Jump to content

megan 2006

  • הודעות

    55
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי megan 2006

  1. בת מישפחתי רוצה לתת לי את הרכב שלה . מדובר על פג'ו 306 תחת עגול 1400 שנת 96 עם 150000 ק"מ . הרכב הכי פשוט ללא הגה כוח יש מזגן מקפיא . המלצות לגבי הרכב הזה ..?.. האם להיתקרב ?
  2. שלום לכולם , לצערי נאלצתי למכור את הרנו מגאן החדשה . וכיום אני מחפש רכב אמין , זול , שלא יתחמם או כל תקלה מסובכת . הרכב עד שנת 98 אך ורק גיר רגיל 1600 , נסיעה רגועה אך לא גרוטאה . כמעט נעול על דייהסטו אפלאוז שהוא רכב ללא מילים מינסיון שהרכב היה במשפחה ונהגתי עליו לא מעט , יש הצעות מעניינות בתקציב ולדרישות ? תודה מראש .
  3. הבנתי , תודה רבה על העזרה
  4. רמקולים במגש האחורי מותקנים , העברתי את החוטים דרך הפלסטיקים למטה ואני צריך לחבר עכשיו למערכת . מהמערכת החוטים של הרמקולים האחורים מחוברים לשקע שכל החוטים הציבעונים מחוברים איליו , ואין לי הכנה לרמקולים שאפשר להיתחבר אליהם .
  5. שלום , התקנתי מערכת חדשה ואני צריך עזרה אייך לחבר את החוטים לרמקולים האחורים. מצאתי את החוטים לשני הרמקולים , לאיפה אני מחבר את החוט המגולף ? החוטים יוצאים ישר מהמערכת מלופפים לשקע בו כל כל החוטים של המערכת ומישם בצמה אחת לתוך הרכב ,ואין גיליתי הכנה מאחורה . מישהו יודע ??. .. מדובר על מגאן 2 . תודה
  6. שלום , יש לי במיכל מים ברכב מים אדומים ומיפלס לאחר זמן רב של קילומטרים התחיל לרדת , האם מומלץ להוסיף מים מסוג אחר למים האדומים שקיימים ? מים רגילים לדוגמא ?
  7. לאחרונה החלפתי במגאן 2 שלי מצבר ל 62 אמפר של חברת אנרג'י כפי שהרכב הגיע מהמפעל אותו אמפר שמתי .
  8. תודה לכולם על העיצות. כניראה שאוותר על רמקולים מאחורה ואני אשים בדלתות למרות שהם קטנים בדלדות האחוריות .
  9. כן לצערי המגש יושב על תומך מפח או ברזל בכל מיקרה זה חלק ממרכב הרכב
  10. לאחר בירורים בכל איש מיקצוע באיזור חיפה והקריות כולם פה אחד אומרים שחיתוך מגש האחורי במגאן 2006 (זה מפח ) ועלות היא 200 עד 250 . ניראה לי שאני אבנה תיבה על המגש האחורי ( אני יעזר באחד הפרוייקים המצולמים באתר ) יש המלצות אולי מה לעשות בנידון .?
  11. תודה רבה לכולם .
  12. לכל התותחים , עזרה בהתקנה על הרדיו דיסק יש תרשים לאן כל חוט מתחבר בצבע שלו , מה שלבי הפעולה לצורך התקנה בטוחה , ודרך איפה אני מעביר את החוטים לרמקולים האחורים שיותקנו על המגש . במידה ויש רציני שמוכן להתקין מאיזור חיפה אשמח לשלם לו . הצעות ?
  13. לך לרדיו ליין בצ'ק פוסט , תפנה לבחור בשם מקס אחלה עבודה הכנסתי 3 רכבים אצלו לצורך מיגון והוא פשוט תותח , עבודה יפה , ומחירים סבירים .
  14. שלום לכולם , אני מעוניין לרכוש ניסאן טראנו ארוך או קצר עד שנת 99 , מבקש חוות דעת על הרכב הזה . אם יש המלצות על רכב 4על4 עד 40 אלף ש"ח אשמח . תודה .
  15. שלום , האם המנורה מהבהבת ? במידה וכן ה4על4 אינו פועל הרכב במצב 4על2 ומנסיון ברכב זה יש כניראה תקלה בחישן או ליכלוך על החישן שיושב בצד ימין הקידמי של הרכב שניתן לנקות אותו בעזרת לחץ אוויר . במידה ולא עוזר אכן החיישן מת או לא מחובר . גש למוסך לבדיקה אישית הייה לי אותו רכב אם אותה תקלה והחלפתי מערכת חיישנים ב 700 שקל . וכן נסיעה במצב 4על4 עלולה לגרימת נזק . עדכן בתוצאות .
  16. הבנתי . תודה רבה לכם .
  17. גם אני חוויתי אותה בעיה ברכב הקודם שלי , הייה לי ג'יפ מאגנום ולאותה הבעיה כמו שלך נוספה הבעיה שלא הייתה לי דוושת גז ואכן ה EGR היה זקוק לשיפוץ .
  18. שלום , הגיע הזמן להחליף 4 צמיגים במגאן שנת 06 מידות :15\65\195 מה דעתכם על המותג קלבר ? מחפש צמיג איכותי ברמה . יש המלצות ?
  19. שלום לכולם , מישהו אולי יודע מה טווח המחירים לתיקון מנוע של חלון חשמלי לרנו מגאן 2 שנת 2006 ? באיזור חיפה והקריות , החלון ברוגז לא ניפתח .
  20. שלום לכולם , בעת עצירת הרכב ישנה שריקה מאוד חזקה עד לעצירה מלאה של הרכב כמו כן בעת נסיעה אחורה ישנה חריקות חזקות מהבלמים . הטיפול לא מזמן החליפו בלמים וצלחות .. ושמתיזים מים על הגלגלים התפעה נעלמת למספר שעות וחוזרת .. מהלטענת מוסך קראסו אין פיתרון חוץ מספריי לרסס שגם זה לא יחזיק ויעלם אחרי כמה קילומטרים .. מישהו חושב אחרת .. ?
  21. מחפש פיתרון לשמשות הרכב האחורים להצללה באיזור חיפה והקריות ... אם מישהו יודע האם חוקי כבר להכהות חלון בהדבקה ..?...
  22. כן תנסה לחמם את המדבקה עם פן ואז לקלף את המדבקה או שייש תרסיס בתחנות דלק ואוטו דיפו להורדה של מדבקות האפשרות הראשונה עובדת מנסיון . ( אפשרי גם עם אש של מצת לחמם ולקלף . )
  23. נתק את המצבר וחבר שנית ( יאפס את החישן ) או שיושב לך ליכלוך על החישן אין פיתרון חוץ מלנקות את המערכת מלכלוך עם סמרטוט יבש .
  24. חבר'ה מישהו יודע על עידכון החוקיות של חלון שחור \ כהה לרכב ( הדבקה ) ... או שעדיף כבר להישאר עם ווילונות .....
×
×
  • תוכן חדש...