Jump to content

epidemic

  • הודעות

    54
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי epidemic

  1. אהלן חבר'ה, לאחרונה, בסה"כ אחרי 20K ק"מ, הבלמים שלי התחילו לחרוק קלות. לפני שאני מעלה את האוטו על ג'ק ומפרק את הגלגל, יש איזושהי דרך אינטיליגנטית יותר לבדוק את מצב הרפידות? תתחשבו בי, אני עצלן!
  2. epidemic

    גם ב VIPER זה קורה

    נראה לי שאם אני הייתי נכנס בגדר צמיגים במהירות כזאת, הדבר הראשון שהייתי אומר זה לא "תכבה את האוטו"...
  3. גם לי קרה, לצערי, בדיוק אותו הדבר בתאונה המדוברת לפני כמה חודשים. גם אז היה צורך בחילוץ במנוף (המממ, כנראה בגלל שהגלגלים לא היו מחוברים לאוטו) וגם שם התנערה חברת הגרירה - במקרה זה שגריר - מאחריות לנושא, עם אותן טענות שהעלית. חיכיתי 5 שעות עד שהגיע גרריסט שהזמנתי והערתי באמצע הלילה, וכל העסק עלה לי 900 ש"ח - מרחק גרירה של 2 קילומטר בסה"כ. אם היו גלגלים הייתי יכול לדחוף את האוטו למוסך. בכל אופן, חברת הביטוח שלי - כלל - שילמה את מלוא הסכום. כך שאני מאמין שעם קצת לחץ פיזי מתון מצידך, גם חברת הביטוח שלך תשלם.
  4. epidemic

    מה נסגר עם הבליינדר?

    כשאנחנו קונים את הבליינדר, אין חשבונית/קבלה או משהו בסגנון? כי אם יש, אזי מן הסתם אין פה עבירה על חוקי המכס. אם חושבים על זה, ובמידת הצורך שוכרים עו"ד טוב שיחשוב על זה בבית-המשפט, אין פה עבירה כלל. עצם זה שאני מסתובב עם מכשיר לשיבוש רדאר לא אומר שעשיתי בו שימוש, יש לי קבלה וחשבונית על קנייתו כך שאת המסים עליו שילמתי... אבל כידוע, הצדק תלוי בכמות הכסף שאתה מוכן להוציא עליו.
  5. שיחקתם אותה!!
  6. אתמול עשיתי את הקורס הבסיס באלטרנתיבי, ובמהלך הנהיגה עם המדריך הוא העיר לי על כך שאני נוסע בלי אורות. בדרך-כלל אני נמנע מלהדליק אורות ביום, ומדליק אותם רק כשצריך. מה דעתכם? אתם נוסעים עם אורות גם ביום?
  7. epidemic

    ממל"ז

    טוב, אם כך גם אני רוצה. מה בדבר התקנה?
  8. epidemic

    ממל"ז

    אם נקבל הנחה, גם אני בפנים. הבנתי שהמחיר הרגיל הוא בסביבות 1800 ש"ח, מעניין לכמה נוכל לרדת.
  9. אני כבר רשום ליום שישי, אז נתראה שם!
  10. מזל טוב! תתחדש
  11. epidemic

    דרוש שם חדש ורצון

    וככל שיהיו יותר אנשים, המחיר ירד. הממ, אני ממש מתמטיקאי גאון!
×
×
  • תוכן חדש...