Jump to content

elor99

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elor99

  1. ואם זה נסיעות יותר רחוקות ? ואיך הרנו קליאו ?
  2. זה אחלה אוטו דווקא, הבעיה שאני לא מוצא. ראיתי פיג'ו 405 איך הוא ? יש לי בעיה קצת עם הרכבים האלה הרי הם לא בנויים כל כך לנסיעה מחוץ לעיר נכון ? נגיד נסיעות מבת ים לאשדוד פעם בשבוע ?
  3. נחסוך עוד, צודק. למען האמת יש לי יותר מ-4K בוא נגיד בסביבות ה-6K רק לרכב, אבל אני מעדיף לקנות בפחות שישאר בצד אם צריך להשקיע משהו. אם הייתי מפונק הייתי נוסע היום על מרצדס, אולי אתה מפונק אני ממש לא. איזה שימוש יש לחייל עם רכב? למה מה חייל הוא לא בנאדם לא הבנתי ? כמו שאתה צריך רכב גם אני צריך. אני כל יום בבית וזקוק לרכב.
  4. לא, ממש לא, אני אפילו מעדיף יותר הילוכים כי אני אוהב הילוכים. השרייד והפרייד מכוניות? אולי בימבה יותר מתאים. האפלאוז רוצים עליהם מחיר של 5-6 לשנת 92-93 הם חיים בסרט. הסובארו זה אוטו של אלטיזאחן לא מתחבר. מבין? בעייתי..
  5. בוא נגיד ככה? התגובה שלך רק עוד יותר חיזקה את דעתי לוותר. בדיוק לפני כמה דק' חשבתי וחשבתי לעצמי איזה סיכון אני הולך לקחת ואמרתי זהו אני מוותר כי יש לי הרגשה רעה בנוגע לזה. תודה רבה רבה לך, וויתרתי. שיהיה לו בהצלחה במכירה ובהצלחה למי שיקנה את הרכב (אם בכלל). הבעיה שאני לא מצליח למצוא משהו נורמלי לפחות באזור שלי חולון/בת ים/ראשל"צ זה או רכבים שאני לא מתחבר אליהם או יד גבוהה או ק"מ גבוה. פשוט סיוט למצוא משהו נורמלי. ואני חייל, אני חייב למצוא משהו שלא יכניס אותי לחובות מיותרים.
  6. אוקיי וחוץ מהגיר ? בוא נצא מנקודת הנחה שהוא במצב טוב שווה לקחת את האוטו הזה ? אני שמעתי פעם משפט "פיאט קנית, על החיים בכית" אני יהיה יד 7 לא יהיה לי קשה בעוד שנה למכור אותו ? ומה לגבי המחיר סביר לא סביר ? ובקשר למחירון הוא אומר שזה 6900 אני ראיתי ביד 2 שהוא 10000 אז מה המחירון ?
  7. טוב אז ראיתי את הרכב הזה והוא מתאים לתקציב שלי שהוא 4000 ש"ח. הלכתי לראות אותו ודיברתי עם המוכר וגם עשיתי סיבוב על הרכב. - יש חור בצינור של האגזוז והאוטו עושה טיפה רעש מהחור. - יש איזה גומיה של המזגן בצינור של הגז שצריך להחליף כי הגז בורח - מנורה שמאלית אור גבוהה שרופה - ווישר מאחור יש לשים הטסט נגמר ביום שלישי ב-18 לחודש יש לשלם את האגרה בסך של 988 ש"ח המוכר מוכן לרדת במחיר ל-3800 ש"ח סך הכל המנוע נשמע במצב טוב והאוטו נוסע טוב אצלו כשנתיים וטען שנכנס למוסך חוץ מטיפולים מס' פעמים בקשר לבעיות של התחממות אך צינורות ועוד הקשורים לעניין הוחלפו. מה דעתכם לגבי הרכב ואיזה מחלות יש לו ? והאם יש עוד דברים שאני צריך לדעת ? ומה דעתם בכללי ? מחירון הוא אומר 6900 למרות שראיתי ביד 2 מחירון של 10000 לינק למודעה http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=11&ModelID=38&SubModelID=&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=3000&untilPrice=4000&Info=&ImgOnly=1
×
×
  • תוכן חדש...