Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. וכמה יעלה להוסיף קבל?
  2. ולהוסיף קבל כמה זה כבר עולה?
  3. כי אני נוסע לארה"ב ורוצ להביא משם אז יש שם?
  4. תגידו למה אני בשום אתר מכירה של ארה"ב לא מוצא סט קומפוננט של מורל מה אין לא ניראלי אז אם מישהו מכיר אתר אינטרנט מארה"ב שמוכר מורל שיגיד לי
  5. לא יודע בדיוק אבל מה שאני כן יודע שבהרבה יותר יקר אני מעריך 300-400 אבל אולי תגידו לי כבר אם היא מתאימה לסאב שצינתי(KICKER CVR 12) למעלה בבקשה!!!!
  6. בסדר עזבו לבנות תגידו לי אם התיבה הזאת מתאימה וגם אם לא אני יכול לקנות מארה"ב תיבה אחרת כי פשוט זה זול רצח לקנות שם ואני עוד מאט נוסע לשם
  7. אז ככה אני רוצה שילוב של SPL ן-SQ אם נטיה לSPL (במילים אחרות שירעיד לי תלב ותאוטו אבל שיהי באס יפה ואיכותי עד כמה שאפשר) בכשר לקניה בחול אני יכול להביא תתיבא במקסימום 80-100 שקל שבארץ תיבה הכי פשוטה עולה 200 אז תגידו לי אם התיבה מתאימה לי ואם היא טובה בכלליות
  8. שלום אני הולך ליקנות תסאב KICKER CVR12 אחשיוו ראיתי תיבה אחת בת זונה אז תגידו לי אם היא מתאימה (הכול כמובן מארה"ב ביבוא פרטי). http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=50568&item=5706249519&rd=1
  9. אם כבר ליקנות בחו"ל אז רק בארה"ב שמה המחירים לא אל הריצפה אלה מתחת לאדמה אחשיייו בקשר לאחריות גם אני באמת מתלבט אז מה אתם אומרים?
  10. היה המאורר שהתכונץי אליו
  11. חשבתי אל משהו אבל אני לא בטוח שזה כלכך בטוח: בקשר למיקום המגבר חשבתי על משהו שגם יסתיר אותו ויקשה אל הגנבים וגם יחסוך לי מקום בבגש אז ככה האוטו שלי הוא יונדאי אקסנט 96 וחשבתי לשים את המגבר מתחת לספסל האחורי הבנה של האותו מתחת הוא כמו שקע כזה ומה שטופס את המקום הוא הספוג הקשיח של המושב אחשייו את הספסל האחורי אצלי אפשר להרים ולפרק ואני לא בטוח שזה אפשרי בכל הרכבים(הרמת המושב ומבנה הרכב מתחת למושב) אז בקיצר חשבתילהוריד קצת מהספוג ולהשאיר חלל למגבר ואז לשים תמגבר שם(אפשר להבריג אותו לפח של האוטו)ואז להחזיר תספסל האחורי. ככה לא רואים את, טוב כנגד גנבים, וגם חוסך מקום. הבעיה היא שאולי ככה הוא יתחמםם מהר יותר???? אבל חשבתי לקנות מאורר מיוחד למגבר עולה 150-200 שקל אז תגידו לי מה אתם חושבים אל הרעיון! ואם יש לכם רעיון אחר אני ישמח לשמוע! *****רעיון יותר טוב (מכותרת - "רעיון") הוא לקרוא את חוקי הפורום ולכתוב לפיהם, פעם פעמיים מעירים. אח"כ פשוט חוסמים.
  12. שאלה: איפה החנות או החנויות האלה שבונים תיבות ומה המספר שלהם
  13. ובבקשה תענו לי אתם בכלל לא הסתכלתם על ההודעה ובקשר לבדים לדעתי הבדים האלה לא מתאימים לסאב ולא לאוטו אבל תעשה מה שאתה רוצה!
  14. אתה רוצה לקנות אותם מהארץ הוא בחול כי אם מהארץ אל תשכח שכשאתה מזמין מוצרים מחול הם עוברים במכס ואתה חיב לשלם 35% מס משווי המוצר
  15. ותגידו אם אני יחבר לו גישור אחד ממגבר 4 ערוצים ב4 אוהם זה יהיה טוב או שאני יצטרך לחבר ב-2 אוהם אה ועוד שאלה אם יש לי מגבר של 4 ערוצים אני יחול לחבר 2 יציאות ממנו ב4 אוהם לקומפוננט ותשתי יציאות השניות בבריג' של 2 אוהם לסאב(הסאב הזה של קיקר) כאילו לעשות 2 יציאות 4 אוהם ועוד שתי יציאות 2 אוהם
  16. אחשיוו בקשר למגברים של לנזר איזה סדרה הי הגבוהה ואיזה הנמוכה: אני מכיר תVIBE ותVIBERANT אבל אני חושב שיש עוד אז אם אתם יודעים דרגו לי אותם? אה וזה נכון שגם בסדרה של הVIBE יש תמגברים השחורים והם הוצלחים ביותר בסדרה?
  17. ואיך המגברים שלהם איך מבחינת SQ ואיך SPL
  18. אבל הרוב שם באנגלית ואני לא ממש מבין אבל אייל קבל פירגון אל כל מה שעשיתה שם פשוט טוב
  19. אחים שלי מה זה סאב אם dual voice האם הוא יותר טוב מרגיל או שזה בכלל לא משנה
  20. וכמה אתם אומרים יעלה לי להוסיף רק שתי סירנות(אחתבתוך האוטו ואחת בבגג') אבל אני מכוון כאלה חזקות, כאלה שמשמעיות תצלילים האלה שמחרישים תאוזנים?
  21. וכמה תאלה לי כזאת התקנה (טובה)
  22. זאת הזעקה שאני רוצה להביא מארה"ב כדי שתגן אל המערכת שאני גם יביא מארה"ב, אז תסתכלו בקישור(הפירוט קצת למטה באנגלית) ותגידו לי מה אתם אומרים עליה? תסתכלו ותגידו אם זה גם אם חישנים לחלונות? ומה זא אומר גלאי נפח ואם יש אותו במערכת שצינתי? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=48611&item=5706431755&rd=1
  23. אני בארהל אבל בלי קשר לביטוח מה עם ההזעקה
  24. כנס ל-http://www.mustop.com/content/home.asp הם חברה שנותנים לך מאין כתובת וירטואלים שלהם בארה"ב ואז שולחים לך אותו לארץ אתה כמובן צריך לשלם דמי משלוח ומס מכס של 35% מערך המוצר אז כנס ותעשה כבר תחישובים שלך אם כדאי לך לקנות(יש שם מחשבון עלויות)
×
×
  • תוכן חדש...