Jump to content

yoni162

  • הודעות

    423
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yoni162

  1. כמו שאמרו, השיטות משתנות ממדינה למדינה, אבל בכללי זה הולך ככה: אתה ניגש למבחן תיאוריה עברת? אחלה. אתה מקבל "רשיון למידה", מה שאומר שעכשיו אתה מתחיל בעצם ללמוד מעשית. מותר לך לנהוג (החוקים משתנים בנוגע למלווה), לעיתים יש הגבלה רק לכבישים מסויימים, כלומר אסור לך לנהוג בכבישים ראשיים וכו'..אחרי תקופה מסויימת אתה ניגש ל"טסט" שבו אתה נוסע עם בוחן באוטו שלך. עברת? אחלה.
  2. למה זה חשוב למשוך את הסל"ד מדי שבוע?
  3. נו באמת.. נגיד ואתה מקבל הודעה שמנסים לפרוץ לרכב שלך ברגעים אלה. הדבר הראשון שאתה עושה, או כדאי לך עלשות, זה להתקשר למשטרה. לא משנה כמה זמן ייקח לו לפרוץ לרכב, בזמן התראה כ"כ קצר יהיה מאוד פשוט לכתר את האיזור ברדיוס של שלושה ארבעה רחובות וככה, במקום לחכות חודשים שימצאו את המכונית שלך, אם היא לא פורקה עדיין, לתפוס את הגנב בפחות מרבע שעה. זה כמובן ללא-אלימים וחמומי המוח שכאן. הרעיון של העוזי גם הוא פרקטי למדי.
×
×
  • תוכן חדש...