Jump to content

mcshmupi

  • הודעות

    1,452
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    7

כל מה שפורסם על ידי mcshmupi

  1. לא, חמש דקות למה זה משנה?
  2. ניתקתי את המצבר גם לא עזר, גם ביטל את התפעול בלחיצה של החלונות הקדמיים (ומה שכתוב בספר רכב לא מסדר את זה) הצילו
  3. אתה יודע איפה זה בפוקוס? יש לך לינק?
  4. אבל אין לי את הקוד (וגם הבעלים הקודם לא יודע) אתה בטוח שצריך אותו?
  5. שלום קניתי פורד פוקוס 2012 טיטניום. ברכב מותקנת מערכת של sony ואני לא מצליח להתחבר לבלוטות שלה יש לי גלקסי s8 , אני מזהה את הרכב בהגדרות והרכב מזהה אותי, הוא נותן לי פין קוד, אני מקיש אותו והטלפון מוסיף את הרכב לרשימה אבל האוטו כותב connection failed איך פותרים את זה?
  6. שלום אבא שלי מתעניין בסובארו XV. לפני כשבועיים סובארו ערכו ימי מכירות והייתי רוצה לדעת מה הציעו שם. האם זה הגיוני לדרוש הנחה\תנאים דומים? בנסוף, עד כמה זה בעיה למכור מכונית שאיננה "כוכבת" בשוק המשומשות? יש לו אופל אסטרה 1.4 טורבו. האם צריך מראש להניח שקשה למכור כל מה שלא טויוטה קורולה ולבקש טרייד אין או שזה סביר למכור לבד? תודה
  7. ואיפה אתה עשית? אם אפשר לשאול, כמה זה עלה לך? פוליש אני יודע שעושים במכוני שטיפה. או שצריך מישהו מומחה?
  8. ברצינות. רק שאצלי זה יותר גרוע: כל הגג וגם מכסה המנוע. אבל לא כל כך הבנתי את השרשור, כנראה כי הרבה מהתגובות נכתבו בפרטי. מה זה "דיטיילינג", ואיפה עושים את זה? האם זה כמו פוליש? האם זה יקר? והאם לא כדאי פשוט לצבוע? האם זה הרבה יותר יקר? יש לי איביזה בת שנה וחצי. אשמח לעזרה.
  9. טוב, אז גם אני עשיתי את השטות הזאת. המלצות למישהו שיכול לעשות את זה בחיפה?
  10. תודה בכל מקרה, אם החיישן אכן מקולקל אז אין אפשרות לתקן אותו, רק להחליף? ומה יקרה אם פשוט לא נתקן אותו, זה חשוב?
  11. שלום. לידידה טובה שלי יש ניסאן אלמרה פרפקט(1800) שנכנסה לטיפול 150000. במוסך אמרו לה שצריך להחליף חיישן אוויר (ליד הפילטר אוויר) בעלות של 4500 שקל. אני זקוק למידע: האם זה נשמה הגיוני ואכן מוקרת בעיה כזאת? האם המחיר סביר? האם יש אלטרנטיבה? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...