Jump to content

RoNeR

  • הודעות

    297
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי RoNeR

  1. רוב הזמן הדרך רק מעצבנת שלא מצליחים להשיג את מה שרוצים להשיג. אבל הבנתי את הנקודה שלך אבל הדימוי שלך לא משהו, סקס סמים ורוקנרול לא יביאו אותך להיות מיליונר. גג יביאו אותך לקבר.
  2. תודה רבה על התשובה הזריזה. זה נותן לי נקודה למחשבה לגבי הכיוון של המערכת. ובקשר לסבל שלך, במקרה הזה חשובה התוצאה ולא תמיד הדרך. ולא תמיד החיים היו קלים. לפני זה עבדתי עם Eclipse 7200
  3. שלום לכולם. בעקבות שרשורים שנפתחו לאחרונה בנוגע לכיוון מערכת ופאזות אקוסטיות, עלתה לי השאלה בראש. האם יש צורך במשחק עם הפאזות של האלמנטים גם בסט אקטיבי שמחובר דרך פרוססור שעושה TC בעצמו בעזרת מיקרופונים.. ??( JBL MS8 )
  4. יש לי סיוויק 2005 מוקד הרעשים הגדול ביותר היה המגש פלסטיק האחורי. בעיקר באזור הנורת אור ברקס המרכזית. דחסתי פנימה ספוג ממזרן ישן. בדלתות קדימה לאחד הפסי קישוט היו חסרים שני קליפסים שנשברו. סידרתי את זה עם קצת סופר7 מתחת לפס קישוט. ועשיתי איטום בדלתות קדימה. שמתי דבק דו צדדי כדי למנוע ויברציות של הלוחית רישוי.. וסיבבתי קצת הגומיות של הפגש שיסגר טיפה בלחץ ככה שלא ירעד.. נישאר לי רק רעש מהמראה המרכזית של הרכב בעיקר בנמוכים. זמזום מעצבן שעוד לא הצלחתי להתגבר עליו.
  5. שלום לכולם לצערי עשיתי טעות ונתתי למישהו לא מקצועי לעשות לי ליטוש פנסים. האמת הפנסים עצמים נראים לא רע אבל לצערי מסביב לפנס נישאר כתמים לבנים של הפוליש שאין לי מושג איך להוריד אותם למישהו יש המצלמה עם איזה חומר אפשר להשתמש כדי להוריד או לטשטש את הכתמים האלה?
  6. על פי הלינק מדובר בandroid 4.1 רוב הסיכויים שמערכת ההפעלה מגיעה עם עברית מלאה כולל מקלדת במידה ולא מופיע בהגדרות שימוש בmorelocale2 צריך לסדר את הבעיה.
  7. קצת איבדתי אותך... במידה וכרגע המגבר מחובר לרמקולים והוא לא נדלק זה אומר שלא תשמע כלום ברמקולים. האנטנה מקבלת חשמל באופן עצמאי.. היא מקבלת מתח היא נפתחת?
  8. קודם כל קוראים לי רון דבר שני לפי מה שהוא אומר הוא בדק את המתח ישירות מהרדיודיסק וזיהה שאין מתח בכבל הרימוט. זאת בעיה לא כל כך נפוצה אבל יש דיווחים ברשת על תקלות מוזרות בסגנון הזה.
  9. כל מערכות האנדרואיד מגירסא 4 ומעלה (ICS) מגיעות עם עברית מובנת.. במידה ואתה לא מוצא את העברית בהגדות תוריד אפליקציה בשם morelocale2 ותיהיה לך אפשרות לבחור עברית
  10. לצערי אין לי אוסיליסקופ ואני מניח שהוא גם קצת יקר... יש דרך כל שהיא לבדוק את זה עם רב מודד?
  11. שלום לכולם יש לי רדיו דיסק שמוציא 8V preout ומגברים שמוצהרים לקבל מקסימום 6V ההיגיון שלי אומר שבמצב כזה אני צריך פשוט להשתמש בgain סגור לגמרי כרגע עם כיוונים כאלה בווליום גבוה הווליום הכולל נשמע קצת חלש ולא מספק. האם יש דרך לבדוק שאחרי העלה קטנה של הגיין לא יהיה נזק לרמקולים או למגבר? רדיו דיסק: eclipse cd7200mk2 מגבר: mbquart dsc4125 מונו: mbquart f600 מידים: hertz xl טוויטרים: morel mt23 סאב: kicker l5
  12. כנראה שכן יש לו בעיה כי המגבר הפסיק לעבוד ואין לו מתח ברימוט... תנסה בתור התחלה לגשר את הפלוס של המגבר לרימוט במגבר כדי לבדוק עם הוא נדלק.. ( אם כן כנראה שהמגבר תקין) *** אל תשאיר את הרימוט מגושר באופן קבוע רק לצורך בדיקה ***
  13. עם יש לך ידע באלקטרוניקה אתה תמיד יכול לפתוח ולחפש את האזור הבעייתי. או שאתה יכול פשוט לחבר את הremote של המגבר לswitch של הרכב. אני חושב שעדיף להוסיף בניהם ריליי
  14. לאחר ניסיון כיוונים ארוך הגעתי לכיוונים הבאים subwoofer: (Kicker L5) LPF 80 12db woofer midbass (איך שתקראו לזה): (Hertz XL) HPF - 80 12db LPF - 2500 18db tweeter (או טוויטר איך שתקראו גם לזה): (Morel MT23) כרגע מקוון לכיוון השמשה HPF - 2500 24db
  15. ודרך אגב בנוגע לHPF של המידבאס... כרגע אני חותך אותו על 80.. הרמקול עצמו על טבעת עץ והדלת עברה איטום DYNAMAT האם יש טעם לנסות לרדת ל60 או שזה יכול לסכן את הרמקול?
  16. תודה רבה על העזרה אני ינסה יותר מאוחר את שתי האפשרויות ויבדוק מה נשמע יותר טוב.. בקשר לשאלתי המקורית לצורך ידע תאורתי בלבד.. מה מיצג כל אחד משלושת הגרפים בתמונה
  17. עם הבנתי ממך נכון עדיף לעבוד עם בור תדרים קטן מאשר לאלץ את ההרץ לעבוד ב3.2K אולי יש אפשרות להעלות קצת את התחום 3.2 בEQ של המידים כדי לבטל טיפה את הרול אוף ולקבוע XOVER של 3.2 עם 12DB סלופ (כמו שכבר ציינתי למעלה אני משתמש ברדיו דיסק של אקליפס cd7200) תאורתית זה ניראה לי משהו הגיוני לעשות אבל אני עדיין חדש בתחום ואשמח לשמוע בעצתך..
  18. שלום.. אני מוגבר אקטיבי hertz hv165xl + mt23 עם eclipse cd7200mk2 אני מנסה לקרוא את הגרף מהחוברת של הרמקול בגרף מופיעים 3 אופציות כתום אפור ושחור. מישהו יכול להגיד לי מה כל אחד מהם מייצג?
  19. יש לך שני סאבים על מגבר אחד? כמה OHM כל סאב? המגבר שלך לא יציב ב1OHM ויכול ליהיות שאתה מאלץ אותו לעבוד בהתנגדות הזאת.
  20. בהמשך למה שbangee אמר, אל תתרגש עם תוריד שיר בפורמט MP3@320kbs והוא ישמע באיכות לא משהו, הרבה שירים היום ממוחזרים מyoutube. עולים לyoutube באיכות גרועה, מורדים עם המרה לmp3@320kbs ועולים חזרה לשרת הורדות כל שהוא. שירים איכותיים בדרך כלל מגיעים בתור אלבום לפעמים אפילו תראה תמונה של הדיסק פיזית שהגיעו ממנו השירים מצורף אל קובץ הrar.
  21. תודה רבה לכולם על העזרה הרמקול כבר מותקן עם טבעות עץ, למרות זה הוא צמוד לחלון. אני לא בטוח שביצוע קונוס בטבעות יכול להועיל אצלי בגלל הפח של הרכב (אולי העץ לא יפריע אחרי קונוס אבל הפח כנראה שכן). אבל בהחלט נקודה למחשבה
  22. הוא לא מפריע להורדה של החלון. אבל שהחלון למטה הוא צמוד צמוד למגנט של הרמקול וכמעט אוטם את הפתח אוויר שמאחוריו.
  23. טעות בפורום להעביר לאודיו ומולטימדיה לרכב
  24. שלום לכולם.. לאחר חיפוש ארוך בפורום לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית. המגנט של המיד באס ממש קרוב אל החלון ממש (מילימטרים בודדים), ויש חור איוורור על המגנט האם יש סכנה למיד באס בווליום גבוה? (מורל היבריד)
  25. בתור בעל אליפס 7200 הסאונד מדהים... אם אתה הולך עליו תיזהר באמת עם הגיינים אצלי הם סגורים כמעט עד למטה.. הUSB באמת החוליה החלשה שלו... רעשי רקע כמו זימזומים בקטעים שקטים בווליום גבוה מה שלא קורה שמנגנים בדיסק... העברה מאוד איטית בין שירים.. למרות שאם מתרגלים לעבוד עם הגלגלת אז אפשר להתרגל לזה דיי מהר.... לא שמעתי מערכות אחרות עם בלוטוס אבל הבלוטוס פה באמת ברמה נמוכה.. ולמרות כל החסרונות... עדיין ממליץ בחום...
×
×
  • תוכן חדש...