נו באמת..
נגיד ואתה מקבל הודעה שמנסים לפרוץ לרכב שלך ברגעים אלה. הדבר הראשון שאתה עושה, או כדאי לך עלשות, זה להתקשר למשטרה. לא משנה כמה זמן ייקח לו לפרוץ לרכב, בזמן התראה כ"כ קצר יהיה מאוד פשוט לכתר את האיזור ברדיוס של שלושה ארבעה רחובות וככה, במקום לחכות חודשים שימצאו את המכונית שלך, אם היא לא פורקה עדיין, לתפוס את הגנב בפחות מרבע שעה.
זה כמובן ללא-אלימים וחמומי המוח שכאן. הרעיון של העוזי גם הוא פרקטי למדי.