בהחלט רובנו נוטים לשמועות , אני מאוד מרוצה מגאן 2006 רכב מאוד מרווח מישפחתי ותאמינו או לא בלי בעיות נוסע מטיפול לטיפול כמו בובה חוץ מהכניסה של הרכב למוסך המורשה שהמחיר נורא גבוה לשעת כניסה .
מה שכן לשעבר הייה לי קנגו 2005 אכן זו סבלה מבעיות חשמל רציניות ... ( כניראה היסטורית הרכב לא הייתה משהו הוא הייה ליסינג )