Jump to content

idanmal1980

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idanmal1980

  1. שלום לכל חברי הפורום, לאחר התקנה של הרכיבים שתייכף אפרט ברכב(מאזדה 3) ישנם רעשים שכמדומני קוראים להם HIS ממה שביררתי, גם בווליום ממש נמוך הרעשים קיימים אלה אם כן אני לוחץ על מיוט או מנמיך ל0 . הרכיבים הם: HU של CANVA http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=11040 מגבר חארטה של חברה בשם דראגון פליי אבל עושה את העבודה ועשה עוד לפני ברכב הקודם ללא רעשים. קומפוננטים קידמיים דוטק אוביישן סאב פיוניר 600 האם הבעיה קשורה ל-HU שהוא לא מחברה ידועה ומוכרת? למרות ששמעתי אצל מישהו באותו דגם דומה מותקן ללא מגבר ולא היו רעשים. האם יש אפשרות של הארקה לא טובה? למרות שכאשר הארקה לא טובה אז הרעשים הם רעשי יללת אלטרנטור ממה שאני יודע. והאם יש איזשהו מגבר שיכול פשוט לסנן את הרעשים האלו ? חשבתי לקנות את הJBL 1004 שהומלץ פה פעמים רבות. חשוב לציין שניסיתי להחליף כבלי RCA לאיכותיים ולהריץ אותם באמצע הרכב למניעת השראה של ה+, כמו כן החלפתי לצורך בדיקה מגבר(תאמת שגם המגבר החלופי היה חארטה)ועדיין היו רעשים אולי טיפה פחות. תודה לכל העוזרים ובבקשה תגיבו הרעש מטריף אותי עד כדי כך שאני חושב עליו בלילה.
  2. שלום לכולם, רציתי לדעת איזה מגבר עדיף לי בכדי להגביר שני זוגות רמקולים. הזוג הקדמי מורל דוטק אוביישן 6.5 והאחורי רוקפורד PRIMA 6ָ9, תודה לכל העוזרים.
  3. מחפש את המגבר mac audio z4200 לקניה בסביבות ה500 שח...תודה
  4. סורי על ההקפצה אבל מישהו יכול לעזור פלוס חוות דעת על הרכיבים? שכחתי לציין שה-HU שלי חדש מלפני חודש DVD מסך מגע 7" של CANVA.... הנה קישור http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=11040 תגיבו בבקשה פלוס עזרה לשיפורים המלצות וכאלה ...הרכב מאזדה 3
  5. טוב חברים זה אני פותח הנושא...פשוט לא שמתי לב וכתבתי את ההודעה על השם משתמש של חבר שלי.... דבר ראשון התבלבלתי לגבי המחיר זה אמור להיות 1k...דבר שני יש לי כרגע מגבר שאני מושך איתו כבר 4 שנים ותאמת אני מרוצה ממנו ...ברור שרוקפורד או אלפיין יהיו באיכות הרבה יותר טובה אבל זה מה יש כרגע. המגבר שלי הוא של דראגון פליי300*4 אם מישהו מכיר ויש לי גם סאב 600 וואט של פיוניר, אשמח אם תתנו יותר חוות דעת על הרמקולים שיש לי ה6*9 הרוקפורד , ואיך נחשבים הדוטק אוביישן...פרסמתי בהתחלת השרשור את הדרישות שלי....תודה לכל העוזרים
  6. היי שמי עידן מלכה יש לי מאזדה בן 29 מהקריות...אני פה בכדי לקבל יעוץ לגבי סטריאו לרכב
×
×
  • תוכן חדש...