חשבתי אל משהו אבל אני לא בטוח שזה כלכך בטוח:
בקשר למיקום המגבר חשבתי על משהו שגם יסתיר אותו ויקשה אל הגנבים וגם יחסוך לי מקום בבגש אז ככה
האוטו שלי הוא יונדאי אקסנט 96 וחשבתי לשים את המגבר מתחת לספסל האחורי הבנה של האותו מתחת הוא כמו שקע כזה ומה שטופס את המקום הוא הספוג הקשיח של המושב אחשייו את הספסל האחורי אצלי אפשר להרים ולפרק ואני לא בטוח שזה אפשרי בכל הרכבים(הרמת המושב ומבנה הרכב מתחת למושב) אז בקיצר חשבתילהוריד קצת מהספוג ולהשאיר חלל למגבר ואז לשים תמגבר שם(אפשר להבריג אותו לפח של האוטו)ואז להחזיר תספסל האחורי.
ככה לא רואים את, טוב כנגד גנבים, וגם חוסך מקום.
הבעיה היא שאולי ככה הוא יתחמםם מהר יותר????
אבל חשבתי לקנות מאורר מיוחד למגבר עולה 150-200 שקל
אז תגידו לי מה אתם חושבים אל הרעיון! ואם יש לכם רעיון אחר אני ישמח לשמוע!
*****רעיון יותר טוב (מכותרת - "רעיון") הוא לקרוא את חוקי הפורום ולכתוב לפיהם, פעם פעמיים מעירים. אח"כ פשוט חוסמים.