Jump to content

psxr

  • הודעות

    59
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי psxr

  1. אנשים מה קורה איתכם ? אני רואה בפורום הזה כל כך הרבה מומחים ואף אחד לא יכול לעזור לי עם הרדיו דיסק הזה מה אם אני לא מדבר על רדיו דיסק שעולה 3-4K אז אין התעניינות ?
  2. איך הרדיו דיסק הזה ? יש דיליי בין השירים ? מומלץ בכלליות ? הרדיו דיסק מגיע מארצות הברית האם התדרים מתאימים לארץ ? ואם לא האם אפשר לשנות את התדרים ? דרך אגב המחיר 200$ אני מאוד יאריך את זה אם תענו כמה שיותר מהר כי פשוט אח שלי בארצות הברית והיום יש סיילים בגלל יום העצמאות, אני יודע שנזכרתי קצת מאוחר אבל לא נורא.
  3. psxr

    סקר לגבי GranTurismo 2 :

    לך תבלבל למישהו אחר בשכל בGT2 אי אפשר להגיע ל100% יש פאק במשחק תכנס לכל אתר של המשחק ותראה
  4. אני לא צריך הרבה מה שאני צריך זה לדעת איפה לקנות
  5. כנראה שאתה צודק תמונות של אימפרזה שיש באתר הרישמי של סובארו קשה מאוד להשיג הרבה יותר מאשר תמונות (בגודל wallpaper) של אוטו משנות ה-50 כנראה שאתה יותר חכם
  6. איפה קונים סקאיי ולבד ??? ההייתי היום בACE ובאוטודיפו סניף רמת גן ולא היה בשניהם
  7. יש לך אולי רקעים של מרצדס 300SL ?
  8. psxr

    אוף טופיק צבאי

    ברור שעדיף לך חיל האויר אבל כפרויקטנט של חיל האויר אני ממליץ לבצע את הפרוייקט לא דרך הצבא
  9. הכוונה היתה לצינורית של המפלג או הקרבורטור כי האוטו מגמגם בטרוף וזה כנראה בעיה של דלק
  10. מישהו יודע מה תפקידה או שיכול לתת קישור להסבר בנושא
  11. אני דווקא מקווה שיפול טיל ישר על האוטו שלי
  12. psxr

    כביש מספר 6

    הממשלה העבירה חוק שמרשה לדרך ארץ להשתמש במאגר הנתונים של משרד הרישוי תהרוג אותי אני לא מבין איך עבר כזה חוק אבל הוא עבר והחברה הזאת לא נותנת אפילו לעובדים שלה נסיעות חינם על כביש איזה מין דבר זה ? רק מי שיש לו רכב של החברה מקבל נסיעות חינם
  13. חוץ מRTL יש עוד ערוץ שמשדר את המירוצים בארץ ? יש לי ערוצי זהב עם כל הערוצים foxsport משדר את המירוצים
  14. איפה קונים באזור המרכז (רצוי רמת גן) לבד, סקאי וכל שאר המצרכים להתקנה יפה ?
  15. למכוניות פורמולה אין טורבו. ולכן אין לחץ גדישה וההספק הוא בערך 850 ויש אנשים שאומרים שויליאמס הגיעו ל900 כ"ס
  16. ולגבי מפרט http://www.ferrari.it/cgi-bin/fworld.dll/ferrariworld/scripts/gt/car_data.jsp?car_type=F1
  17. לסוברו ג'אסטי אוטומטית יש מחשב גיר בשנת 88 אז ל730 לא יהיה ?
  18. psxr

    גם ב VIPER זה קורה

    http://www.wreckedexotics.com/
×
×
  • תוכן חדש...