חוצפה של השוטר מה אני יגיד לך. הכי מעצבן לתפוס אותך ולהלביש לך סתם דברים אחרי שכבר תפסו אותך.
מילא נסעת עשית עברה צילמו אותך יש הוכחות, אבל סתם ככה...
בהצלחה בתהליך הזיכוי המייגע...
לפני שאני אסע לבדוק אולי אתם יודעים
קנינו רכב חדש לפני שנה והשאלה כזאת:
על הרשיון רכב כתוב תקף עד ה-8/2010
עכשיו יש לי מדבקה כחולה של 2009 אבל לא קיבלתי מדבקה של 2010..
אז ככה האם אני צריך לקבל מדבקה?
והאם לגשת למוסך המרכזי לקבל אותה כי אני כמעט בטוח ,תקנו אותי עם אני טועה רכב חדש עושה טסט רק בשנה השניה...
תודה
הגיע הזמן שיגיעו דגמים ספורטיבים לכל כיס.
יש כבר אלפא, פיג'ו, סיאט, ואולי פיאט יציאו מכוניות בתחום ה-150 אלף שלא נזכיר את הקליאו ספורט היוצאת
בהחלט יוזמה מבורכת שתגדיל את מבחר רכבי יום יום ספורטבי
מה שאותי קרע בפרק 4 זה שמי שנוסע בטווינגו חושב שאם הוא ימשוך בבלם יד כל הבגדים של החברה שלו יפלו:lol:
ואגב אני חדש בפורום עקבתי קרוב לחודשיים מהצד והחלטתי להצטרף!