Jump to content

megan 2006

  • הודעות

    55
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי megan 2006

  1. בהחלט רובנו נוטים לשמועות , אני מאוד מרוצה מגאן 2006 רכב מאוד מרווח מישפחתי ותאמינו או לא בלי בעיות נוסע מטיפול לטיפול כמו בובה חוץ מהכניסה של הרכב למוסך המורשה שהמחיר נורא גבוה לשעת כניסה . מה שכן לשעבר הייה לי קנגו 2005 אכן זו סבלה מבעיות חשמל רציניות ... ( כניראה היסטורית הרכב לא הייתה משהו הוא הייה ליסינג )
  2. בגדול רנו מגאן 2005 ומעלה . שוב תלוי בתקציב שלך , טויוטה קורולה שנתון מיתחת רכב מעולה .
  3. איש יקר קבל עוד יעוץ . אכן בחירה טובה רכב מפנק מאוד שאכן תוכל לצמצם פערים תוך כמה שנים כפי שהגיבו החברים כאן אך שקול שוב את היעדים של הנסיעה אם כ 70 אחוז אתה נוסע בעיר המגאן מן הסתם ישתה יותר דלק תוכל בראש שקט ללכת על הקליאו 1400 ולא רכב של 1600 במיוחד רכב של רנו שהם אמינים חסכונים ומרווח הטיפולים שלהם הוא גדול במיוחד . בכללי הקילומטרז לא משחק פה כרגע עדין הוא היה רכב חברה ובמיוחד כיום הם מגיעים ל 400 אלף ואיפלו יותר תלוי בצורת נהיגה שלך . לך על זה בהצלחה .
×
×
  • תוכן חדש...