Jump to content

roey1

  • הודעות

    56
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roey1

  1. יש מול האוטו דיפו חנות רק של אודיו ומולטימדיה לרכב.. לא זוכר בידיוק את שמה אבל הייתי שם פעם. הם מוכרים ומתקינים גם.
  2. ברמת גן באזור הקניון איילון יש ים מוסכים שיכולים להתקין לך.. יש שם את אוטו דיפו ויש עוד חנת של אודיו ממול לאוטו דיפו ויש מלא מוסכים רגילים.
  3. הבנתי אנשים.. תודה. 160 ואט לרמקולים זה נחשב טוב? כמה זה הרמקולים המקוריים שבאים עם האוטו?
  4. שלום, יש לי יונדאי גטס קגילה שבה יש לי 4 רמקולים בגולד 6.5 כאשר כל הארבעה נמצאים בדלתות. יש לי בבית 2 רמקולים 6X9 של חברת KENWOOD שכתוב על כל רמקול שהוא 160 ואט. השאלה שלי האם אפשר יהיה לחבר אותם בנוסף ל-4 הרמקולים שכבר קיימים ללא מגבר. אם כן אפשר רציתי לדעת מה תיהיה עלות ההתקנה של זה.. אני צריך להעביר חוטים וגם לעשות חיתוך על המגש. תודה רועי
  5. שלום, יש ברשותי יונדאי גטס שנת 2006. אני רוצה לדעת איך אני יכול למלות מים כדי שאוכל להתיז מים בחלון האחורי. תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...