שלום,
יש לי יונדאי גטס קגילה שבה יש לי 4 רמקולים בגולד 6.5 כאשר כל הארבעה נמצאים בדלתות.
יש לי בבית 2 רמקולים 6X9 של חברת KENWOOD שכתוב על כל רמקול שהוא 160 ואט.
השאלה שלי האם אפשר יהיה לחבר אותם בנוסף ל-4 הרמקולים שכבר קיימים ללא מגבר.
אם כן אפשר רציתי לדעת מה תיהיה עלות ההתקנה של זה.. אני צריך להעביר חוטים וגם לעשות חיתוך על המגש.
תודה רועי