שלום רב ,
ברשותי אופטרה 2004 1800 , לאחרונה נידלקה לי מנורת מנוע , הרכב ניכנס למוסך ומופיע בעיה בממיר הקטליטי.
הרכב עבר טטט ובבדיקה 4 גזים עבר בתוצאות גבוהות , אך הרכב מאבד כוח בעליות , אייך אדע מה להחליף מחר אני נכניס את הרכב למוסך אגזוזים בחיפה . ממיר נע בין 700 ל 1000 ש"ח אצלו .
בבקשה למי שעבר את הבעיה הזאת .