Jump to content

idanmal1980

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idanmal1980

  1. מישהו יכול לעזור?
  2. למה החלפת ואיך kenwood ‎‏ בהשוואה לjvc
  3. שלום... רציתי לדעת איזה מכשיר יותר איכותי,יתן תמורה טובה יותר למחיר,עם יותר פונקציות ובכלל איך המערכות מולטימדיה של קנווד בהשוואה ל-jvc‏ ‏(יש ברשותי מכשיר מדגם jvc kw-avx800‎(‎‏ . פשוט חבר נעול על חברת קנווד ואני חושב שלjvc ‎‏ יש מכשירים מדהימים ומעולים. תודה לכל העוזרים.
  4. מישהו ....לפני שאני מזמין ?
  5. JVC KWAVX810 כולל מסך יותר גדול, דיבורית בלוטות ועוד יותר פונקציות. לפי דעתי בJVC תקבל יותר תמורה למחיר.... הדגם שרשמתי עולה 2990 כולל התקנה תבדוק בזאפ. לי יש מכשיר דומהJVC KWAVX810 אני מרוצה ממנו עד השמיים .
  6. אז מה אתם אומרים לפני שאני מזמין, הממיר ב69 דולר יהיה בעל קליטה מסריחה? חשוב להדגיש שאני לא מחפש איכות תמונה HD וקליטה טובה ואבסולוטית, אני מחפש לראות איכות תמונה סבבה עם קליטה ביינונית ומעלה... דרך אגב אני אתקין את זה לבד, אני לא מבין למה אנשים מתרגשים מההתקנות הכי פשוטות. אם הוצאתי לבד את הרדיודיסק המובנה במאזדה 3 שלי והתקנתי אותו מתחת למושב שליד הנהג בכדי להשאיר את בקרת האקלים עובדת והכול עבודה של הארכת צמות חוטים,הלחמות,בידודים וכו',בשביל שיהיה מותקן JVC 7 אינץ', אז את ההתקנה הזו אני עושה בעיינים עצומות (דרך אגב יש לי תעודת חשמלאי רכב).
  7. אתה יכול גם להאריך את הצמה ולזרוק את המקורית לתא המטען
  8. היי עתיד חיפשתי ב-ebay ‎‏ אך ללא הצלחה, תוכל לעזור לי?
  9. שלום. אני מחפש אתר בחול שאוכל להזמין ממנו בזול ממיר דיגיטלי DVB-T בכדי לקלוט שידורי טלוויזיה ברכב. אני יודע שאפריל טקליין מוכרים את זה והם המשווקים של המוצר בארץ אבל הם דורשים 1800 שקל. תודה מראש לכל העוזרים.
  10. אתה יכול לקחת סיכה ממש דקה לעקם אותה בשפיץ לדקור ולמשוך בכדי לישר
  11. גבר לי יש מאזדה 2005 והייתה לי אותה בעיה, אחרי התרגלות לMP3 אין מצב שיכולתי לעבור למערכת מובנית שמנגנת CD עם בקושי 17 שירים בדיסק. אחרי בירורים ועניינים פה אמרו לי שאני אצטרך לוותר על מסך בקרת האקלים, אמרתי אוקי נוותר... הלכתי לאיזשהו "מתקין", התקין לי מסך נגיעה 7 אינץ' ולא עזבה אותי המחשבה שבאוטו חדש אין לי שעון ואני לא יודע מה הטמפרטורה, עשיתי קצת טלפונים למתקינים יותר רציניים ונאמר לי שיש אפשרות להחזיר את בקרת האקלים לפעולה תמורת 1000שח ובמקום אחר אמר לי המתקין אני פשוט אתקע לך את הרדיודיסק המקורי בתא הכפפות וככה בקרת האקלים תישאר תמורת 250 שח אבל תא הכפפות יהיה מלא תמיד . אז ככה בתור חשמלאי רכב בעל ידיים טובות ובתור בן אדם שבחיים לא מכניס בעלי מקצוע אלי הביתה החלטתי שאני יכול לבד .... פירקתי את את כל הפלסטיקים מאמצע הרכב ובאזור הרדיודיסק,הבאתי מלחם, חתכתי את התקע שיוצא ממסך בקרת האקלים ופשוט הארכתי לו את החוטים בצורה יפה ונקיה,לקחתי את המערכת המובנת ותפסתי אותה מתחת לכיסא שליד הנהג עם אזיקונים ככה שגם אם מזיזים את הכיסא היא זזה ביחד איתו ולא מפריעה,דרך אגב יש המון מקום לרגליים למטה ואין חשש. שורה תחתונה גם הבקרת אקלים עובדת,גם חסכתי בין250-1000, גם לא דחפו לי את המערכת המובנית לתא הכפפות וגם אני יודע שעשיתי עבודה טובה, אם יש לך חבר שמבין קצת בחשמל ואלקטרוניקה ויודע להלחים אתה יכול לעשות את זה, לי לקח בערך בין 4-5 שעות, חשוב להתאים את עובי החוטים המאריכים בעובי למקוריים . עכשיו אני עם פאנל של JVC KW-AVX800 ובקרת אקלים עובדת,המערכת המקורית מתחת למושב(לא שומעים ולא רואים).
  12. יש לך את שי מחיפה רדיו, אומן בתחום ועושה עבודה נקיה ויפה.
  13. מישהו יכול לעזור ?
  14. שלום לכם , יש לי שאלה יש לי אופציה במכשיר שנקראת SURROUND MODE ויש לי שם 4 אופציות על מה כדאי לשים? AUTO,THROUGH,DOLBY PL2MOVIE,DOLBY PL2MUSIC מה נותן כל מצב ועל איזה כדאי לשים? האם כדאי להפעיל בכלל את הסראונד?כמו כן יש לי גם מצב של פנורמה. דגם המכשיר הוא JVC KW-AVX800
  15. מתאים לי הJBL 1004 אבל אני לא מוצא יד שניה
  16. סורי שלא רשמתי, אני רוצה להגביר את הקומפוננט+את הסאב בגישור
  17. היה לי לפני דאבל דין של canva הדגם הזה: http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=11040 איכות תמונה מצויינת קליטת רדיו טובה בלוטות וזהו, חוץ מזה איכות סאונד גרועה, מחסור בשליטה ובאופציות שלט עם 500 כפתורים שמתוכם רק הווליום באמת שולט.
  18. הציעו לי מגבר מדגם BOSS CX650 איך המגבר הזה מבחינת איכות/עוצמה ? מישהו מכיר או שיש ברשותו? חדש עולה 1300 ואני יכול לקנות בסביבות ה800-900 שקל. http://punch-s.com/aecommerce/c1319/12592.php המגבר כולל בס בוסטר לשליטה על הסאב
  19. שלום חברים אני מחפש מגבר יד 2 שיהיה חזק אבל יותר חשוב איכותי יש ברשותי קומפוננטים של מורל דוטק אוביישן HU-דאבל דין של JVC KW-AVX800 סאב לא משהו פיוניר 600 VCCS שיוחלף בעתיד מחפש מגבר יד 2 איכותי אך גם חזק בתקציב של 600-700 שקל
  20. תודה אבל מישהו יכול להביע חוות דעת על המכשיר, מישהו מכיר?
  21. לאחר שהבנתי שאין מה לעשות ודאבל דין סיני של CANVA זה לא זה מבחינת מחסור באופציות + רעשי HISS ושאר ירקות החלפתי לדאבל דין יד שניה של JVC, מה אתם אומרים על המכשיר הזה? http://support.jvc.com/consumer/product.jsp?modelId=MODL027892&pathId=133&page=3&archive=true המחיר שלו בזאפ 7000, עלה לי 3000.
  22. אוקי תודה ובמקרה וזה לא מסתדר ואכן והבעיה היא מהרדיודיסק יש אפשרות לתקן את זה במעבדה או משהו כזה?
×
×
  • תוכן חדש...