idanmal1980
-
הודעות
58 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי idanmal1980
-
עזרה בזיהוי רמקולים של מורל למבינים.
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא רציתי לפתוח נושא חדש אז אני אקפיץ.... רציתי לדעת אם אני אחבר את הרמקולים הנ"ל בדלתות מאחורה על המגבר זה יפגע לי בבמה או באיכות הסאונד? חיברתי אותם דרך הרדיודיסק אבל שומעים גרוע...חיברתי אותם על המגבר והופתעתי מהצליל לטובה, כזכור היו מורכבים בדייהטסו שרייד על הרדיודיסק ולא נוצלו כלל וכלל. תודה לעוזרים. -
למה ממסר?
-
קניתי ממיר dvb-t לרכב והוא לא מוצא תחנות.
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אז אין לי אפשרות לכייל את זה ולהתאים את זה לארץ איך שהוא ? את המכשיר שקניתי מדיל אקסטרים? -
שלום לכולם... יש פה מישהו שהתנסה עם ממיר כזה לרכב? פשוט כשאני עושה חיפוש תחנות הוא לא מוצא כלום ובסוף החיפוש רושם לי no signal את הממיר הזמנתי מהאתר בחול דיל אקסטרים בעלות של 69 דולר+ 87 שקל מיסים, לא היה לי את הכסף להשקיע באחד אייכותי כמו של אפריל טקליין. האם בגלל שהוא הגיע עם אנטנה פשוטה הוא לא קולט כלום או שהוא פשוט לא מתאים לתדרים בארץ? אני בטוח שלמתקינים מנוסים כמו יוסי יש תשובה לזה...תודה לכל המגיבים/עוזרים. זהו הממיר http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29045
-
עזרה בזיהוי רמקולים של מורל למבינים.
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מאזדה 3 שנת 2005,דוטק אוביישן 6.5,מגבר חארטה כרגע אבל חזק,סאב פיוניר 600, HU JVC KW-AVX800(הדובדבן שבקצפת) ורמקולים מקוריים של הרכב עדיין בדלתות מאחורה. -
עזרה בזיהוי רמקולים של מורל למבינים.
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איך היית מציע לחבר אותם בנוסף לדוטק והיכן למקם אותם ברכב -
עזרה בזיהוי רמקולים של מורל למבינים.
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקי בגלל שהם 6 אום איך כדאי לי לחבר אותם למערכת הקיימת לתפוקה מיירבית ומה ההשלכות מבחינת המגבר(4 אום)? -
עזרה בזיהוי רמקולים של מורל למבינים.
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקי מי זה ניר ואם תוכל להדריך אותי איך להרכיב אותם כעת, אני לא מעוניין לתת להם לשכב ולהעלות אבק. יש לי קומפוננים קדמיים דוטק אוביישן,סאב פיוניר 600 ומגבר חארטה(לעת עתה) אבל חזק. אאה וה-HU שלי JVC KW-AVX800, לחבר אותם ישירות לרדיודיסק או שאפשר לשים אותם על הקרוס של הדוטק(כל היציאות במגבר תפוסות)? למה הם 6 אום למה זה טוב ומה ההשלכות של זה מבחינת המגבר שלי? תודה לך ולכל העוזרים תגובות נוספות יתקבלו בברכה. -
עזרה בזיהוי רמקולים של מורל למבינים.
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הפכתי את האינטרנט בחיפושים...למה 6 אום? הרמקול היחיד שדומה הוא פולס קוקסיאלי 4 אינץ'. איזה שימוש יש לרמקולים מסוג זה ואיך אני מחבר אותם? האם הם נחשבים לטובים/איכותיים? -
שלום לכל חברי הפורום.... יש ברשותי רמקולים של מורל מזה כ-5 שנים, קניתי אותם בתקופה שלא ממש הבנתי בסטריאו לרכב, פשוט חיפשתי רמקול 4 אינץ' שיכנס בדשבורד של הדייהטסו שרייד שהיתה לי. לא מזמן פירקתי את הרמקולים עקב מכירה של הרכב ושמתי לב שהם 6 אום, הרמקולים היו מחוברים לרדיודיסק ישירות ללא הגברה. אז כשקניתי אותם אמר לי המוכר(ליאור מולטימדיה) בחיפה שהם 110W RMS והדגם הוא מורל הרמוניק. חפרתי וחפרתי ולא מצאתי את הרמקולים האלו בשום מקום. אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם, מה הפשר שהם 6 אום? מה הסיכוי שאלו רמקולים ביתיים? מוזר... האם אוכל לחבר אותם לקומפוננטים שלי (דוטק אוביישן) ואיך אוכל לעשות זאת? צירפתי כמה תמונות בכדי שהמבינים בפורום יוכלו לזהות.
-
מעוניין לפגוש מישהו מחברי הפורום לכיוון המגבר והמערכת
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של noys6 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
היינו עושים יום שבת אבל אני כבר לא יודע כמה יבואו....זה מתקיים בנשר מתחם גרינברג לא? הייתי פעם אחת. -
מבקש חוות דעת על שני מגברים שונים לגמרי..
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקי אז למה מישהו אמר פה ששניהם לא איכותיים? המגבר הזה(הסוני) עובד גם ב4 אום? -
מבקש חוות דעת על שני מגברים שונים לגמרי..
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בא נגיד את זה ככה, כרגע יש לי מגבר סיני מסריח אבל חזק ... לאיזה מבין השניים יש איכות יותר טובה של סאונד? לא השוותי אותם לאודיסון או סלסטרה , פשוט רציתי לדעת נתונים עליהם ומי יותר איכותי? כמה אני צריך לשלם על כל אחד מהם ואם JBL 1004 יותר איכותי מהם כי זה מה שרציתי לקנות מתי שהוא? עוד מישהוא יכול לעזור? -
מגבר אחד של סוני : http://www.dooyoo.co.uk/car-audio-amplifiers/sony-xm-7557/details/ מגבר שני של לאנזר: http://reocities.com/SouthBeach/6428/stereo/amp.htm חשוב לי לציין שאני לא יודע כלום על שני מגברים אלו, פשוט יש אותם לאח של אישתי והם סתם שוכבים להם במחסן. אני יכול להוציא את אחד מהם במחיר טוב אני רק צריך להיות סגור על איזה אחד לקחת? הרכיבים שיש לי כרגע הם: דאבל דין 7 אינץ JVC KW-AVX800 קומפוננטים קדמיים מורל דוטק אוביישן סאב פשוט פיוניר VCCS עם תיבה אטומה של רוקפורד אם מישהו יוכל לתת לי פרטים על המגברים האלו מבחינת הספקים בRMS ומבחינת איכות סאונד. ההתלבטות היא בין לקחת את הסוני ובעתיד להוסיף עוד זוג קומפוננט עליו כי הוא 5 ערוצים וזה חוסך לי מלקנות עוד מגבר, לבין לקחת את הלאנזר שקראתי פה שהם מגברים יחסית טובים(לא בשמיים) אבל אני לא מכיר את הדגם הנ"ל. תודה לכל העוזרים...
-
תנתק את המגברים מהפלטה ואז תבדוק, יכול להיות שאחד הברגים שתופסים את המגבר למשענת גורם לבעיה, אסור שהברגים שתופסים את הפלטת עץ למשענת יגעו באחד המגברים, תנתק ותרים באוויר את המגברים
-
מישהו מכיר אתר להורדת הופעות שלמות, חיות וכאלה מהארץ וחו'ל אני רוצה לצפות בהופעות במערכת מולטימדיה שיש לי ברכב. יותר חשוב לי הופעות לועזיות ....תודה לכל העוזרים.
-
מחפש רדיו דיסק bluetooth עם usb ועם aux :
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של sulo33 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם אתה רוצה לקנות מתכון לרעשים קח פיוניר(רוב הילדים מתלהבים ממנה בגלל הסירטונים "דולפינים" היו פעם) אני אישית אוהב יותר jvc יותר תמורה למחיר -
קודם אמרת שיש לך שריקה כשאתה נותן גז לא? עכשיו אתה אומר רק היססס? (דייי כבר להתלהב מפיוניר אנשים) תפסיקו להיות פאן בוייז של פיוניר ולקנות מתכון לרעשים...נתק את המגבר לרגע ותבדוק אם עזר במשהו. יכול להיות שהגיין שלך במגבר פתוח עד הסוף?
-
התיעצות : קומפוננט עד 800 שקל
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של nati_t בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אין יותר טובים במחיר הזה. אני קניתי אותם אצל תומר מתומקאר ב800 שקל. -
ערן תעשה את הבדיקות(לפחות את הבדיקה עם המגבר) ותחזור עם תשובות.
-
ליאור אל תרשום שטויות...בתור חשמלאי רכב אני אומר לך שמינוס גוף ברכב זה הסיוט הכי גרוע של חשמלאי רכב ומתקיני מערכות וכאשר המגבר מחובר למשענת ישירות בלי קשר ללבד(השטיח) הברגים מעבירים מינוס מגוף הרכב לגוף המגבר וזה מה שגורם לרעשים אני מוכן להתערב, ניתקלתי בזה לא פעם ולא פעמיים...הברג את הברגים לשניה החוצה, הרם את המגבר באוויר כשהמערכת עובדת לבדיקה והפלא ופלא נעלמו הרעשים.
-
אני מקווה שהמגברים שלך יושבים על פלטה מעץ ולא מחוברים ישירות עם ברגים למשענת האחורית? כמו כן כבל המינוס למגבר אמור להיות כמה שיותר קצר ומחובר לגוף הרכב עם סופית עגולה לבורג עבה יחסית(חשוב שבאיזור שמתחת לבורג במקום שאתה מחבר את הסופית לשפשף ולהוריד את הצבע לקבלת מגע של מינוס יותר טוב), להעביר את כבלי הפלוס בצד אחד ואת ה-rca בצד שני במדרכות של הרכב בצדדים...אם תקפיד על הדברים האילו לא תצטרך לשים מסנן רעשים ולהחליף .hu ברגע שמתקין שם לך מסנן רעשים זה אומר שהוא עצלן וההתקנה לא בוצעה כמו שצריך...חשוב במיוחד הפלטת עץ מתחת המגבר.
-
Kenwood DDX-5024 VS JVC KW- AVX810
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
גם בjvc שלי אותו דבר אבל אני פשוט ממה שראיתי המכשירים של jvc יותר מרשימים, בעלי תפריטים יותר נוחים ועולים פחות(חוץ מהדגם שלי שעולה 7000) מישהו חולק על דעתי ויכול לתת תגובה משכנעת, אולי מישהו מהמומחים פה בבקשה? -
Kenwood DDX-5024 VS JVC KW- AVX810
idanmal1980 פרסם הודעה בנושא של idanmal1980 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מישהו בבקשה יכול לעזור לפני קניה ? איך מערכות המולטימדיה של KENWOOD לעומת JVC
