נחסוך עוד, צודק.
למען האמת יש לי יותר מ-4K בוא נגיד בסביבות ה-6K רק לרכב, אבל אני מעדיף לקנות בפחות שישאר בצד אם צריך להשקיע משהו.
אם הייתי מפונק הייתי נוסע היום על מרצדס, אולי אתה מפונק אני ממש לא.
איזה שימוש יש לחייל עם רכב?
למה מה חייל הוא לא בנאדם לא הבנתי ?
כמו שאתה צריך רכב גם אני צריך.
אני כל יום בבית וזקוק לרכב.