שלום ,
אני נמצא כרגע בחיפושים אחר קניית רכב.
אני בהתלבטות גדולה על מה ללכת.
התקציב המקסימלי הוא 50 אלף אך בתקווה לא להגיע אליו.
אני מחפש רכב אמין בעיקרון ושלא יהיה שתיין דלק.
השימושים שלי הם נסיעות בעיקר לעבודה וללימודים טווח של עד 50 ק"מ לכיוון.
ראיתי את הקיה ריו 5 דלתות בצורת הצ'בק , מנוע 1.2 85 כ"ס , גיר ידני.
רציתי לשמוע מאנשים פה מה דעתם על הרכב מבחנית אמינות , התנהגות על הכביש טיפולים וצריכת הדלק.
בטווח במחירים שלי אוכל לקנות עד שנת 2014.
אפשרות נוספת היא ספארק ידני כאשר פה אקח מודל חדש יותר 2015-2016 שמגיע עם מנוע 1.0.
אשמח לשמוע דעתכם על 2 המכוניות הנ"ל או הצעות אחרות.
תודה רבה!