Jump to content

pozailov

  • הודעות

    478
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pozailov

  1. הסט שומש כשנה, כרגע ללא שימוש. סט מדהים!! וופר וטוויטר ללא קרוס. 0508711871 אפשר להציע חופשי
  2. מכירה זריזה. מצב קוסמטי 9/10 0508711871 - אפשר להציע הצעות חופשי אני פתוח לכל הצעה
  3. למכירה מגבר וסאב מקצועיים HIGH END: סאב Hertz hx300d 600rms 2 אום. הסאב מגיע עם תיבה עם מידות מדוייקות 700 ₪ מונובלוק Hertz ep1d - מונו קלאס d איכותי ביותר ב4 אום נותן 400 ב2 אום 750 ובאום 1000, מצב מעולה ! 1000 ש"ח מחיר לשניהם 1500 ניר 0545512177
  4. סאב Hertz hx300d -התנגדות 2 אום- 600 rms. יש שריטה קטנה למטה,לא מפריע כלל. הסאב מגיע עם תיבה עם מידות מדוייקות. 600 ש"ח ללא תיבה מונובלוק Hertz ep1d - מונו קלאס d איכותי ביותר ב4 אום נותן 400 ב2 אום 750 ובאום 1000, מצב מעולה ! 1000 ש"ח ניר 0545512177 המודעה פורסמה מהסלולרי, תמונות ינתנו לפי דרישה
  5. הקפצה גמיש במיוחד רדיו דיסק לא רלוונטי
  6. טוב אז ככה, אני מחפש פיתרון כבר לא מעט זמן בנושא בלהוסיף לרדיו דיסק המדהים הזה חיבור לUSB וכמובן AUX באותה נשימה. רכשתי רכיב באיביי שנקרא anycar link al-1080a. מבחינת חיבורים : הגיע עם כבל שמתחבר ישירות לכניסת ה CHANGER של הרדיו דיסק. המוזיקה מתנגנת אך חלש מאוד כמעט ולא שומעים. ישנם 4 כפתורים שבעזרתם (כמו קוד כזה) מתאימים את המתאם לרדיו דיסק, כמובן פעלתי על פי ההוראות. האם מישהו ניסה? יודע מה יכולה להיות הבעיה ? אשמח לתשובות ולקצת אור בנושא
  7. למכירה: סאב Hertz Hx300D 600w rms!!! התנגדות 2 אום. מפלצת אמיתית שיודעת גם לנגן, לא עוד סאב שסתם עושה רעש. מגבר מונו Hertz EP1D Output Power (RMS): 400W x 1 @4-ohm 750W x 1 @2-ohm 1000W x 1 @1-ohm שידוך מושלם לסאב הזה, בעל קרוסאובר מלא ואיכותי. *חסכוני בחשמל (class d) *קטנטן וחוסך מקום. *יתאים לכל רכב שקיים. שני אלה הם חלק ממערכת מקצועית שפורקה ונמכרת עקב שלילת רישיון (שאר הרכיבים נמכרו) 2000₪ 0545512177 - ניר
  8. הקפצה
  9. הקפצה גמיש גמישות מתגמש
  10. הקפצה
  11. מבצע לשבוע הקרוב ! סט תדרים נמוכים במחיר נמוך : סאב + מונו במחיר מצחיק של 2000 ש"ח!!! רק כי צריך כסף, שבוע הבא המחיר עולה חזרה. למהר !
  12. למכירה סט של hertz mlk 2 2100 שח מגבר genesis dual mono 1950 050-8711-871
  13. 1. סאב Hertz hx300d - התנגדות 2 אום, 600rms - יש שריטה קטנה למטה, לא מפריע כלל. הסאב מגיע עם תיבה עם מידות מדוייקות. 1100 ש"ח 2. מונובלוק Hertz EP1D - מונו קלאס D איכותי ביותר וחסכוני בחשמל, יתאים גם למערכות חשמל סטנדרטיות. הספקים : 4 אום: 400rms 2 אום : 750rms 1 אום : 1000rms 1200 ₪ Alpine 9887 .3 - אולי אחד ה -HEAD UNITS הטובים ביותר שיצאו מבית אלפיין , מצב משומש. תומך 3WAY אקטיבי ובעל אייקוליזר פרמטרי. הקונה יקבל כבל לאייפון\אייפוד בשווי 100 ₪ מתנה. 054551217 - ניר
  14. יונדאי גטס מודל 2006 (צורה חדשה).
  15. קרא | פה | בבקשה | http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?194440-%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90-%D7%91%D7%98%D7%A8%D7%9D-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94!
  16. הקפצה
  17. ססט קומפוננט של הרץ מילה mlk 2 המחיר ירד - 2200 בלבד ! מגבר גנסיס דואל מונו המחיר ירד - 2200 בלבד !
  18. הקפצההה הרוב נמכר פוש אחרוןןן
  19. סט קומפוננט של הרץ MLK 2 במצב חדש - 2500 ש"ח !!! מגבר של ג'נסיס דואל מונו מצב חדש - 2500 ש"ח !!! רדיו דיסק של אלפיין 9887 מצב חדש - 900 ש"ח
  20. הקפצה !!! ג'נסיס 4 ערוצים נמכר !!
  21. UP UP UP מגבר מונו נמכר , השאר אקטואלי
  22. UP UP UP
  23. pozailov

    שלושה משחקים ל PS3

    UP !!!
  24. שוב ... והפעם כנראה סופי ( או שלא .. ) יורד מן התחביב . מציע למכירה רכיבים איכותיים ששמורים במצב חדש . מי שמכיר אותי יודע שאני שומר על הציוד ומוכר אותו כאשר הוא תקין ב 100% . סט קומפוננט של HERTZ : MLK 2 - סט במצב חדש , ניגן פחות משנה וגם לא הרבה במהלך התקופה שהוא מותקן ברכב . סט מדהים מכל הבחינות - מבקש 3200 ( יש את הקופסאות , הכל שמור כמו חדש ) הגברה של GENESIS : GENESIS סדרה 3 - דואל מונו - אין מה לפרט , מי שמכיר יודע ומי שלא - שיקרא ביקורות עליו - מצב מצויין הגביר אקטיבי את הוופרים של הMLK - מבקש 3100 ש"ח GENESIS סדרה 3 - 4 ערוצים - גם פה אין כל כך מה לפרט , הגביר אקטיבי את הטוויטר של הסט ( 2 ערוצים נותרו ללא שימוש ) מבקש - 2500 ש"ח מונו של ROCKFORD : ROCKFORD 1001BD - מגבר קלאס D מצויין , אולד סקול - 4 אום = 500 RMS בהמת הגברה - 1200 ש"ח 2 אום = 1000 RMS סאב : סאב IDMAX "12 - בתיבה איכותית ומותאמת , כולל גריל מוטות ניקל . הסאב מעולם לא עבר התעללויות כלשהן . עובד יפה מאוד - 1250 ש"ח יחידת ראש - ALPINE : מדובר באחת המערכות המוצלחות של החברה - דגם 9887 , במצב מצויין , כולל שלט - 1100 ש"ח בפרטי או בטלפון : 0526438030 גיא .
×
×
  • תוכן חדש...