שלום
קניתי פורד פוקוס 2012 טיטניום. ברכב מותקנת מערכת של sony
ואני לא מצליח להתחבר לבלוטות שלה
יש לי גלקסי s8 , אני מזהה את הרכב בהגדרות והרכב מזהה אותי, הוא נותן לי פין קוד,
אני מקיש אותו והטלפון מוסיף את הרכב לרשימה אבל האוטו כותב connection failed
איך פותרים את זה?