הסיפור הוא כזה לפני בערך שנה אח שלי קנה מיני 1000 שנת 82 בלי טסט ולכן עדיין לא בוצעה העברת בעלות.
במהלך השנה עבדנו על האוטו בעזרת מדריך היינס והצלחנו להניע לשפץ את הקרבורטור להחליף ציריות ולסדר את הברקסים.
עכשיו אחרי פציעה לא קשה בתאונת אופנוע קשה לאחי לעבוד מתחת לאוטו וגם נגמרה לו הסבלנות וגם לא נשארה הרבה עבודה, להרכיב את הגלגלים להחזיר את הקרבורטור ולהחליף את התפס שמחזיק את האגזוז.
אז אנחנו צריכים מוסך שיסיים את העבודה וינפק אישור בלמים ואם יש מוסך שיסכים לטפל בכל הסיפור של החזרת הרכב לכביש והעברת טסט זה בכלל יהיה מצויין.
וחוץ מזה איזה מסמכים צריך מבעל הרכב בשביל הטסט ?