שלום לכל חברי הפורום, לאחר התקנה של הרכיבים שתייכף אפרט ברכב(מאזדה 3) ישנם רעשים שכמדומני קוראים להם HIS ממה שביררתי, גם בווליום ממש נמוך הרעשים קיימים אלה אם כן אני לוחץ על מיוט או מנמיך ל0 .
הרכיבים הם:
HU של CANVA
http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=11040
מגבר חארטה של חברה בשם דראגון פליי אבל עושה את העבודה ועשה עוד לפני ברכב הקודם ללא רעשים.
קומפוננטים קידמיים דוטק אוביישן
סאב פיוניר 600
האם הבעיה קשורה ל-HU שהוא לא מחברה ידועה ומוכרת? למרות ששמעתי אצל מישהו באותו דגם דומה מותקן ללא מגבר ולא היו רעשים.
האם יש אפשרות של הארקה לא טובה? למרות שכאשר הארקה לא טובה אז הרעשים הם רעשי יללת אלטרנטור ממה שאני יודע.
והאם יש איזשהו מגבר שיכול פשוט לסנן את הרעשים האלו ? חשבתי לקנות את הJBL 1004 שהומלץ פה פעמים רבות.
חשוב לציין שניסיתי להחליף כבלי RCA לאיכותיים ולהריץ אותם באמצע הרכב למניעת השראה של ה+,
כמו כן החלפתי לצורך בדיקה מגבר(תאמת שגם המגבר החלופי היה חארטה)ועדיין היו רעשים אולי טיפה פחות.
תודה לכל העוזרים ובבקשה תגיבו הרעש מטריף אותי עד כדי כך שאני חושב עליו בלילה.