Jump to content

Eladle0

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Eladle0

  1. חוצפה של השוטר מה אני יגיד לך. הכי מעצבן לתפוס אותך ולהלביש לך סתם דברים אחרי שכבר תפסו אותך. מילא נסעת עשית עברה צילמו אותך יש הוכחות, אבל סתם ככה... בהצלחה בתהליך הזיכוי המייגע...
  2. התאוריה נשמרת במחשב לך למקום בו נבחנת עם תעודת זהות ובקש מהם העתק.. אני לא יודע עם יעלה לך כסף או לא אבל תאוריה נוספת לא תצטרך לעשות בהצלחה
  3. עם ציפ קטן והעלאת לחץ הגדישה יש למכונית פוטנציאל
  4. למכירה מגבר של Boss דגם:CX350 400W 4 ערוצים חדש בקופסא נקנה בטעות לא נעשה שימוש בכלל סדרה CHhaos exxtreme טל 0542236007
  5. עם סמל"ת יחליטו לייבא את גירסת ה-180 באמת במחיר של 140+- זאת תהיה המכונית הכי כדאית מבחינת מחיר הספק.. הנאה.
  6. עלה לכביש ב- 8/2008 כתוב ברשיון למעלה בצד שמאל: בתוקף עד ה-27/08/2010 ועדיין לא יש לי רק מדבקה כחולה של 2009... אני אלך לבדוק את זה תודה לעונים.
  7. כן מצאתי את זה זה נכון תודה רבה אז בעצם לא משנה עם יש או אין מדבקה ל-2010 כי התוקף של הרשיון עצמו (טסט) או עד ה-27/08/2010
  8. לפני שאני אסע לבדוק אולי אתם יודעים קנינו רכב חדש לפני שנה והשאלה כזאת: על הרשיון רכב כתוב תקף עד ה-8/2010 עכשיו יש לי מדבקה כחולה של 2009 אבל לא קיבלתי מדבקה של 2010.. אז ככה האם אני צריך לקבל מדבקה? והאם לגשת למוסך המרכזי לקבל אותה כי אני כמעט בטוח ,תקנו אותי עם אני טועה רכב חדש עושה טסט רק בשנה השניה... תודה
  9. הגיע הזמן שיגיעו דגמים ספורטיבים לכל כיס. יש כבר אלפא, פיג'ו, סיאט, ואולי פיאט יציאו מכוניות בתחום ה-150 אלף שלא נזכיר את הקליאו ספורט היוצאת בהחלט יוזמה מבורכת שתגדיל את מבחר רכבי יום יום ספורטבי
  10. מה שאותי קרע בפרק 4 זה שמי שנוסע בטווינגו חושב שאם הוא ימשוך בבלם יד כל הבגדים של החברה שלו יפלו:lol: ואגב אני חדש בפורום עקבתי קרוב לחודשיים מהצד והחלטתי להצטרף!
×
×
  • תוכן חדש...