים הקרובים יפסיקו לרעוד כשכל מוחמד או עבאס, כשכל עדנאן או עומאר, יבואו בסך הכל לקנות בחנות שלהם, ולא יחשבו שהנה באים לקחת מהם פרוטקשן. עובדה - שוטרים מפחידים אותנו. סיבה? אנחנו נוהגים לעשות המון שטויות בכביש ולא מבינים כמה זה מסוכן. הלוואי ויפתחו נקודת משטרה באמצע עמק שרה, כך כל מי שיחשוב אפילו לעשות טעות בכביש (בתמימות כן? לא בכוונה לעולם) יידע שאולי מפה ומשם תצוץ לו ניידת. ובעניין "אין להם מה לעשות", אתה פושע שיש לך מה להסתיר? למה הם מפריעים לך? אתה כנראה לא מחזיק שם עסק, כנראה שלא מעניין אותך הפשיעה שהולכת שם, כנראה שלא אכפת לך שהחבר"ה שם מקבלים איומים על ימין ועל שמאל. מה שהם לא יעשו, גם אם תשב ניידת ליד הבית שלך, תשמור אישית על ילדייך ואישתך, בוודאי תאשים אותם שלא חיטטו באף, כמו שראוי שכל שוטר יעשה, נכון? רדו מהשוטרים אנשים, תנו להם לבצע את המלאכה שלהם, ולנו לישון בשקט ושלווה מבלי לקום באמצע הלילה ולשמוע שהעסק נשרף, השומר הוכה/נדקר ושהפסדת מאות אלפי שקלים.........
  4. תניח מלכודת עכברים דביקה, עם חתיכת שניצל או משהו כזה, שידוע שעכברים אוהבים. הוא ידבק ואתה תשחרר אותו, באחד מהשדות שליד ביתך. מאוד פשוט, מאוד קל.
  5. אין מי שיעזור? אשמח אם למישהו יש איזושהי תובנה, עיצה, תמונה/רעיון
  6. יש מי שיעזור? אפשר לבצע כזה דבר בכלל? הגיוני?
  7. אוקי ו? נבחן את זה לרגע, מנקודת המבט של חברת הביטוח, ושל המקום בו אני עושה את החלפת החלון: כבר קיבלו 500 שקלים (עזבו רגע את הסכום עצמו), למה לא מוסיפים להם עוד סכום X כסף, וכוללים גם את הגומייה בפנים? מה שונה הגומייה מהחלון עצמו? זה לא שאני אקח את הגומייה, אלעס אותה שיניים ואבוא לדרוש חדשה.
  8. חח אבל חייבים להגיד סחתיש על המקוריות לא?
  9. אז אני רוצה להתקין משענת יד שמחוברת ישירות למושב של הנהג מהצד. הרכב הוא סוזוקי ג'ימני והכוונה שלי היא כזו: יש משאיות ואוטובוסים, ששם יש משענת ענקית, ממש כמו באוטובוסים של אגד וכ'ו. אני רוצה כזה דבר, אבל בסוזוקי ג'ימני. אותו הדבק בדיוק, אותו הגודל אותה הצורה, אותו האורך של משענת היד הזו, אבל בג'ימני. להשיג זו לא בעייה, הולכים למשחטות של אוטוטבוסים ולא חסר כאלה בפרוקיות, אבל איך אני מרכיב כזה דבר? איך לבצע את העבודה עצמה? לא רוצה מתקן לכוסות, לא רוצה תאי איכסון, רק משענת ליד, בדיוק כמו של הנוסעים באוטובוס. אשמח לכל עזרה ועיצה בעניין.
  10. אפשר לעשות כל (מינ)י דברים בתוך ג'ימני http://suzuki-jimny.infocar.ua/video1899_jimny_id101.html "אני רעב בואו נעצור לאכול משהו חם" לונה פארק לג'ימני? ופה? היא באמת סגרה סקאלה? או שזה לא אמיתי? http://v.youku.com/v_show/id_XMTE0OTE0NDA4.html תהנו
  11. תתקשר ל- 0524626239 אולי יהיה לך מזל. אם יש לו, הוא ישלח את זה אלייך עד הבית. ניסית בריקושט? חנויות שמתעסקות עם ציוד מחנאות ולחיילים?
  12. עדיין באחריות כן. אתה חושב שאילו אלך למרכזי ואבקש מהם (מוכן לשלם, אפילו בכייף) לשנות לי רק את הפלסטיק המטופש הזה, זה יעבוד והם יסכימו? כלומר, בכסף או לא לא משנה, זה יתכן כזה דבר? מקובל? אנשים עושים כאלה דברים?
  13. סליחה אם התגובה שלי לא קשורה לעניין עצמו, אבל כל מה שהעין שלי רצתה לקרוא היה זה: בהחלפת שמשה, תידרש לשלם החלפת גומייה של השמשה. אתם באמת רציניים? לא משנה שהייתי משלם, כי אם צריך אז משלמים (וגם כי זה כולו מאה שקל), אבל אתם באמת רציניים? במקרה ו, אתבקש לשלם 100 שקלים לבעל העסק שאצלו יחליפו לי את השמשה? למה שהביטוח לא יכסה את זה גם? על מה מאה/חמש/תשע מאות שקל? (כאילו שהמחיר משנה) עוד משהו: באמת סוכן הביטוח שלי (או של כל אחד אחר ושאיננו חבר שלכם או אחיכם וכ'ו), יגיד לי: לך תחליף וזהו? זה אני שתמים או אתם שמנוסים?
  14. חברים יקרים! זו לא בושה להודות, ואני מודה בפניי כל הפורום הנכבד והענק הזה: יצאתי מפגר. פשוט יצאתי מפגר. להלן המבחן שעשיתי ותוצאותיו: לקחתי מגנט פירסומי פשוט, והתחלתי לצמיד לחלקיו השונים של הרכב. על הגג - נצמד על מכסה המנוע - נצמד על הדלת האחורית - נצמד על הדלת החיצונית - נצמד בחלקו (תכף ההסבר) כמו שאור אמר, אבל בדיוק כמו שאור אמר, מה שאני מחפש, אכן קיים אצלי ברכב, רק שזה באותו הצבע של הרכב (מלא מלא סימני קריאה) כדי לצאת בכבוד מהסלט הזה (כי אם זה היה להיפך אור, אני לא מאמין שהיית נותן לי את הרכב שלך), נצטרך לדון, מה אני נותן לך, כ"פרס ניחומים", מלבד הכבוד לא להתווכח איתך להבא, ולדעת ש- אם אור אומר, אור יודע. ועכשיו לעניין אחר, אודות החצאיות המרגיזות האלה, שגרמו לי (טוב נו אני גרמתי לעצמי) להיראות כאדיוט: אם אבקש מאחד מהמרכזיים, להסיר לי את הפלסטיקים האלה, ולהרכיב לי אחרים בצבע שונה, זה אפשרי?, יתכן כזה דבר? אני מבטיח ונשבע לא להתווכח איתכם שוב לעולם, אני מבקש את עזרתכם ועצתכם המלומדת. (הלוואי ואהיה חכם כמוכם פעם)
  15. אוקי, הנה התמונות שביקשתם. ה"נאשמת" שבתמונה היא הגברת שלי. עכשיו, אחרי שראיתם אותה, מי רושם את הכתובת שלי כדי לשלוח אליי על חשבונו את הפלסטיקים שביקשתי? לא צריך שתשלמו לי על ההתקנה, אתקין בעצמי, אבל תעמדו במילה שלכם, תשלחו לי את הפלסטיקים שאליהם התכוונתי
  16. אור שתהיה בריא, ואלוהים יתם לך כל מה שאיי פעם תחפוץ בחייך! בדיוק, אבל בדיוטק כמו שהראית בתמונה אני רוצה, לא פחות. ובהמשך לעניין שלנו: תסיר לרגע, בדמיון, את הפלסטיקים הכסופים האלה, מהג'ימני הלבן. נניח לרגע ורק בדמיון הסרת, נשארת עם רכב לבן וחלק, ללא שום דבר על הדלת נכון? עכשיו דמיין את הצבע הלבן, בצבע אפור עכבר. כזה ג'ימני יש לי. אשתדל לצלם ולהעלות תמונות על מנת שתבינו על מה אני מדבר
  17. אני אעשה יותר מזה: אם אצלי יש את הפלסטיקים שעליהם דיברתי (והנה אפילו אומר כבר מעכשיו שלא מדבר על הפס הדק שיש על הדלת שגם אותם אין ולא היה לי מעולם, אלא שאני מדבר על מה שהראיתי בתמונות), אתה מקבל את מפתחות הרכב שלי, ואני הולך הביתה ברגל. אני אחתום לך על הצהרה שאני נתתי לך את הרכב שלי מרצוני החופשי, שלא גנבת אותו ולא לקחת אותו ממני בכוח. אבל וזה אבל שכדאי שתקרא שוב ושוב: אם אין לי את הפלסטיקים עליהם דיברתי, אתה מממן לי שניים כאלה, אחד על כל דלת, ממכשירי תנועה. שוב ושוב אני כותב: לא פסי הפלסטיק הצרים והדקים, שגם אותם אין לכל ג'ימני, אלא הפלסטיקים כמו בתמונה שצירפתי.
  18. ניסיתי, לא מצליח לי. בכל אופן תודה, קיבלתי תשובות. הצבע ברשימה שלך מתייחס לצבע הפלסטיק ולא לצבע הרכב. כל כך הרבה צבעים יש שם? נפלא, עכשיו אני יודע למי ואיך לפנות. תודה רבה רבה לכולם על כל העזרה.
  19. פילון בא לי לנשק אותך מרוב שהבנת מה שאני רוצה. אתה הבנת בכתב, מה שהחבר"ה במוסך לא הבינו כשהראיתי להם אפילו על הדלת עצמה במוסך. עכשיו ל"דרישות" שיש לי ואשמח מאוד מאוד אם תסייע ליאתה או האחרים. הסתכלתי ברשימה הזו שצירפת ולא ממש הבנתי, הצבעים השונים, בעצם מסמלים את צבע הרכב? או את הצבע של הפלסטיק שביקשתי מלכתחילה? אשמח לעזרתכם המלומדת.
  20. אולי התמונה הזו תעזור לכם? אף אחד מלבדי מעולם לא ראה ג'ימני שיש לו כזה שילוב? כולכם ראיתם אך ורק בצבע אחיד? בג'ימני שבתמונה פשוט לקחו פלסטיק כזה, והדביקו אותו על הדלת. ואני שואל: מאיפה משיגים כזה פלסטיק המיועד לג'ימני? אשמח לעזרת מומחים בעניין
  21. אולי לא קוראים לזה חצאיות למה שאני מבקש? אולי אני מטעה אותכם ולא שם לב שאני מטעה אותכם? כן זה היה הרכב שלי, פעם, מזמן. וגם בתמונה שצירפת אין חצאיות. צירפתי תמונה של מה שאני מחפש בהודעות הקודמות שלי. אולי תמונה כמו פה: http://www.4x4.co.il/forum/ForumImages/zoli4.jpg תעזור לכם להבין מה אני רוצה? אותו הדבר כמו בתמונה, רק את החלק שעל הדלת עצמה , כזה דבר, אפשר להשיג?
  22. אור לא לא ושוב פעם לא! אין אצלי את הפלסטיקים האלה, יש אותם רק בגדמים המפוארים של הג'ימני. אני יודע על מה אתה מדבר, כל הפסים הפשוטים והצרים האלה (שאפילו אותם אין לי) אולי מישהו אחר יוכל לעזור?
  23. אסביר: בג'ימניים ה"מפוארים" יש מעיין פלסטיק כזה, שמודבק, כמו זה: ואני מעוניין להדביק כזה, על הג'ימני מהדגם הפשוט. כל ששאלתי היה כמה זה עולה. הבנתי שאפשר לארגן מפירוקיות שונות, אחלה, אבל מהי העלות?
  24. אור כנראה לא הבהרתי את עצמי כראוי: נכון לשניות אלה, אין לי חצאיות ברכב. אני רוצה שיהיו אבל על הדרך רוצה גם לצבוע אותם בצבע שיתחשק לי, האם חוקי? מותר? אפשרי? כמו כן, כמה בערך עשויות לעלות לצאיות כאלה? 100? 500? שלושת אלפים? בערך כמה? להדביק זה שטויות, הולכים למוסך ומבקשים להדביק. בדיוק כמו שמדביקים את "מגיני הדלתות" המאורכים האלה.
  25. יורד לשטח, קורע את הרכב. הבנתי שמגיני סף, הם פריט מיותר (לטעמי לפחות) עכשיו אני מחפש חצאיות לרכב, בדיוק כמו שיש בג'ימניים אחרים. כמה עולות חצאיות כאלה? הם יש מוסכים שבהם נעשות הדבקות כאלה? הבנתי שאני רשאי לצבוע אותם בכל צבע שיתחשק, אחלה. אשמח מאוד אם שאלותיי יענו. נ.ב- לא שאלתי על מגיני הסף, א5לא על החצאיות, אותם פלסטיקים שמודבקים על הדלתות של הג'ימני.
×
×
  • תוכן חדש...