Jump to content

roey1

  • הודעות

    56
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roey1

  1. תודה על התגובה המהירה. יש לי כמה שאלות קטנות : האם המחירים כאן כוללים התקנה? האם יש לך המלצה על חנות ספציפית? האם יש לך ניסיון בנוגע לעבודה עם BT מבחינת איכות שיחה/איכות העברת אודיו ?
  2. שלום , יש ברשותי יונדאי גטס 2006 . אני מעוניין להתקין בו פאנל חדש שכולל BT . אני לא מחפש להשתגע יותר מידי עם המחירים. ראיתי כמה דגמים (של Pioneer בעיקר) אשמח לקבל חוות דעת עליהם או על דגם אחר שמומלץ : Pioneer DEHX4750BT Pioneer DEHX6750BT Pioneer DEHX6650BT בנוסף אם מישהו יודע להגיד לי מה ההבדלים בין כל אחד מהם חיפשתי באינטרנט אך לא כל כך מצאתי.. תודה רבה!
  3. הרכב מיועד לטווח ארוך אז מהבחינה הזאת זה נראה לי עסקה משתלמת. האם יש למישהו פה ניסיון איתם? מישהו שבאמת רכש רכב דרכם ? האם זו חברת ליסינג ספציפית?
  4. שלום , אנחנו בחיפוש אחרי רכב חדש וחבר הפנה אותי לאתר של חברת מוטודיל וטען שיש שם מחירים ממש זולים שמוגדרים כקנייה קבוצתית. ואכן , המחירים שהם מצהירים שם הרבה יותר נמוכים משאר המקומות. האם יש למישהו ניסיון איתם? תודה
  5. שלום , קיבלתי רכב יונדאי גטס 2006 ואני מעוניין להתקין בו פאנל חדש כיוון שהפאנל שיש לי היום לא קורא MP3 ואין לו יציאות AUX או USB למרות ששומעים ממש טוב. אני לא מחפש (כרגע) מגבר או תוספות כלשהם אלה פאנל בלבד. חשוב שיהיה לו אופצייה לחיבור עתידי של מגבר , AUX וחשבתי לחפש פאנל עם BLUETOOTH שישמש אותי כבר לדיבורית וגם מוזיקה. האם יש לכם המלצה בעניין? תודה רבה מראש !
  6. עזרה מישהו?
  7. שלום , ברשותי שברולט טראוורס (Traverse) שנת 2009 ואני צריך בשבילו גגון. יש לציין שיש הכנה לזה ברכב והגגון הוא מיוחד עבורו. יש למישהו מושג איפה אפשר להשיג משהו כזה בארץ? תודה .
  8. אני שוב שואל מפני שלא ענו לי. אני היום מסיים את הנהג חדש כלומר שנתיים רישיון ואני ב- 19. והשאלה שלי היא - מחיר הביטוח לא צריך להפוך להיות מוזל יותר? תודה רבה לעוזרים
  9. אז למה אמרו לי שהמחיר של הביטוח לא ישתנה וישאר ככה עד גיל 21
  10. קראתי וקראתי ולא ראיתי תשובה ברורה לשאלה שלי. אני מסיים שנתיים עם רישיון בעוד שבוע בערך מה שאומר שאני לא יותר נהג חדש. אני יכול להוריד את השלט ולהסיע רכב מלא? והביטוח אמור להפוך למוזל יותר?
  11. roey1

    נהג חדש

    אני בעוד כשבוע מסיים שנתיים עם רישיון ואיתו נגמר הנהג חדש. לפי מה שהבנתי אני לא צריך לנסוע יותר עם השלט של הנהג חדש ומותר לי להסיע רכב מלא נכון? מה בקשר לביטוח? הוא לא אמור להפול להיות מוזל יותר? תודה לעוזרים יש שרשור בראש הפורום הזה, שכל כולו מוקדש לסוגיות שונות הקשורות לנהג חדש. אם לא תמצא בו תשובה לשאלתך, פרסם אותה שם.
  12. מישהו יכול לענות לי בבקשה?
  13. ואיך האיכות שמע דרך חיבור AUX? היא נופלת משמיע ע"י דיסק? או מחיבור USB?
  14. זה הקטע שאין לי נגמן לחבר.. אני אצטרך לקנות אחד. בגלל זה חשבתי על דיסק רב פעמי. יש להשיג דיסק רב פעמי של 800 מגה או 900? ויש לכם מושג כמה פעמים אפשר לצרוב על דיסק כזה? ופאנל אני לא יחליף זה אוטו של החברה
  15. אני רוצה שיהיה לי אפשרות לעדכן שירים לאוטו בלי לצרוב מלא דיסקים כל הזמן.. איך האפשרות של דיסק רב פעמי?
  16. שלום, יש לי פולו חדשה של החברה. בפולו יש רדיו דיסק של חברת LG, רדיו דיסק לא מובנה אלה פאנל. ברדיו דיסק יש יציאת AUX קידמית. יש לציין שהרדיו דיסק קורא MP3. השאלה שלי האם קיים מתאם כלשהו שיפשר לי לחבר DOK לפאנל ע"י יציאת ה-AUX. תודה ושבוע טוב.
  17. הואצאתי את הפאנל ואין שם גם.. אם זה ממש מאחורה אז צריך להוציא משם כבל. זה לא משנה לי כבר זה אוטו השכרה. בכל מקרה תודה על העזרה
  18. קיבלתי אוטו חדש עם הרדיו דיסק הזה: http://www.kaudio.co.il/Product.asp?Pid=45609&Cat2Cat1ID=41&Cat2ID=140 אני יודע שהוא פאנגל מעפן אבל השאלה שלי היא - כתוב במפרט שלו שיש כניסת AUX. מה זה אומר? אין חור בפאנל שאפשר לחבר לו נגן.. מה זה אומר?
  19. בתקציב הזה יש לך את הדגמים הבאים של פיוניר: DEHP5000UB DEHP6000UB DEHP7000UB שלושתם עם Blue Tooth ועם כניסת USB.
  20. במקום לקנות מגבר 4 ערוצים ולחבר את כל ה-4 ערוצים לסאב תקנה מונובלוק אחד טוב.
  21. Pioneer DEHP7000BT
  22. אם אתה רוצה פתרון אחר אז יש לי אחד כזה שפועל.. יש דבר מן משדר או מתאם כזה שאתה מחבר למצת של הרכב וממנו יש לך יציאת AUX שאתה מחבר לנגן. במתאם הזה יש צג קטן ואתה בוחר בו תדר רדיו מסוים ואז בפאנגל של הרדיו המקורי באוטו אתה צריך לבחור באותה התחנה וככה אתה שומע ברמקולים של האוטו את הנגן שחיברתה מהיציאת AUX.
  23. תן פירוט יותר.. וכדי להגביר אותם יותר אתה זקוק למגבר. ויש קשר גם לסוג הנגן (פאנל)
×
×
  • תוכן חדש...