Jump to content

Eladle0

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Eladle0

  1. יש התוכנית הזאת ברח לי השם נו בערוץ 10 עם האומן אשליות הזה... בקיצור עשו שם משהו דומה באו לאותו רכב 10 אנשים וכולם שילמו מקדמה וקבעו להיפגש בערב עם הכסף עד הערב ראו את הרכב הרבה אנשים ובסוף הבחורה נעלמה. שים לב שלפני שאתה משלם מקדמה אתה רוצה צילום עם עותק של הרשיון רכב. כי בקרה שלהם "הרשיון היה אצל בעלה" והאוטו בכלל רכב מהשכרה. והם עשו משהו כמו 4000 שקל על מקדמות.
  2. פרסומת בתקופה של לפני האינטרנט נראה לך שמישהו יכל לפתוח גוגל ולבדוק את הנתונים האלו -לא אז למה לא לפרסם על גב הצרכנים כמו תמיד... בהחלט משעשע במיוחד הפיאט אונו -נוסטלגיה!
  3. אוקי תודה על התגובה אז בכל זאת יש לסגור את המכונית אפילו שלא בגלל זה ספציפית
  4. עוד משהו שמעניין אותי אני שמעתי שבזמן שמניעים מישהו אחר האוטו שלך צריך להיות כבוי מכיוון שברגע שהאוטו השני מניע המצבר נטען ב-24V מכיוון ש-2 האלטרנטורים פועלים ולכן מומולץ לכבות את הרכב רק לפעולת ההנעה. לא יודע עם זה נכון אבל עד כה עשיתי כך שעזרתי לחברים ולא היו שום בעיות עד כה.
  5. Eladle0

    "צמיגים חדשים"

    רוצים לשמוע משהו עוד יותר חמור מזה אז קבלו: שקנינו את הרכב לאמא שלי ולי פיג'ו 206 שבחתימה קנינו אותה כרכב שלא נמכר והיו צריכים לשים לרשום אותו על שם פריים ליס של לובנסקי. אנחנו מגיעים קונים מעברים בעלות רכב עם 0 קילמטר רק יד שניה ושנת 2008 מה רע?! אחרי חצי שנה מתברר לי שרכב שעלה לכביש באמצע 2008 יש צמיגים של 2006 ישר ניגשנו ללובנסקי והגשנו תלונה מה ענו לנו? שהרכב הוא בעצם רכב שהיה מיועד לליסניג מראש אך אף חברה לא רצתה לקחת אותו אז מכרו לנו אותו... מה המוכרים אמרו לנו -רכב שנשאר בבונדד בכלל שנגמר השנתון ואף אחד לא קנה ובגלל זה הוא רשום על ליסניג ולא רכב שהיה מיועד לליסנג מראש. אנחנו כרגע בתהליכים לתביעה של לובנסקי בגיבוי של המועצה לצרכנות -פשוט בושה. לקח-נשבע לכם במדינה שלנו אפילו רכב חדש צריך לקחת למכון בדיקה.
  6. מצטרף להמלצות אחרי שהגעתי לשם היום בבוקר עידן טיפל בבעיה שלי וכיוון את הפרונט והעכשיו הכל שוב תקין שירות מועלה אווירה חמה וביטחון של אחרי.
  7. הבעיה נפתרה תודות ל"מעבדה לרכב" כיוון פרונט פשוט פטר את הבעיה והיא נגרמה כנראה מזה שאמא שלי עולה יותר מידי על מדרכות (תו נכה) שהיא נוהגת. מצטרף להמלצות על "המעבדה לרכב" יחס הגון וטוב מצד האנשים שם. ופתרון הבעיה בדרך המקצועית.
  8. בקיצור להגיע למוסך להגיד שההגה מושך שמאלה שהוא ישר ושיבדקו את הנושא.
  9. לא פגעתי בכלום. האוטו לא מושך חזק פשוט בשביל לנסוע ישר צריך לכוון את ההגה טיפ טיפה ימינה ולרוב מורגש מעל 60 קמ"ש אבל עדיין זה משהו שלא היה ודי מציק.
  10. אחרי סיבוב קצת חזק (עם תת היגוי וחריקות צמיגים) המכונית התחילה למשוך לי שמאלה בשביל לנסוע ישר ההגה קצת מכוון לימין... ומבחוץ אפשר לראות שההגה ישר שהגלגלים נוטים יותר לצד השמאלי יש לציין שבדקתי לחץ בצמיגים. ואני לא מבין כבר מה עשיתי טיפה סיבוב עם תת היגוי זה מה שגרם לזה יש לציין שלפני כן לא היה זכר לדבר...מדובר על הפיג'ו שבחתימה. מה עלי להגיד למוסך המרכזי במקרה כזה? והאם זה כלול באחריות?
  11. בתחנת דלק של פז בבני ברק לייד אצדיון רמת גן /קניון איילון או E&A יש דלק 98 מוזל בתדלוק עצמי מוזל מאוד 7.36 ולפעמים אני רואה אנשים שמתדלקים שם 98 כך שכנראה יש תחלופה והדלק לא עומד או מהול.
  12. צחוק צחוק אבל זה באמת נראה כמו שתיארת.....
  13. ה -1/100 אומר שאם הצריכה שלך היא 11.7 זה אומר שמכונית שותה 11.7 ליטר לכל 100 קילומטר. להסב את זה למה שאנחנו מכירים (קילומטרים לליטר) יש לחלק את המאה ל-11.7 שזה יוצא 8.5 מה שאומר שהמכונית שלך עושה 8.5 קילומטר לכל ליטר בנזין... אגב במחשב הדרך שלך יש 2 אפשרויות צריכת הדלק הממוצעת מהפעם האחרונה שאפסת את המחשב וצריכת הדלק העכשווית שמשתנה עם כל לחיצה קטנה על הדוושה... ככה אני מצליח בפיגו שלי להוציא צריכה של 5 100/1 מה שאומר 20 קילומטר לליטר [= בשמירה על הדוושה כפלס וכל פעם שיש עליה זה מתבטא בירדיה במהירות.
  14. אתה יכול לתדלק אוקטן 95 מכיוון שמדובר במנוע FSI של קונצרן VAG אז הם ממליצים על דלק 98 אבל אפשר בלי אף חששות לתדלק אוקטן 95
  15. בעולם הרכב המודרני יש הרבה מאוד השפעות על כוחות הסוס במנוע אטמוספרי (ללא טורבו או סופר צ'ארגר) כגון: יחס דחיסה כמות שסתומים וכל מיני מערכות לתזמון שסתומים משתנה בסל"ד גבוה ונמוך וגם גובה אוקטן וכו' בעיקרון במקור כמו שכתבו קודמי ככול שתא הבעירה גדול יותר (נפח מנוע) יש "פיצוץ" חזק יותר שגורם לעבודה גבוהה יותר במהלך הבוכנה שמוציאה בסופו של דבר יותר כוחות סוס...ברמה העיקרונית.
  16. הרכבים של היום בדרך כלל הרכב מגיע מהחברה בלי שצריך איזה הרצה אבל מה שאני עשיתי זה פשוט עד ה-1000 קילומטר לא עברתי 2800 סל"ד ועד ה-2000קילומטר לא עברתי 3500 סל"ד תכלס זה מספיק בנסיעה יום יומית בכללי אבל זה מה שאני ממליץ לך לעשות. בעיקרון יש כמה סוגי הרצות...וכל אחד והדעות שלו. אבל רכב חדש לא צריך הרצה או בהתאם להוראות יצרן.
  17. איך אני יכול לטפל ברכב יותר מאשר להביא אותו לטיפול 30,000 וכו' כיום אני מתדלק בדלק 98 . מדובר על 2 הרכבים Audi A3 והפיג'ו שבחתימה אבל איך מתי וכל כמה זמן עדיף להחליף שמן, נוזל קירור פילטר דלק/אוויר וכו' אם אני רוצה להשקיע ברכב יותר מאשר טיפול 30,000 ,15,000פעם בשנתיים/שנה... שמעתי גם שבריא לעלות סל"ד לסל"ד גבוה על מנת לשרוף פיח... האם זה נכון? נכון להיום המכוניות עומדות על 12,000 קילומטר+- ובכללי מה עדיף על מנת לשמור על הרכב בטווח הארוך...
  18. שלום לכולם יש לי פיז'ו 206 שנת 2008 עם הרמקולים המקוריים 4 +2 טווטרים. עכשיו יש לי מגבר של Boss עם 4 ערוצים 400W (סדרת chaos exxtreme CX350) האם אני יכול להגביר את הרמקוליים המקוריים בלי שהם ישרפו או בלי להחליף את המערכת המקורית של הרכב (רק איתה אפשר לשלות על הרדיו וכו' מההגה)? ישמח אם מישהו יודע... תודה.
  19. אבל.... מכיוון שהסלון זה השטח הפרטי שלך ואין לאף אחד זכות להיכנס אליו בלי צו בית משפט אז....תעשה מה שאתה רוצה וכנראה אף אחד לא יוציא נגד זה צו בית משפט אלה עם מחפשים אותך.
  20. וואי ממש יפה הזכיר לי את השולחן מטופ גיר... איזה פרוייקט יפה כל הכבוד לך עכשיו אולי תלמד עיצוב... כי זה נראה ממש פצצה. כמה את מוכר אחד כזה?
  21. כן.. הוא עף באוויר יותר ממה שתכנן ופספס חלקית את אזור הנחיתה שממילא היה חלק מטל ולחות ולכן החליט שמכיוון שתאונה בלתי נמנעת לעשות דריפט מגניב שיצטלם טוב. (דבר שתרגל באימונים ולקח כאופציה שאכן קרתה.)
  22. Eladle0

    בעניין מד אוץ בגולף MK3

    אם כבר מזכירים את זה לחבר שלי יש פיאסטה דור 2 ששם מד האוץ מראה רק 5 ספרות זאת אומרת שאחרי שהמכונית מגיעה ל-99,999 המד מתאפס נגיד מכונית שנסעה 176,500 זה יראה רק 76,500
  23. Eladle0

    Toyota Yaris VS Hyundai i20

    ראיתי גם מבחן דרכים על הטיוטה באוטו : http://www.auto.co.il/כתבה-24321-מבחן-דרכים-טויוטה-יאריס-לא-על.aspx אולי יעזור לך...
  24. אחד הפרקים הטובים איזה התעללות במכוניות... הזכיר לי את סיפורי פיאט אונו שהיתה לנו (ולעוד הרבה אנשים) לפני 15 שנה+- שלפעמים היא מתחממת וצריך לעצור, לא סוחבת בעליה וכו' אבל מכונית נהדרת... בהחלט פרק טוב.
  25. אני חייב להגיד משהו תמיד חשבתי על מקרה כזה... יש לך מכונית שנכנסת לתת היגוי נניך ב-40קמ"ש בפניה 90 מעלות ימינה עכשיו למישהו אחר יש AUDI R8 לשם הצורך שיש לה אחיזה גבוהה ונכנסת לתת היגוי רק ב-70קמ"ש מה השוטר יגיד ל-AUDI הרי הוא נסע במהירות עירונית 50 יש לו אחיזה מלאה... לשם הצורך עשיתי את הפניה גם ב-50 ונשמעו קולות של טיפה תת היגוי.... אבל שניכם נהגתם באותה מיהירות ואתה בכל זאת קיבלת דו"ח כי אתה "סיכנת" מעצבן
×
×
  • תוכן חדש...