ערב טוב לכולם! רקע פיגו 406 2001 1.8 אוטומט.
הופיעה אצלי בעיה מוזרה ברכב, לפני יומיים אני מגיע מחדרה לחיפה וממש ליד הבית עולה המד חום לכיוון האדום ואז יורד לאט לאט ל90 שני המאווררים עובדים חזק..
אני מתחיל לעשות מספר בדיקות , מנקז אוויר. לאחר מספר דקות אני מתחיל לשים לב שהמאווררים לא נכנסים לפעולה במהירות הנמוכה, יש לצין שכאשר אני מדליק את המזגן המאוור הימני נכנס לפעולה במהירות גבוה.י(ימין אם להסתכל על המכסה מנוע ממושב הנהג)
לאחר מספר דקות מנוע שעובד בסרק ללא מזגן ואופ הם נדלקו שנהם אבל החום עלה קצת והיה לחץ בצינור העליון, בגלל זה החלפתי היום טרמוסטט כדי לשלול אותו. יש לצין שהיום נסעתי איתו לעבודה והוא לא התחממם כלל.!!
היום לאחר החלפת הטרמוסטט אני מניע , מוסיף מים מנקז אוויר נותן למנוע לרוץ. לאחר מספר דקות אני מתחיל לשים לב שהמנוע מאוד חם וזה נראה לי מאוד מוזר. מגיע ללוח שעונים והמד מראה קצת אחרי 90. יש לצין שהמעבררים לפני התקלה נכנסו לפעולה קצת לפני 90 ושניהם היו מסתובבים קה במהירות הנמוכה והכל היה סבבה.
מה יכולה להיות התקלה ששני המאווררים לא נכנסים לפעולה? אולי רילה שרוף?
לאן להסתכל? מה לבדוק?
נ.ב על בית הטרמוזטט יש שלושה יוניטים העליון הוא של השעון בלוח שעונים. ואת שני הנותרים אין לי מושג אבל כשנתקתי את האמצעי המעורר הימני נכנס לפעולה במהירות גבוה ומרביץ ללא הפסקה גם אם המנוע מודממם ורק ספיץ פתוח.
תודה מראש!
רוסלן