Jump to content

psxr

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי psxr

  1. איזה מכון עדיף לבדיקת רכב לפני קניה ?
  2. ibarash תודה על העזרה אבל ביקשתי המלצה על מכון מומלץ ולא סתם רשימה של מכונים. barzelay תודה רבה על ההמלצה המכון הזה ממש קרוב לי לבית ולמוסך שאני מטפל באוטו שיש לי עכשיו. טוב לדעת שהוא כזה טוב.
  3. אני גר ברמת גן והרכבים שהתקשרתי אליהם ונשקלים לקניה נמצאים בתל אביב ופתח תקווה. פעם אחרונה שקניתי אוטו (לפני קצת יותר משלוש שנים) לקחתי אותו לבדיקה במכון קומפיוטסט בצומת ירקונים. כדאי ללכת לשם גם הפעם או שיש מכון מומלץ יותר קרוב ?
  4. psxr

    עזרה בבחירת אוטו 2006

    אני מעוניין ב1600 (2000 לא בא בחשבון) אני יודע שאת הC4 יש רק מ2006 וגם את הפוקוס דור 2 יש רק מ2006. השאלה היא במי לבחור בין הC4 פוקוס או ה3 ? או שיש משהו אחר שעדיף ?
  5. בקומפיוטסט ירקונים עושים טסטים או רק בדיקה ?
  6. אפשר לקבל עזרה לשלב 12
  7. רכב ליסינג בערך 80000 ק"מ ב-60000 שקל איך הרכב מבחינת אמינות טיפולים ביטוח ואחזקה ? יש לרכב הזה איזה שהם "מחלות" ספציפיות שצריך לשים לב במיוחד ? ומה אתם חושבים בכלליות (בלי שום קשר לרכב הספציפי הזה) על קניית רכב מליסינג או מגרש טרייד-אין (לא מהסוחרים הקטנים) ?
  8. יאריס זה אחלה רעיון אבל חיפשתי בלוחות של ידיעות ומעריב ופשוט אין מכוניות כאלו למכירה בשנתון שיכנסו לי לתקציב. יש עוד רעיונות חוץ מהיאריס ?
  9. כשהחשיבות הכי גדולה זה אמינות. הרכב ישמש כרכב שני ורוב הזמן יסע נסיעות עירוניות. רצוי אוטומטי אבל לא חייב.
  10. תודה על העזרה אבל הרכב כבר נמכר. ואני לא ממש בטוח אם זה היה xsi gt s16 פשוט שאלתי בשביל אח שלי שמתעצל לשאול.
  11. הרכב המדובר הוא פג'ו 106 xsi שנת 98 וחוץ מזה מישהו מכיר את אוטו הזה ויודע אם יש משהו ספציפי שצריך לשים אליו לב ?
  12. הסיפור הוא כזה לפני בערך שנה אח שלי קנה מיני 1000 שנת 82 בלי טסט ולכן עדיין לא בוצעה העברת בעלות. במהלך השנה עבדנו על האוטו בעזרת מדריך היינס והצלחנו להניע לשפץ את הקרבורטור להחליף ציריות ולסדר את הברקסים. עכשיו אחרי פציעה לא קשה בתאונת אופנוע קשה לאחי לעבוד מתחת לאוטו וגם נגמרה לו הסבלנות וגם לא נשארה הרבה עבודה, להרכיב את הגלגלים להחזיר את הקרבורטור ולהחליף את התפס שמחזיק את האגזוז. אז אנחנו צריכים מוסך שיסיים את העבודה וינפק אישור בלמים ואם יש מוסך שיסכים לטפל בכל הסיפור של החזרת הרכב לכביש והעברת טסט זה בכלל יהיה מצויין. וחוץ מזה איזה מסמכים צריך מבעל הרכב בשביל הטסט ?
  13. איפה היו הדברים האלא כשאני הייתי בחיל אויר
  14. אם אתה כבר מגיע לחיל האויר המלצה אישית תלך כמה שיותר רחוק ממטוסים אני שירתתי בבינוי וכל פעם שראיתי אנשים בטייסת פשוט ריחמתי עליהם לידע כללי ראשי תיבות של ממ"ס זה לא בדיוק מה שאתה חושב ממ"ס=מפרק מרכיב סתם ממ"ס=ממלא מקום סמרטוט
  15. השאלה היא לא מה הוא רוצה להוציא מזה השאלה האמיתית היא איזה מגבר יריץ את כל הבאלגן הזה כי ברגע שהוא מחבר 4 רמקולים של 4אום במקביל ההתנדות שלהם היא 1אום ברגע שהוא מוסיף את החמישי של 8אום ההתנגדות יורדת כבר מתחת ל1אום אני לא ממש זוכר את החשבון (זה היה לפני משהו כמו חמש שנים פעם אחרונה שחישבתי התנגדות) בכל מקרה מגבר שיחזיק כזאת התנגדות הוא לא זול וזה חבל לקנות כזה בשביל הרמקולים שהוא מדבר עליהם
  16. היי מישהו יכול לתת כמה לינקים לאתרי אודיו לרכב שמראים התקנות והסברים כיצד ההתקנות בוצעו ואתרים שפשוט מסבירים איך לעבוד עם פייבר וMDF
  17. עד כמה שאני יודע פרארי משלמים לו 30 מיליון דולר לעונה + מפירסומות חולצות כובעים וכו' הוא עושה עוד כ40 מיליון לעונה אני יכול להגיד שחלק מה40 הגיע גם ממני
  18. הכי פשוט שבעולם אם אתה לא יודע אז אל תנסה, אם אתה בכל זאת רוצה ללמוד יש בתי ספר לנהיגה מתקדמת ולנהיגת ראלי בין היתר הם בטח יסבירו לך גם את זה
  19. אני לא רוצה להידחף לכם לדיון על איזה נתון יותר חשוב אבל בכל זאת אולי מישהו מכיר את הרדיו דיסק של קנווד kdc-x569 ויכול לתת חוות דעת לגביו ולגבי המגבר של JL דגם E4300
  20. אני יודע שאני קצת נודניק אבל בכל זאת איך הקנווד KDC-X569 ? ואיך המגבר JL-AUDIO E4300 ?
  21. 1. התדרים של הרדיו של האלפיין מתאימים לארץ ? 2. איך ה pioneer deh-p7500mp ? 3. האם התדרים של הפיוניר מתאימים לארץ ? 4. במקרה שהתדרים שלהם לא מתאימים האם אפשר לשנות זאת ?
  22. התקציב הוא 200-300$ מה שאני צריך זה המלצה לרדיו דיסק טוב בתקציב הזה כשהדגש הוא על MP3 לפי מה שאני מבין יש דגמים שהדיליי בMP3 הוא גדול. אני לא הכי מתמצה בתחום כל שזה יעזור לי מאוד לשמוע המלצות (כולל התדרים לארצנו הקטנה שלא תואמים לארה"ב)
  23. אח שלי נמצא בארה"ב והמחיר הוא פונקציה מאוד חשובה 350-400 זה קצת הרבה
×
×
  • תוכן חדש...